Search
Close this search box.

خرید کاندوم خاردار

خرید کاندوم خاردار

خرید کاندوم خاردار باعث برانگیختگی پارنتر شده و ارگاسم در او زودتر رخ می دهد. بیشتر افرادی که از کاندوم خاردار استفاده می کنند زوجینی می باشند که زندگی مشترک آن ها عمری طولانی داشته و زن به خاطر تجربه بارداری، دهانه رحم گشادتری دارد به همین خاطر برانگیختگی آن ها دشوار تر است.

در این موارد کاندوم خار دار می توانند باعث تسریع این امر شوند. همینطور برای رابطه با خانم هایی که به صورت کلی برانگیختگی پذیری کمتری دارند، می توان از مزیت این نوع کاندوم استفاده کرد تا پارنتر هم از ارگاسم لذت ببرد.

مزیت بزرگ دیگر اینکه با کمک این نوع کاندوم این بوده که با نوع تأخیری آن می توانید مقاربت خود را بهبود ببخشید. کاندوم خاردار با طعم و شکل های بسیار مختلفی متفاوت در بازار وجود دارند که متناسب با نیاز و سلیقه شما قابل خریداری می باشند. همینطور علاوه بر موارد گفته شده از دیگر مزایای کلی استفاده از کاندوم هم بهره مند خواهید شد که عبارت هستند از:

  • ارزان ترین و مطمین ترین راه برای پیشگیری از بارداری ناخواسته
  • پیشگیری از شیوع بیماری های مقاربتی، عفونی و ویروسی به پارنتر
  • افزایش لذت جنسی، حس رضایتمندی از مقاربت و اعتماد به نفس در آقایان
  • کاهش قابل توجه سرطان دهانه رحم با خرید کاندوم خاردار

معایب استفاده از کاندوم خاردار

معایب استفاده و خرید کاندوم خاردار

استفاده از این نوع کاندوم دارای مزایای بسیاری بوده که البته در مقابل معایب اندکی هم دارد که پر اهمیت ترین آن بالا رفتن میزان برانگیختگی جنسی در زنان بوده که بعدها در سنین بالاتر باعث می شود به میزان کمتری ارگاسم را تجربه کنند.

همینطور برای خانم هایی که بارداری و زایمان را تجربه نکرده اند، این نوع کاندوم مناسب نخواهد بود. چون دیواره واژن بسیار نازک بوده و باعث ایجاد خراش ریز روی آن می شود. در بعضی موارد هم این خراش ها باعث شکل گیری بعضی حساسیت ها و عفونت می شود.

انواع کاندوم خاردار

خرید کاندوم حلقوی

این نوع کاندوم دارای خطوط و شیارهای مارپیچی بوده و به همین خاطر نام آن را حلقوی گذاشته اند. این محصول یکی از انواع کلاسیک کاندوم خاردار به شمار می رود و عمر طولانی تری نسبت به انواع دیگر دارد. برانگیختگی پذیری زنان با این نوع کاندوم بسیار بالاست.

در واقع حلقه های برجسته و شیارهای فرو رفته منظم با فواصل بسیار مرتب به شکل ردیفی روی کاندوم قرار می گیرند که برانگیختگی پذیری بسیار بالایی را برای خانم ها آماده می آورد. این شیارها عموما در قسمت پایین تا وسط کاندوم قابل مشاهده می باشند. البته بعضی مدل ها هم وجود دارد که کل لایه بیرونی پوشیده از این شیارهاست.

انواع کاندوم خاردار

خرید کاندوم خاردار دون دون

یکی از انواع کاندوم خار دار موسوم به دون دون است به جای خارهای پرزی شکل و بلند یا حلقه های مارپیچی روی آن دانه هایی به شکل منظم و پشت سر هم دیده می شود. از آنجایی این دانه ها خیلی برجسته نیستند، استفاده از آن برای زوجینی جوان پیشنهاد می شود.

خرید کاندوم خاردار درشت

این مدل کاندوم خاردار دارای تنوع بسیاری بوده و یکی از پرفروش ترین ها در بازار محصولات بهداشتی در جهان و ایران به شمار می رود. بیشتر خارهای روی این نوع کاندوم سه برابر بزرگ تر از انواع نرمال بوده و به همین خاطر لذت مضاعفی به پارنتر منتقل می کند. البته برای واژن های حساس نباید از آن استفاده شود.

معروفترین آن کاندوم خاردار سیلیکونی می باشند که به نام ژله ای هم شناخته می شوند استفاده از آن حس اعتماد به نفس به مردان می دهد، باعث برجستگی بیشتر آلت مردان شده و اصطکاک بیشتری با دیواره واژن داشته به همین خاطر حس لذت بیشتری را منتقل می کند. نوع ژله ای قابل شستشو و استفاده مجدد است اما روش مناسبی برای پیشگیری از حاملگی ناخواسته به شمار نمی رود.

کاندوم فضایی

یکی از نمونه های معروف کاندوم خار دار، کاندوم فضایی بوده که در اصطلاح عامه به آن خاردار دشت هم گفته می شود. کاندوم های فضایی به خاطر شکل جالب و متفاوت به این نام خوانده می شوند. خود دارای انواع مختلفی چون دکمه دار، شمشیری، اره ماهی و.. است.

نوع قرار گیری خارها و شیارها روی آن باعث شده تا به این نام ها تقسیم بندی شود. کاندوم خار دار فانتزی هم یکی از انواع کاندوم فضایی است. این نوع کاندوم خاردار دارای اشکال و حالت های بسیار عجیب و غریبی می باشند و به همین خاطر از لحاظ شکلی با کاندوم های ساده فرق بسیاری دارند.

از مزایای استفاده از این نوع کاندوم می توان به برانگیختگی بیشتر نقطه جی در خانم ها اشاره کرده که باعث ارگاسم در آن ها می شود. برای همین برای خانم هایی که برانگیختگی و ارضا شدن آن ها دیر رخ می دهد، استفاده از این نوع کاندوم بسیار مفید است. همینطور حجم آلت را اضافه کرده و حس قدرتمندی به مردان می دهد.

نکات مهم برای خرید کاندوم خاردار

یکی از مواردی که بیشتر افراد به آن توجه ندارند، نگهداری درست از هر نوع کاندومی است. در صورت که این موارد مهم برای این امر رعایت نشود، امکان دارد که کاندوم کیفیت و کارایی لازم خود را از دست بدهد. اگر جز افرادی هستید که بعد از خرید کاندوم آن را به حال خود در کمد یا کشو رها می کنید، باید موارد زیر را برای نگهداری از آن رعایت کنید:

درجه و دما کاندوم 

یکی از نکات بسیار مهم برای نگهداری از کاندوم خاردار و یا هر مدل دیگری توجه به دمای محیطی بوده که کاندوم را در آن قرار می دهید. به همین خاطر هم پیشنهاد می شود ترجیحا کاندوم در جایی تاریک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. چون با گرما خاصیت کشسانی و مقاومت خود را از دست داده و احتمال دارد در زمان رابطه جنسی پاره شود.

محیط نگهداری کاندوم 

محیط نگهداری کاندوم خار دار هم از نکات بسیار مهمی بوده که باید به آن توجه ویژه داشت. اگر در کشو خود وسایل نوک تیز چون سوزن یا تیغ دارید، اکیدا از قرار دادن کاندوم در کنار آن ها خودداری کنید، چون امکان دارد باعث آسیبی به کاندوم شود و شما بدون اطلاع از آسیب، آن را استفاده کنید که بارداری ناخواسته را به همراه داشته باشد.

همینطور هرگز کاندوم را در محیط هایی چون داشبورد یا کابینت آشپزخانه قرار ندهید، چون گرما در این محیط ها زیاد بوده و کیفیت کاندوم را از بین می برد. به همین خاطر هم در زمان رابطه جنسی امکان دارد شاهد پارگی آن باشید. از نگهداری آن در داشبورد ماشین یا جیب و کیف پول خود هم خودداری کنید، چون امکان دارد درجه حرارت زیاد موجب بالارفتن احتمال پارگی آن شود با با دیگر وسایل برخورد کرده و آسیب ببیند.

خرید کاندوم خاردار

تاریخ مصرف و نشانه سالم بودن کاندوم 

قبل از خرید کاندوم خاردار باید تاریخ تولید و انقضای آن را چک کنید. استفاده کاندومی که از تاریخ انقضای آن گذشته است به خصوص اگر دارای ماده روان کننده و تأخیری باشد می تواند باعث بروز عوارض جانبی و بعضی حساسیت ها شود.

در زمان خرید کاندوم خاردار هم باید نوشته های روی آن ها را بخوانید از اصل بودن برند مطمین شوید و همینطور چک کنید که دارای مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو باشد و نشان استاندارد جهانی و ایرانی را هم دارا باشد.

پایان مقاله خرید کاندوم خاردار

خرید کاندوم خاردار و نحوه صحیح استفاده از آن همانگونه که در این مطلب هم توضیح داده شد، باعث حس رضایت دو طرفه از مقاربت خواهد شد و به همین خاطر طرفداران بسیاری دارد. برای همین باید برای تهیه آن از طریق مراجع معتبری چون داروخانه ها، فروشگاه های لوازم بهداشتی حضوری و البته آنلاینی چون مستر کینگ اقدام به خرید کنید.

با رعایت این نکته گفته شده از اصل بودن و کیفیت محصول مطمین هستید و مقاربت کم خطر و سالمی را تجربه خواهید کرد. مقاربت که علاوه بر لذت بیشتر از شیوع بیماری و بارداری های ناخواسته تا حدود 90 درصد پیشگیری خواهد کرد.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *