Search
Close this search box.

خرید کاندوم پرداخت در محل

خرید کاندوم پرداخت در محل

خرید کاندوم پرداخت در محل یکی از درخواست های شما عزیزان می باشد. خرید کاندوم در ایران برای خیلی از زوجین یک معضل به شمار می آید. فروشگاه اینترنتی مستر کینگ علاوه بر ارایه انواع کاندوم خاردار، کاندوم نازک، کاندوم تاخیری و … با درج توضیحات دقیق هر محصول و امکان مقایسه بین آن ها امکان انتخاب کاندوم مناسب و شرایط خرید اینترنتی کاندوم و پرداخت در محل را آماده نموده است.

تحویل فوری در تهران و ارسال پستی به دیگر شهر ها در بسته بندی های محرمانه صورت می گیرد.

در صورتی که می خواهید از قابلیت پرداخت درب منزل استفاده کنید، بعد از خرید محصول قابلیت ارسال سریع را فعال کنید، این گزینه فعلا برای شهروندان تهرانی فعال است و شما بعد از دریافت محصول موظف به پرداخت هزینه هستید!

چرا خرید کاندوم پرداخت در محل گزینه مطلوبی است؟

وقتی حرف از خرید حضوری کاندوم می شود عده زیادی از مراجعه حضوری به داروخانه برای خرید امتناع می کنند. علت بیشتر افراد برای عدم تمایل خرید حضوری دارند این بوده که نمی توانند درخواست خود را به مسیول داروخانه بیان کنند.

متاسفانه در ایران هنوز هم خرید محصولات بهداشت جنسی نوعی تابو بوده و دیدگاه قدیمی مردم به خرید این دسته محصولات تغییر نکرده است. سایت مستر کینگ سعی می کند که نیازهای چنین افرادی در جامعه را پوشش دهد.

همینطور در گذشته بعضی از کلاهبرداران اینترنتی باعث عدم اعتماد مردم به سامانه های خرید و پرداخت اینترنتی شده اند. برای همین بسیاری از افراد تمایلی به خرید اینترنتی ندارند و ترجیح می دهند که خریدهای خود را به شکل حضوری انجام دهند.

با همکاری شرکت های ارسال کالا در ایران امکان خرید و پرداخت در محل زمان تحویل سفارش ها آماده شده است. اگر از پست برای دریافت کالای خود استفاده می کنید، حتما یکی از دو گزینه “پست پیشتار پرداخت در محل” یا “پست سفارشی پرداخت در محل” را تایید کنید.

با خرید کاندوم پرداخت درب منزل دیگر نگران کمبود وقت، خجالت از خرید کاندوم یا کلاهبرداران اینترنتی و پس از دریافت سفارش خود می توانید مبلغ آن را بپردازید. با خرید اینترنتی کاندوم دیگر نگرانی بابت مراجعه حضوری به داروخانه نخواهید داشت. با این روش وقتی پشت صفحه موبایل یا کامپیوتر هستید می توانید محصولات بهداشت جنسی مورد نظر خود را خریداری کنید.

مزایای خرید کاندوم از سایت مستر کینگ

مزایای خرید کاندوم از سایت مستر کینگ

در دنیای اینترنت سایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه فروش و عرضه محصولات بهداشت جنسی فعالیت دارند. مشتریان همه سایت های اینترنتی همیشه از سایتی استفاده می کنند که مزایای رقابتی بیشتری داشته باشد. خرید کاندوم پرداخت در محل تنها یکی از خدمات سایت مستر کینگ بوده که با آن آشنا شدید. در این بخش از مطلب انواع خدمات سایت را به شما معرفی می کنیم.

روش های پرداخت مختلف

خرید کاندوم پرداخت در محل تنها یکی از روش های پرداخت در ساینت مستر کینگ است. اگر برای خرید به شکل اینترنتی اختلالی ندارید. می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی سایت استفاده کنید. نماد اعتماد الکترونیکی در سایت نشان این است که پرداخت کاملا امن در فروشگاه اینترنتی مستر کینگ صورت می گیرد.

تنوع در محصولات

تنوع عالی محصولات در سایت به کاربران کمک می کند تا قدرت خرید بیشتری داشته باشند. در دسته بندی محصولات انواع مختلفی از کاندوم وجود دارد که کاربران می توانند انتخاب کنند. برای خرید کاندوم کافی است تا از طریق منو سایت به صفحه کاندوم رفته و کاندوم مورد نظر خود را در میان محصولات موجود انتخاب کنید. انواع مختلف کاندوم که در سایت مستر کینگ به فروش می رسد به شرح زیر است:

در میان محصولات، وسایل بهداشتی دیگری مثل ژل روان کننده، اسپری تاخیری، ویبراتور و نوار بهداشتی هم به فروش می رسد. همینطور محصولاتی به شکل کاملا انحصاری در سایت ما به فروش می رسد و در هیچ داروخانه ای وجود ندارد. با خرید از مستر کینگ به خاص ترین محصولات دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی 24 ساعته خرید کاندوم پرداخت در محل

تیم پشتیبانی مستر کینگ در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به کاربران می باشند. هر زمان با اختلالی روبرو شدید می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تیم پشیبانی با تجربه سایت در کمترین زمان اختلال شما را حل خواهند کرد.

خدمات پشتیبانی فقط به اختلالات فنی سایت محدود نمی شود. پس از سفارش هم اگر نیاز به تغییر در سفارش خود داشتید می توانید از تیم پشتیبانی درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهد. البته هرچه سریع تر تغییرات مورد نظر را به پشتیبانی سایت اطلاع دهید؛ چون در صورت تحویل بسته به مامورین پستی دیگر امکان تغییر در سفارش کاربر وجود ندارد.

تخفیف های شگفت انگیز

در سایت فروشگاه اینترنتی مستر کینگ روزانه بعضی از محصولات با تخفیف های شگفت انگیز به فروش می رسند. پس از سفارش این محصولات و زمان پرداخت در محل مبلغ کمتری را هزینه خواهید کرد. این قایبلیت به کاربران کمک می کند مبلغ کمتری برای خرید کاندوم بپردازند.

مستر کینگ سعی دارد محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز عرضه کند تا استفاده از وسایل بهداشتی زناشویی هزینه زیادی برای افراد نداشته باشد.

ارسال به شکل کاملا محرمانه

با خرید کاندوم پرداخت در محل امکان دارد این سوال پیش بیاید که بسته بندی کالا به چه صورتی خواهد بود. در بسته بندی سفارش های مشتریان در گروه مستر کینگ به حریم خصوصی افراد توجه بسیاری نشان داده می شود. ارسال محرمانه بسته ها، نگرانی و استرس مشتریان را برای دریافت کالا کم می کند. روی بسته بندی سفارشات هیچ مشخصات سایت مستر کینگ و محتویات داخل آن درج نشده است. برای همین تا در جعبه را باز نکنید از محتویات بسته مطلع نمی شوید.

نحوه دریافت سفارش _ فقط خودتان باید تحویل بگیرید!

مامورین ارسال کاندوم در فروشگاه اینترنتی مستر کینگ بسته را فقط به شخص سفارش دهنده کالا تحویل می دهند. برای همین زمان خرید کاندوم پرداخت در محل باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. وگرنه مامورین حق تحویل بسته را ندارند. این کار فقط برای افزایش حفاظت از حریم خصوصی کاربران سایت صورت می گیرد. با این روش مامورین ارسال مطمین می شوند که بسته را دقیقا به شخص حقیقی سفارش دهنده تحویل داده اند.

کاندوم پرداخت در محل

روش های ارسال کالا

مستر کینگ با انواع روش های ارسال، قدرت انتخاب کاربران را برای نحوه دریافت سفارش خود افزایش می دهد. همینطور با کمک روش های گوناگون، خدمات خرید کاندوم پرداخت در محل در کمترین زمان صورت می گیرد.

ارسال فوری در تهران

کاربرانی که در شهر تهران سکونت دارند می توانند از یک ویزگی خاص سایت مستر کینگ استفاده کنند. در زمان ثبت سفارش با انتخاب گزینه ارسال سریع، سفارش شما در بسته بندی محرمانه و با پیک موتوری ارسال می شود.

مشتریان تهرانی با انجام این کار تنها چند ساعت پس از ثبت سفارش، بسته خود را تحویل می گیرند. با انجام این کار خرید کاندوم پرداخت در محل برای تهرانی های عزیز در یک روز و به شکل کاملا اینترنتی صورت می گیرد.

ارسال سفارشات با پست ملی

امکان خرید کاندوم پرداخت در محل برای سفارشاتی که با پست ارسال می شوند آماده شده است. کاربرانی که در شهرستان ها و استان هایی به غیر از تهران سکونت دارند، می توانند از این روش برای دریافت سفارش خود استفاده کنند.

مستر کینگ از دو سرویس مختلف شرکت پست ملی ایران برای ارسال محصولات به مشتریان استفاده می کند. محصولاتی که با پست پیشتاز ارسال می شوند، 2 الی 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست مشتری خواهند رسید. مدت زمان ارسال با پست سفارشی اندکی بیشتر خواهد بود. سفارشاتی که با این روش ارسال می شوند 3 الی 5 روز کاری زمان نیاز دارند تا به دست مشتری برسند.

پایان مقاله خرید کاندوم پرداخت در محل

با خرید کاندوم و پرداخت در محل دیگر اختلالی برای تهیه این وسیله جنسی مهم نخواهید داشت. تنها با چند کلیک می توانید از هر استانی و هر شهر و روستایی که در آنجا ساکن هستید؛ همه وسایل بهداشتی مخصوص روابط جنسی را از سایت مستر کینگ تهیه کنید و هزینه آن را درب منزل خود پرداخت کنید.

محصولات جنسی در فروشگاه اینترنتی مستر کینگ همگی دارای استانداردهای بهداشتی معتبر بوده و هیچ محصول تاریخ گذشته ای فروخته نمی شود. با کمک مستر کینگ محصولات جنسی مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

مستر کینگ عرضه کننده بهترین و کاربردی ترین پکیج های زناشویی با تخفیف ویژه در ایران است. با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *