Search
Close this search box.

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه و سایت

خرید دستگاه وکیوم مردانه

قبل از خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه یا سایت باید اطلاعاتی به دست بیاورید. مشکلات مربوط به نعوظ در مردان یکی از شایع ترین مسائل جنسی در زندگی مشترک و روابط زناشویی است. این مسئله می تواند تمامی جوانب زندگی مشترک را تحت تاثیرات منفی خود قرار داده و قادر می باشد روابط بین زوجین را به شدت خدشه دار نماید.

خرید دستگاه وکیوم مردانه از مستر کینگ!

امروزه علوم پزشکی مرتبط با مسائل جنسی به دنبال کشف راه های ارتقای سطح کیفی روابط زناشویی در بهترین حالت ممکن هستند چرا که ارتقای کیفیت این رابطه می تواند با تبعات مثبت و مطلوب در بخش های مختلف جامعه همراه باشد. با مستر کینگ همراه باشید! خرید دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه یک کشف فوق العاده است

تا کنون هیچ کدام از روش های کشف شده در علم پزشکی قادر به رفع همزمان مشکلات نعوظ و افزایش سایز طولی و حجم آلت تناسلی به صورت قطعی و بدون عارضه جدی نبوده اند. دستگاه وکیوم مردانه سال هاست که در کشورهای غربی مورد استفاده آقایان واقع می گردد و این امر تاثیرات مطلوب روحی بر مردان و شریک جنسی آنان را به دنبال داشته است. این دستگاه امروزه به کشورهای شرق و همچنین ایران نیز وارد شده و با توجه به سابقه اندک در ایران، با تقاضای مطلوبی روبرو می باشد. خرید دستگاه وکیوم مردانه

نکات مهم برای خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه

از خرید دستگاه وکیوم بدون مجوز وزارت بهداشت خودداری کنید

این دستگاه و بسیاری از دستگاه های مشابه که در تبلیغات مختلف و در زمینه مسائل جنسی عرضه می گردند، اغلب وسیله ای مناسب برای سو استفاده برخی از افراد قرار گرفته اند. دقت کنید که چنین وسیله ای را نمی توان از طریق یک آگهی بی پایه و اساس در برنامه های تبلیغی مختلف خریداری نمود. یکی از ساده ترین روش های خرید دستگاه وکیوم مردانه با ذکر ضمانت و اصالت کالا، خرید آن از داروخانه های معتبر می باشد.

خرید دستگاه وکیوم

مضرات استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بدون مجوز وزارت بهداشت

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به خودی خود  مسئله خاصی را برای مردان ایجاد نمی کند اما استفاده غلط و یا خرید غیر اصولی آن می تواند با مسائل چندی همراه باشد. مهمترین مسئله ای که در خصوص خرید غیر اصولی این دستگاه رخ می دهد، عدم خرید دستگاه وکیوم مناسب است.

دستگاه های مختلفی در این زمینه تولید شده اند و شما می توانید بنابر شرایط جسمی خود یکی از انواع آن را خریداری کنید اما در صورت خرید این دستگاه از مراکز نامعتبر از ضمانت خاصی در زمینه عدم کارایی این دستگاه بهره مند نمی گردید. خرید دستگاه وکیوم مردانه

گول قیمت های ارزان را برای خرید دستگاه وکیوم مردانه نخورید

دستگاه وکیوم با توجه به نوع و نحوه استفاده از آن در انواع مختلف تولید شده است. تفاوت در نوع کالا تفاوت در قیمت را نیز باعث می گردد. قیمت دستگاه وکیوم مردانه را می توانید به صورت آنلاین در وب سایت مستر کینگ مشاهده نمایید. خرید دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم ارزان در بسیاری از موراد کارایی لازم را برای شما در طول زمان نخواهد داشت. بنابراین بهتر است در این خصوص صرفه جویی را کنار گذاشته و یک دستگاه مناسب خریداری نمایید. خرید دستگاه وکیوم مردانه  از وب سایت مستر کینگ بهترین انتخاب شما خواهد بود! خرید دستگاه وکیوم مردانه

تاثیرات استفاده و خرید دستگاه وکیوم مردانه

تاثیرات این دستگاه بیش از موارد منفی، شامل نتایج مثبت و مطلوب می گردد. رفع مشکلات نعوظ از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است. مشکلات نعوظ شامل شلی آلت تناسلی، کج بودن آن، شل شدن آلت تناسلی پیش از ارضا شدن و کم حجم یا کوتاه بودن آلت تناسل است. تاثیرات روانی ناشی از سفت شدن آلت تناسلی، رفع کجی و راست شدن و همچنین افزایش حجم و سایز طولی آن با افزایش اعتماد بنفس مرد و در نهایت افزایش لذت جنسی در وی و شریک جنسی او همراه خواهد بود.

در صورتی که بدون فراگیری روش صحیح استفاده از دستگاه وکیوم مردانه مباردت به استفاده از آن نمایید ممکن است با عوارض ذیل روبرو گردید:

  • کبودی و تورم در ناحیه تناسلی و بیضه ها خرید دستگاه وکیوم مردانه
  • پارگی عروق خونی و مشکلات وریدی در ناحیه آلت تناسلی خرید دستگاه وکیوم مردانه

خرید خرید دستگاه وکیوم مردانه

امروزه شاهد افزایش فروش دستگاه های مرتبط با ارتقای سطح کیفی رابطه جنسی هستیم. همانگونه که پیشتر بیان شد، فروش دستگاه وکیوم آقایان یکی از نمونه های بارز و موفق در این زمینه بوده است.

در صورتی که شما نیز قصد خرید دستگاه وکیوم مردانه را دارید علاوه بر داروخانه ها می توانید از طریق وب سایت مستر کینگ مبادرت به این کار نمایید. قیمت دستگاه وکیوم آقایان در تقابل با رفع مسائل جنسی بسیار مناسب بوده و هزینه چندانی ندارد. جهت مشاوره و خرید این دستگاه با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه و سایت

چه دلایلی برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه وجود دارد؟

تفکر عامه می تواند توجیه کننده خرید دستگاه وکیوم مردانه باشد، اما اگر کمی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم ، کوچکی اندازه اندام تناسلی، یکی از مهم ترین و شایع ترین دغدغه های مردان و پسران در همه سنین است. خرید دستگاه وکیوم مردانه

این موضوع که قطر و طول اندام تناسلی می تواند تاثیر خوب و یا موثری در رابطه های جنسی بر جای داشته باشد هنوز هم مورد بررسی است. اما به اعتراف بسیاری از زنان، اندازه و قطر اندام تناسلی تاثیری در رابطه ندارد، بلکه مهارت کافی و انجام پوزیشن های تاثیر گذار و هم چنین معاشقه می تواند، به عنوان مهمترین معیار ها در رابطه شناخته شود.

اما با همه این تفاسیر، داشتن اندامی با طول و قطر مناسب می تواند باعث ایجاد فشار بالایی در بخش ها و ماهیچه های اندام های تناسلی زنان داشته باشد. همین موضوع به نحوی می تواند نقش موثری در ایجاد لذت در بانوان شود. از سمت دیگر بسیاری از زنان به خاطر داشتن واژنی تنگ، در مقابل اندام قطور مردانه بیشتر تحریک می شوند.

همه موارد و علائم بالا در کنار هم باعث می شود، تا داشتن آلت قطور و حجیم برای مردان دارای اهمیت باشد. از سمت دیگر، شکل طبیعی آلت و هم چنین وجود عوامل خارجی و محیطی مانند رشد در فضاهای با کار و فعالیت بدنی بالا، ژنتیک و هم چنین  برخورد نا مناسب با آلت تناسلی در مردان از یک سمت و از سمت دیگر پوشیدن لباس های تنگ و چسبناک در کنار لباس های زیر از جنس پلاستیک باعث می شود تا آلت انحرافاتی پیدا کرده و به طرفین منحرف شود.  خرید دستگاه وکیوم مردانه

گرچه این موضوع از نظر پزشکی بسیار طبیعی بوده و تاثیری در رابطه های جنسی ندارد اما نداشتن اندامی با ظاهر زیبا می تواند در برقراری رابطه های جنسی اثر گذار باشد. علاوه بر این داشتن یک آلت تناسلی صاف و بدون انحراف هم نقش مثبتی در تحریک نقطه جی و سایر نقاط حساس واژن بر عهده داشته باشد.

همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا مردان و پسران به دنبال استفاده از روش های مختلفی در راستای بزرگتر کردن اندام های تناسلی باشند. وجود قرص های مختلف، دارو های گیاهی و شیمیایی مختلف و هم چنین تبلیغات گسترده باعث شده تا انتخاب یک محصول مناسب برای مردان بسیار دشوار باشد. دستگاه وکیوم می تواند به عنوان یکی از رایج ترین محصولات عرضه شده در انواع  فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی محسوب می شود.  خرید دستگاه وکیوم مردانه

 

نحوه کارکرد دستگاه وکیوم

. این محصولات که با استفاده از پمپ تخلیه هوا، هوای موجود در استوانه را خالی می کنند، با ایجاد کشش در اندام مردانه باعث می شوند تا حجم گردش خون در این اندام بالا رفته و نهایت ایرادات ظاهری آن بر طرف شود. شاید این نکته برای شما هم جالب باشد که استفاده از وکیوم ها می تواند در زنان و به منظور افزایش حجم سینه و باسن هم مورد استفاده قرار گیرد. هرچند باید به جنسی و دوام و استفاده از محصول توجه داشت.

توجه داشته باشید که استفاده از ژل روان کننده در زمان استفاده از وکیوم ضروری است، بعضا افرادی که از ژل حجم دهنده هم استفاده کرده اند از نتایج کار رضایت کافی را داشته اند.

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه و سایت

مزایا و معایب خرید دستگاه وکیوم مردانه

مزایای وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم دارای فوایدی برای مردان است که از جمله موارد زیر را شامل می شوند:

1. بزرگ شدن آلت تناسلی با وکیوم مردانه

یکی از مزایای استفاده از دستگاه وکیوم این است که مردانی که با سایز آلت تناسلی خود مشکلی دارند می توانند به راحتی در آن تغییراتی ایجاد کنند. استفاده از دستگاه وکیوم یکی از روش های غیر تهاجمی برای برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی مردان محسوب می شود. وکیوم قدرت بسیار بالایی در اثرگذاری بر روی سایز آلت تناسلی دارد. به همین دلیل خیلی از افراد آن را می خرند و استفاده می کنند. معمولا سه بار در هفته با پمپاژ ای که در درون دستگاه رخ می دهد می توان به سایز دلخواه خود رسید. هرچقدر که دستگاه گران تر و با کیفیتتر باشد تاثیر گذاری آن روی سایز آلت هم بیشتر خواهد شد.

2. درمان نعوظ با وکیوم آقایان

دیگر مزایای استفاده از دستگاه وکیوم برای نعوظ در مردان مسن است. پمپ آلت تناسلی یکی از روش های موثر است که برای حفظ نعوظ کمک کننده است. وکیوم با کمک به افزایش گردش خون نقش موثری در رفع مشکل عملکرد نعوظ دارد. این دستگاه می تواند با انتقال خون بیشتر به سمت آلت تناسلی اکسیژن بیشتری را به آن برساند در نتیجه نعوظ قوی می شود تا بتواند بتواند عمل رابطه جنسی را انجام دهد. خرید دستگاه وکیوم مردانه

3. افزایش میل جنسیبا کمک وکیوم جنسی

مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم آن است که میل جنسی و شور و اشتیاق آن را در مردان بالا می برد تا بتوانند رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند. اگر هم دچار اضطراب باشند مشکلات نعوظ بیشتری خواهند داشت. در نتیجه استفاده از دستگاه وکیوم یکی از راه های تقویت کننده برای نیاز جنسی افراد است و باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی خواهد بود.

4. محدودیت سنی وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم باعث اطمینان خاطر افراد در هر رده سنی می شود. اختلال نعوظ به صورت موقتی و در بزرگسال به صورت مزمن بروز می کند. این دستگاه به صورتی است که افراد می توانند با هر سنی به راحتی از آن استفاده کنند. خرید دستگاه وکیوم مردانه

حتماً می دانید که اختلال نعوظ دلایل روحی- روانی و فیزیکی دارد. مواردی مانند تنش شغلی و تنش خانوادگی و اوضاع نابسامان اقتصادی در ایجاد نعوظ اثر گذار می باشند. دستگاه وکیوم برای افرادی که چه دارای مشکلات فیزیکی و چه دارای مشکلات روانی هستند، مناسب است.

5. تاثیرگذار در روابط عاطفی

اختلال نعوظ بر رابطه با همسر تاثیر می گذارد و رضایت شریک جنسی تا حد زیادی به نعوظ مرد بستگی دارد. اختلال نعوظ باعث ایجاد فشار روانی روی مردان می شود و از طرفی کیفیت رابطه را هم تحت شعاع قرار می دهد.با کمک دستگاه وکیوم این مشکل تا حد زیادی قابل رفع است و تا حدی به کاهش استرس در رابطه کمک می کند.

6. کم بودن عوارض دستگاه وکیوم مردانه

داروهایی که برای اختلال نعوظ استفاده می شوند مشکلاتی مانند افزایش فشار خون تا نعوظ طولانی مدت و دردناک ایجاد می کنند. مخصوصا برای کسانی که از لحاظ جسمی سابقه برخی بیماری های زمینه ای را دارند، بدتر است. لذا مصرف قرص برای اختلال نعوظ بهتر است تحت نظر پزشک متخصص باشد اما استفاده از دستگاه وکیوم عارضه های جانبی انواع داروها را ندارد.

هر فردی می تواند به راحتی از دستگاه وکیوم استفاده کند. این دستگاه به شکل سیلندر است و به انتهایش یک پمپ دستی وصل شده و هم چنین یک فشارسنج کوچک هم دارد که فشار داخل سیلندر را نشان می دهد. خرید دستگاه وکیوم مردانه

7. افزایش اعتماد به نفس مردان با کمک وکیوم جنسی

اگر مردی نتواند به دلیل اختلال نعوظ و یا سایز آلت تناسلی خود، رابطه لذت بخشی با همسرش داشته باشد، با کمبود اعتماد به نفس و فشار روانی مواجه می شود. اما دستگاه وکیوم این قدرت را می دهد که فرد آلت سفت و محکمی داشته باشد و از طرفی باعث حجیم شدن و بزرگ شدن آلت تناسلی می گردد. پس استفاده از این دستگاه به مرور در قدرت جنسی و اعتماد به نفس مردان موثر است.

8. خرید دستگاه وکیوم مردانه به صورت اینترنتی بدون هیچ خجالتی!

شما می توانید دستگاه وکیوم را به صورت اینترنتی سفارش دهید. مردانی که از خرید این دستگاه به صورت حضوری شرم دارند می توانند خیلی ساده از طریق اینرنت آن را بخرند. در سایت مستر کینگ انواع دستگاه های وکیوم موجود شده اند که به صورت ویژه با قیمت بسیار عالی به فروش می رسند. خرید دستگاه وکیوم مردانه

استفاده از این محصول، مانند بسیاری از محصولات زناشویی و بهداشتی دیگر می تواند مزایا و معایب بسیار متعددی را در بر داشته باشد. در ادامه به بررسی اصلی ترین معایب استفاده از وکیوم ها پرداخته خواهد شد.  خرید دستگاه وکیوم مردانه

  • ایجاد لکه های کبودی و آبله

در زمان استفاده از این محصول امکان دارد ایجاد لکه های کبودی و آبله مانند که در اثر پمپاژ سریع خون به آلت روی سطح آن ایجاد رخ دهد، که البته به شکل موقتی می باشند و برطرف خواهند شد و عموما بدون ایجاد درد می باشند.

برای جلوگیری از این مشکل پمپاژ خلا را به آهستگی انجام داده و بین هر مرتبه استفاده از پمپ دستی چند ثانیه مکث باید داشت. استفاده از دستورالعملی که جریان ورود خون به آلت و خروج هوا از دستگاه وکیوم را به خوبی متعادل کند، کمک به تغییر شکل بافت آلت و در نتیجه یک نعوظ با کیفیت تر می شود.

  • کبودی دور آلت در محل واشر

کبودی دور آلت در محل قرار گرفتن واشر وکیوم که در اثر انتخاب سایز اشتباه واشر به وجود می آید و به خاطر اینکه اکثر کاربران به خاطر تنگ بودن بیش از حد واشر احساس نعوظ بهتری دارند این کار را برای خود مناسب تر میدانند که انجام این مورد باعث به وجود آمدن کبودی می شود. توجه کنید که حتی در صورت استفاده از سایز واشر صحیح نبایستی که واشر وکیوم بیش از 30 دقیقه برای حفظ نعوظ روی آلت قرار بگیرد. خرید دستگاه وکیوم مردانه

  • ورود بیضه ها به داخل وکیوم

در بعضی موارد به خاطر عدم انتخاب صحیح اندازه واشر وکیوم مردانه و در زمان پمپاژهوا برای ایجاد خلا، امکان دارد بیضه های شما به داخل ورودی وکیوم کشیده شده و باعث ایجاد درد شود. استفاده از وکیوم های متفرقه و غیر استاندارد که طراحی مناسبی نداشته و اندازه دهانه آن متناسب با هدف استفاده نیست همامکان دارد باعث این مشکل شود.

  • مشکلات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل ها

در بعضی موارد افراد به خاطر عدم رعایت دستورالعمل ها، خصوصا افرادی که جراحی های پروستات داشته و برای نعوظ مشکل دارند، به خاطر نرسیدن به هدف مورد نظر در زمان کوتاه در ادامه استفاده از این محصول شک پیدا کرده و ناامید می شوند.  خرید دستگاه وکیوم مردانه

  • احساس بی حسی و کبودی در آلت

از دیگر عوارض استفاده ناصحیح از این دستگاه می توان به بی حسی، احساس سردی و کبودی ناحیه تناسلی مردانه اشاره کرد که به خاطر انقباض بیش از حدی است که به خاطر استفاده از واشر سایز نامناسب به وجود می آید باید در نظر داشت که داخل پکیج دستگاه های وکیوم تعدادی واشر لاستیکی برای قرار گرفتن دور آلت تناسلی با قطرهای مختلف وجود دارد تا افراد با اندازه سایز متفاوت آلت بتوانند از سایز مناسب خود برای حفظ خلا درون سیلندر استفاده کنند.

  • از بین رفتن برانگیختگی

از دیگر عوارض استفاده از دستگاه وکیوم که بعضی کاربران به آن اشاره می کنند، از بین رفتن برانگیختگی در زمان شروع رابطه است که به ماهیت دستگاه مربوط می شود و بعد از چند مرتبه استفاده هم عادی خواهد شد.

خرید دستگاه وکیوم مردانه

بعضی دیگر از مردان یا شریک جنسی آن ها در زمان استفاده از دستگاه احساس ناراحتی و خجالت زدگی دارند که این مورد هم عمدتا در ابتدای استفاده از آن اتفاق می افتد و امر عادی است. هم چنین بعضی مردان در مورد عدم یکنواختی نعوظ در زمان استفاده و شروع دخول ابراز نارضایتی دارند که انتخاب سایز صحیح واشر لاستیکی می تواند راهگشا باشد. خرید دستگاه وکیوم مردانه

خرید دستگاه وکیوم مردانه

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *