Search
Close this search box.

عوارض استفاده نکردن از کاندوم

استفاده نکردن از کاندوم

عوارض استفاده نکردن از کاندوم انقدر زیاد است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم! معایب عدم استفاده از کاندوم می تواند خسارات زیادی در سلامتی شما عزیزان بگذارد. اگر حس می کنید کاندوم جلوی لذت شملا را می گیرد با ما در این مقاله همراه شوید!

یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین در زمان نزدیکی و مقاربت جنسی، سلامت جنسی هر دو طرف به حساب می آید. فکر کردن به بیماری های مقاربتی همیشه مسئله ساز ترین شرایط را در زمان رابطه دو طرف به وجود می آورد اما روش های پیشگیرانه خاصی از جمله استفاده از کاندوم در زمان رابطه وجود دارد که همیشه و در هر زمان به زوجین توصیه می شود. ا

گر شما هم دوست دارید تا در مورد تاثیر استفاده از کاندوم زمان مقاربت اطلاعات لازم و کافی به دست بیاورید، حتما در ادامه این مقاله با مستر کینگ همراه باشید.

بهانه هایی که برای استفاده نکردن از کاندوم آورده می شود!

در زمان تعامل امکان دارد با بهانه هایی روبرو شوید که نیاز به پاسخ مناسب دارد. در ادامه به بررسی بهانه های رایج و پاسخ های مناسب خواهیم پرداخت.

من بیمار نیستم، عفونت هم ندارم!

انتقال بیماری و بارداری ناخواسته هیچ ارتباطی به اینکه چقدر سالم و تناسب اندام دارید، ندارد. شاید به نظر بیاید که براحتی نمی توان بیمار شد. در کشور پیشرفته ای چون انگلستان سالانه ۶۴۰ هزار بیماری یا عفونت مقاربتی در اثر استفاده نکردن از کاندوم ایجاد می شود. این آمار در کشور ما احتمالا بیشتر است. همانطور هم که گفتیم نمی توان از ظاهر قضاوت کرد.  ۷۰ درصد بانوان و ۵۰ درصد اقایان مبتلا به کلامیدیا هیچ نشانه ای ندارند.

کاندوم حس واقعی لمس را از من می گیرد!

آمیزش به همراه کاندوم می تواند کاملآ حس طبیعی دهد. کافی است از کاندوم های با کیفیت استفاده کنید. بسیاری از اقایان گزارش کرده اند که به همراه کاندوم کنترل بیشتری بر انزال خود دارند. استفاده از کاندوم های شفاف یا حسی و نازک به نگه داشتن احساس طبیعی کمک می کند.

 

خرید کاندوم

مشاهده صفحه فروش + قیمت کاندوم بسیار نازک

 

 

حوصله استفاده از کاندوم را ندارم!

اگر با این بهانه روبرو شدید بهترین پاسخ این است که بگویید من هم حوصله مقاربت را ندارم! حوصله برای استفاده از کاندوم قطعا از حوصله مورد نیاز برای مراجعه به انواع پزشک و مصرف دارو کمتر است.

وقتی از کاندوم استفاده می کنیم درد یا حس گرفتگی در آلت را حس می کنم

به احتمال زیاد از سایز مناسب کاندوم استفاده نمی کنید. در مستر کینگ بارها اشاره کرده ایم که کاندوم کالای فری سایز نیست و باید با اندازه گیری درست آلت از کاندوم مناسب استفاده کنید.

استفاده از کاندوم حس و حال آمیزش را بهم می زند!

شاید بعضی زمان لازم برای استفاده از کاندوم را به نوعی پرت شدن حواس و در نتیجه بهم زدن حس و حال رابطه بدانند. حل کردن این مشکل معمولا در دست بانوان است. همیشه نباید استفاده از کاندوم کار مرد باشد. زن می تواند با ظرافت اینکار را به عهده بگیرد.

کاندوم زمان آمیزش لیز میخورد.

مثل مورد فوق احتمالا از سایز بزرگ و نامناسب استفاده می کنید.

من وازکتمی کرده ام!

واقعیت تعداد اقایان زیر ۳۰ سالی که واقعا حاضر به وازکتمی می شوند بسیار کم است. پس پیش از آمیزش باید کاملا از این مسئله مطمئن شد و اگر برای استفاده نکردن از کاندوم با این بهانه مواجه شدید کمی جدی تر عمل کنید! از سوی دیگر این مسئله هیچ تاثیری بر ریسک انتقال انواع بیماری ندارد.

خجالت میکشم کاندوم بخرم!

دیگر خجالت نکشید! مستر کینگ با راه اندازی وب سایت معتبر فروش کاندوم در کنار شماست تا بتوانید به صورت آنلاین خرید خود را کامل کنید!

ما خیلی وقت هست باهمیم پس نیازی به استفاده از کاندوم نداریم.

شاید دیگر نگرانی در مورد بارداری ناخواسته نداشته باشید اما مطمئن بودن از عدم وجود بیماری یا عفونت مقاربتی ارتباطی به زمان ندارد. پس یا واقعا آزمایش های خود و همسرتان را بدهید و یا ریسک نکنید.

 

معایب عدم استفاده از کاندوم

مهم ترین عوارض استفاده نکردن از کاندوم

اگر همچنان روی استفاده نکردن از کاندوم مصر هستید، اطلاعات کلیدی ذکر شده در این مقاله را مطالعه کنید. اطلاعاتی که هر شخصی که رابطه بدون کاندوم داشته است باید آن را بداند.

خطر انتقال بیماری های جنسی در افرادی که از کاندوم استفاده نمی کنند بسیار بالا می باشد

اداره غذا و دارو FDA آمریکا گزارش می دهد که میلیون ها نفر در ایالات متحده هر سال در معرض انتقال عفونت های جنسی قرار می گیرند.

استفاده نکردن از کاندوم در طی مقاربت خطر ابتلا به بسیاری از بیماریهای فونتی جنسی، از جمله ایدز، گونوره، کلامیدیا، سیفلیس و بعضی انواع هپاتیت را بالا می برد. امکان دارد مبتلا به بیماری های عفونتی جنسی شده باشید اما علائم آن را روزها، ماهها یا حتی سال ها مشاهده نکنید. اگر درمان نشده باقی بماند، بعضی ازاین بیماری ها می توانند مشکلات سلامتی قابل توجهی ایجاد کنند.

این مشکلات می تواند شامل آسیب به ارگان های اصلی بدن، مسائل ناباروری، عوارض حاملگی و حتی مرگ باشد پس استفاده نکردن از کاندوم می تواند به طور جدی سلامتی شما را تهدید کند!

داشتنن بیماری های عفونی جنسی خطر مبتلا شدن به ایدز را افزایش می دهد

خطر ابتلا به ایدز در افراد مبتلا به ویژه سیفیلیس، تبخال و یا گنوره بیشتر است. بیماری های عفونتی سبب التهاب می شوند که می توانند همان سلول های ایمنی را فعال کنند. ایدز برای حمله به آن ها اجازه می دهد و ویروس را سریع تر تکرار می کند. بیماری های عفونتی همینطور می توانند باعث ایجاد زخم هایی شوند که باعث می شود که ایدز وارد جریان خون شود.

 

خرید کاندوم

مشاهده صفحه فروش + قیمت کاندوم بسیار ایمن

 

 

خطر انتقال بیماری ایدز در صورت استفاده نکردن از کاندوم بیشتر است

ایدز می تواند از طریق غشای مخاطی آلت تناسلی، واژن، و مقعد انتقال یابد. همینطور می تواند به طور بالقوه از طریق برش ها یا زخم ها در دهان و یا سایر نقاط بدن انتقال پیدا کند. کاندوم و سدهای دندانی یک مانع فیزیکی را ایجاد می کنند که می توانند از انتقال ایدز پیشگیری کنند.

وقتی افراد با استفاده نکردن از کاندوم در مقاربت دخالت می کنند، این لایه حفاظت را ندارند. مراکز کنترل و جلوگیری از بیماری ها گزارش می دهند که کاندوم در پیشگیری از انتقال ایدز تا وقتی از آن ها استفاده می کنید هر بار که مقاربت جنسی دارید استفاده کنید بسیار تاثیرگذار است.

یک دوره پنجره برای آزمایش ایدز وجود دارد

مهم ترین مشکل استفاده نکردن از کاندوم ایدز است! وقتی یک فرد ایدز را درگیر می کند، مدت زمان پنجره ای از زمان قرار گرفتن در معرض ویروس تا زمانیکه روی آزمایش ایدز نشان داده می شود وجود دارد. کسی که آزمایش ایدز در این پنجره داشته باشد امکان دارد نتایجی را دریافت کند که می گویند ویروس ایدز را منفی می دانند، حتی اگر مبتلا به آن ویروس شده باشد.

طول پنجره دوره بسته به عوامل بیولوژیکی و نوع آزمایش مورد استفاده متفاوت است. که معمولا یک تا سه ماه است. در طول دوره پنجره، فردی که مبتلا به ایدز است، هنوز هم می تواند آن را به دیگران انتقال دهد. برای همین سطح ویروس در حقیقت بالاتر از این است، حتی اگر آزمایشات ایدز هنوز قادر به تشخیص آن نباشند.

احتمال انتقال ایدز در طول مقاربت بستگی به نوع رابطه دارد. برای مثال، سطح خطر برای مقعد در مقایسه با دهان متفاوت است. به احتمال زیاد ایدز در طول مقاربت مقعد بدون کاندوم انتقال می یابد. این به این علت بوده که پایه آنزیم بیشتر مستعد ریزش و اشک است. این می تواند ایدز را وارد جریان خون کند. این خطر برای فردی که مقاربت مقعدی دارد، گاهی به معنای “پایین بودن” است.

ایدز همینطور می تواند در طول رابطه از طریق واژن انتقال یابد. پوشش دیافراگم واژینال بسیار قوی می باشد. اما واژن هم می تواند راهی برای انتقال ایدز باشد. مقاربت دهانی بدون کاندوم یا سد دندان خطر کمتری برای انتقال ایدز دارد. اگر فردی که مقاربت دهانی دارد، زخم های دهان یا لک های خونریزی داشته باشد، می تواند در معرض بیماری ایدز باشد یا خود آن را منتقل کند.

 

خرید کاندوم

مشاهده صفحه فروش + قیمت کاندوم تنگ کننده

 

 

نحوه استفاده از کاندوم مردانه

اگر قانع شدید که استفاده نکردن از کاندوم را کنار بگذارید، استفاده صحیح از کاندوم را هم بخوانید و یاد بگیرید! هر بسته کاندوم را باید در همان وقتی قرار است استفاده شود باز کرد و قبل از استفاده باید کاندوم را با کمی باد کردن کنترل کرد که سوراخ و یا پاره نباشد.زمان مصرف باید دقت کرد کاندوم در اثر تماس با ناخن پاره یا سوراخ نشود.

از آنجا که در ترشحات مرد قبل از انزال هم مقداری اسپرم وجود دارد قبل از آغاز مقاربت باید کاندوم روی آلت تناسلی در حال نعوض کشیده شود و اگر از کاندوم تنها زمان انزال استفاده شود احتمال حاملگی وجود خواهد داشت.

زمان استفاده از کاندوم باید فضای خالی انتهای آن را برای تخلیه هوا فشار داد سپس کاندوم را باید به طریقی روی آلت تناسلی کشید که این فضای خالی گوچک در انتهای ان باقی بماند تا به زمان انزال مایع منی در این فضا جمع شده و از ریخته شدن ان به داخل آلت تناسلی زن پیشگیری شود. پس نوک آن تا انتها نباید کشیده شود. کاندوم باید همه طول آلت تناسلی را تا قاعده آن بپوشاند. این کار از نشت مایع منی به داخل آلت تناسلی زن پیشگیری می کند.

در صورت احساس پارگی یا سوراخ شدگی کاندوم زمان نزدیکی بلافاصله باید آلت تناسلی به همراه کاندوم خارج شده و از یک کاندوم جدید استفاده شود.

بلافاصله پس از انزال در حالی که آلت تناسلی هنوز در حال نعوض است به همراه کاندوم روی ان باید از آلت تناسلی زن خارج شود. برای پیشگیری از سر خوردن کاندوم باید در حالی که با دست کاندوم روی آلت نگه داشته شده است عمل خروج صورت بگیرد.

بعد از خارج کردن کاندوم برای اطمینان از اینکه کاندوم سوراخ نشده است باید درون آن را از آب پر کرد و در صورت سوراخ یا پاره شدن کاندوم باید از روش اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده کرد.

 

همین حالا به بخش فروشگاه (کلیک کنید) مراجعه کنید و محصولات موردنظر را به راحتی چند کلیک خریداری کرده و به صورت محرمانه در درب منزل (ارسال به سراسر ایران) تحویل بگیرید!

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *