Search
Close this search box.

خرید دستگاه وکیوم سینه زنان

دستگاه وکیوم سینه زنان

از کجا خرید دستگاه وکیوم سینه زنان را انجام دهیم؟ دستگاه وکیوم سینه زنان واقعا تاثیر گذار است؟ اندام های زنانه یکی از مهمترین ارکان بدن هستند که بانوان حساسیت ویژه ای نسبت به آن دارند. زمانی که از واژه ی بانوان استفاده می کنیم، مقصود ما زنان متاهل و دختران مجرد است.

بانوان در دوره های مختلف زندگی با مسائل متفاوتی در خصوص اندام های زنانه و بویژه سینه های خود مواجه هستند. در ادامه به مسائل مربوط به فرم سینه ها در زنان و دختران مجرد، روش های خوش فرم کردن سینه، عوارض این روش ها و از همه مهمتر معرفی دستگاه وکیوم سینه زنان خواهیم پرداخت. با مستر کینگ همراه باشید!

خرید دستگاه وکیوم سینه زنان

کوچک بودن سایز سینه دختران در سنین جوانی

دختران جوان تا پیش از ازدواج و بارداری با مشکل کوچک بودن سینه مواجه هستند. امروزه روش های فانتزی بسیاری برای جبران این کاستی پیشنهاد می گردد. متداول ترین روش موجود در ایران، خرید سوتین های اسفنجی است که می تواند برای یک دوره زمانی بسیار کوتاه، سینه دختران را بزرگتر از سایز واقعی نشان دهد. اما این روش، متد قانع کننده ای برای جبران کاستی موجود نخواهد بود.

طرق دیگری نیز معرفی شده اند که چندان متداول نبوده و کسب نتیجه قطعی به وسیله آن یک دوره زمانی طولانی نیاز دارد. از جمله روش های موجود می توان به انواع کرم ها و قرص های خوراکی اشاره کرد که در دنیای پزشکی مورد مطالعه واقع شده اند و طبق نتایج به دست آمده عاری از عوارض جدی نیستند.خرید دستگاه وکیوم سینه زنان

مشکلات فرم سینه در میانسالی

مشکلات مربوط به فرم سینه زنان در سنین میانسالی اغلب از بارداری و دوره های مربوط به شیردهی نشات می گیرد. سینه های زنان در سنین پس از ازدواج و بارداری معمولا سایز کوچکی ندارد اما اغلب دچار شل شدگی و از بین رفتن بافت عضلانی می شوند.

ورزش های مربوط به افزایش بافت عضلانی سینه بهترین و مطمئن ترین روش برای سفت کردن و خوش فرم کردن سینه در سنین میانسالی است اما اغلب زنان زمان کافی جهت ورزش را ندارند. گذشته از عدم زمان کافی، نتیجه دهی با استفاده از چنین متدهایی بسیار زمانبر بوده و ممکن است سال ها به طول بیانجامد.

ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن به سینه هایی بسیار خوش فرم، محکم و عضلانی دست پیدا نمایید.

دستگاه وکیوم سینه زنان می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد!

عوارض استفاده از داروهای موضعی جهت افزایش حجم سینه

داروهای موضعی بسیاری با هدف افزایش حجم سینه و یا تقویت بافت عضلانی آن وارد بازار شده اند که اغلب خالی از مواد شیمیایی نیستند. سینه زنان یکی از اعضای بسیار آسیب پذیر بوده و به راحتی دچار حساسیت ها مختلف دارویی می گردد.

داروهای موضعی اغلب شامل پارابن بوده و پارابن ها تاثیرات نامطلوبی بر پوست انسان می گذارند. این داروها اصولا شامل عطر دهنده های شیمیایی هستند و این امر ممکن است با ایجاد تداخل در بوی عطرها و ادکلن های زنانه، شرایط ناخوشایندی را برای شما ایجاد نماید.

عوارض استفاده از سوتین های فرم دهنده

امروزه سوتین های متعددی جهت پوشش سینه های زنانه وارد بازار شده اند. برخی از سوتین ها اسفنجی بوده و برخی دیگر به وسیله میله های فلزی فرم دهی شده اند. سوتین های پارچه ای و سوتین های ورزشی نیز انواع متداول تری از این نوع لباس زیر زنانه هستند.

تمامی اینها با هدف فرم دهی به سینه های زنانه تولید شده و به فروش می رسند اما بهتر است بدانید که علم پزشکی استفاده از سوتین ها را برای زنان ممنوع و صرفا محدود به موارد خاصی نموده است. سوتین ها با کاهش میزان خون رسانی به سینه باعث تجمع لنف ها و عدم فعالیت موثر غدد لنفاوی شده و می تواند منجر به سرطان سینه گردد.خرید دستگاه وکیوم سینه زنان

دستگاه وکیوم سینه زنان

دستگاه بادکش سینه و یا دستگاه بزرگ کننده سینه و همچنین دستگاه وکیوم زنانه همگی به یک دستگاه واحد اشاره دارند. در برخی از تبلیغات شاهد معرفی این دستگاه با عنوان دستگاه مکش سینه زنان نیز هستیم. همگی این دستگاه ها یکی بوده و با توجه به کارکرد دستگاه نام گذاری شده اند.

این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که بادکش ها و دستگاه پمپ مهمترین آن ها هستند. شما در هر سنی پس از بلوغ قادر به استفاده از این دستگاه هستید و در صورت رعایت قواعد کلی مربوط به عملکرد دستگاه با عوارض خاصی مواجه نخواهید شد.

طرز استفاده از دستگاه وکیوم سینه زنان

ابتدا باید کرم حجم دهنده را بر روی سینه ماساژ داده و این عمل را به مدت سه دقیقه ادامه دهید البته استفاده از کرم حجم دهنده ضروری نبوده و صرفا برای نتیجه گیری سریع تر بکار می رود.

مهمترین رکن این دستگاه، کلاهک هایی با فرم سینه است و فرد باید آنها را بر روی سینه های خود قرار داده و از طریق دستگاه پمپ موجود در بسته خریداری شده، هوای داخل کلاهک ها را تخلیه نماید. این عمل را وکیوم یا مکش می نامند. وکیوم باعث می شود داخل کلاهک ها با خلا مواجه شده و سلول های درون بافتی سینه شروع به تحریک عروق خونی و افزایش حجم خون در ناحیه سینه گردند.

افزایش حجم خون در هر کدام از اعضای بدن، دقیقا مهمترین عملکرد ورزش های عضله سازی در باشگاه های حرفه ای است. در واقع دستگاه وکیوم سینه زنان سینه را مجبور به عضله سازی می کند بی آنکه نیاز به فعالیت شدید ورزشی باشد.

تاثیر دستگاه وکیوم سینه

این دستگاه به محض استفاده تاثیرات مثبت خود را نشان می دهد اما در صورتی که قصد دارید سینه هایی بزرگ، سفت و خوش حالت داشته باشید باید یک دوره کامل از این دستگاه استفاده کنید. استفاده بدون برنامه صرفا سینه هایی خوش فرم را به صورت موقت ایجاد نموده و تاثیرات دائمی نخواهد داشت.

دو تا سه هفته پس از استفاده از این دستگاه متوجه کاهش سایز و حجم کلی سینه خواهید شد. نگران نباشید! اگر با ورزش بدن سازی نیز آشنا باشید، می دانید که عضله سازی در ابتدای راه با کاهش بافت اصلی یک عضو همراه بوده و در صورت تداوم فعالیت منجر به عضله سازی می گردد. پس از دو الی سه هفته شاهد افزایش قابل توجه حجم سینه و سفت شدن آن خواهید بود.

مقصود از خرید دستگاه وکیوم برقی سینه چیست؟

وکیوم برقی تفاوتی با دیگر انواع وکیوم ندارد. وکیوم ها را با استفاده از شارژهای مخصوص شارژ می کنند و سپس مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین در صورتی که با تبلیغات مربوط به خرید دستگاه وکیوم برقی سینه مواجه شدید، لازم نیست دست و پای خود را گم کنید با اندکی تحقیق به راحتی با عملکرد این دستگاه به خوبی آشنا شده و جای نگرانی نخواهد بود.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه زنان

شاید باور کردنی نباشد اما مسائل مربوط به افتادگی و شل شدن سینه با تجمع مواد زائد در سینه همراه بوده و به مرور زمان بافت های سرطانی را تشکیل می دهد.

بسیاری از افراد در ابتدا ادعا می نمودند که چنین دستگاه هایی با عوارض جدی برای بدن همراه هستند اما امروزه مزایای استفاده  از این دستگاه به اثبات رسیده و می توان گفت این دستگاه با فرم دهی به سینه زنان، کمک بسیاری به دفع لنف از وریدهای موجود در این ناحیه می کند. بنابراین در صورتی که قادر به انجام فعالیت های بدنی و عضله سازی در ناحیه سینه نیستید از وسایل موجود همچون خرید دستگاه وکیوم سینه زنان غافل نگردید.

نکاتی که باید قبل از استفاده از دستگاه بدانید

در صورتی که قصد خرید دستگاه وکیوم سینه زنان را دارید بهتر است اندکی صبر نموده و در صورتی که مشمول هر کدام از دسته های ذیل هستید از خرید و به تبع آن از بکارگیری دستگاه خودداری نمایید. این عامل شامل دسته های ذیل هستند:

  • در صورتی که با مشکلات قلبی و عروقی مواجه هستید.
  • در صورتی که مبتلا به مشکلات تنفسی اعم از مزمن و یا حاد می باشید.
  • در دوران بارداری و شیردهی نیز استفاده از این دستگاه ممنوع است.

در زمان استفاده از دستگاه دقت کنید هرگونه گرسنگی و خستگی می تواند شما را با مشکلات جدی مواجه سازد.

عوارض دستگاه وکیوم سینه زنان

بسیاری از زنان به محض شنیدن نام دستگاه وکیوم سینه زنان سوالات متعددی در خصوص عوارض آن می پرسند. مطمئنا تعجب خواهید کرد اگر متوجه شوید این دستگاه نه تنها هیچ گونه عارضه ای ندارد بلکه تاثیرات بسیاری در افزایش سلامت سینه دارد.

کلاهک ها و یا بهتر بگوییم قالب های تعبیه شده در این دستگاه، بیش از حد معمول بزرگ نبوده و افزایش سایز سینه به اندازه قالب های مورد نظر هرگز خطر خاصی را  به دنبال نخواهد داشت. در صورتی که درجات مکش را افزایش دهید صرفا با آثار کبودی در ناحیه سینه مواجه خواهید شد.خرید دستگاه وکیوم سینه زنان

انواع وکیوم سینه

دو نوع دستگاه وکیوم سینه زنان وجود دارد: دستی و الکتریکی. ما در این قسمت این دو نوع دستگاه بزرگ کننده سینه را به شما معرفی می کنیم.

1- پمپ های دستی

این پمپ ها در دستگاه وکیوم سینه زنان شامل یک جفت لیوان گنبدی شکل هستند که که درون لیوان ها پمپی دستی برای ایجاد خلا و بیرون کشیدن هوا از لیوان تعبیه شده است. وقتی شما از این دستگاه استفاده می کنید قادر خواهید بود فشار مکنده را کنترل و تنظیم کنید. با این دستگاه سایز سینه شما 1-2 سانت افزایش می یابد.

2-پمپ های الکتریکی

پمپ های الکتریکی دستگاه وکیوم سینه زنان شبیه پمپ دستی است، اما پمپ این دستگاه بر خلاف پمپ های دستی، الکتریکی می باشد. با این دستگاه هم حدود یک و نیم تا دو سایز افزایش سایز خواهید داشت. پمپ های الکتریکی در زمان کمتری جواب می دهند.

چگونگی استفاده از وکیوم سینه برای زنان

دستگاه وکیوم سینه زنان از دو کاپ سینه و یک پمپ خلاء تشکیل شده است و با تحریک طبیعی بافت های سینه و افزایش جریان خون در سینه ها روند رشد سلول های پوستی و عضلات و چربی را بهبود می بخشد و باعث افزایش حجم سینه می شود. تحریک نوک سینه با وکیوم سینه باعث افزایش سطح هورمون اکسی توسین در بدن می شود.

این، به نوبه خود، بدن را آرام  می کند و روند رشد سینه ها را سرعت می بخشد. وکیوم سینه کاربرد های مختلفی دارد و همه خانم ها می توانند ازین دستگاه استفاده کنند علاوه بر بزرگ کردن سینه ها، برای فرم دهی و افتادگی سینه ها بسیار مفید است و حتی از سرطان سینه جلوگیری می کند اما آنچه که حائز اهمیت است این است باید به روش درست ازین دستگاه استفاده شود تا موجب آسیب به فرد نشود همچنین از فروشگاه های معتبر خریداری شود.

درون محصول دستگاه وکیوم سینه زنان یک بروشور قرار دارد قبل از استفاده با دقت مطالعه کنید و از فیلم های آموزشی در اینترنت کمک بگیرید. وکیوم سینه وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل می باشد و از هزینه بالایی برخوردار نمی باشد و به راحتی قابل دسترس می باشد. شما می توانید این دستگاه را با خودتان هر جایی ببرید و از آن استفاده کنید.

توجه کنید روش های طبیعی زمان بر هستند و مدت زیادی طول می کشد تا به نتیجه دلخواه برسید پس در نظر داشته باشد این دستگاه یک ماهه معجزه نمی کند و حداقل سه ماه باید از آن استفاده کنید.

اولین چیزی که ذهن افراد را در هنگام خرید این وکیوم سینه زنان مشغول می کند این است که آیا دستگاه وکیوم سینه زنان عوارض جانبی دارد و آیا سینه ها را شل می کند؟

قابل ذکر است که دستگاه وکیوم سینه زنان نه تنها سینه ها را شل نمی کند بلکه هر گونه افتادگی و شل بودن را برطرف کرده و سینه ها را سفت می کند. همچنین وکیوم سینه هیچ گونه سلامتی افراد را تهدید نمی کند و فقط به دلیل بادکشی که در سینه ها ایجاد می کند سبب تورم و قرمزی پوست می شود و بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود.

این دستگاه برای زنان شیرده که پس از شیردهی سینه هایشان افتاده می شود بسیار مناسب است فقط توجه کنید ازین دستگاه نباید در طول دوران شیردهی استفاده شود و باید پس از اتمام آن دوره مصرف شود.

وکیوم سینه علاوه بر جنبه زیبایی،جنبه درمانی نیز دارد و از سرطان سینه که یکی از رایج ترین سرطان ها در بین خانم ها است و سالانه افراد مبتلا به آن افزایش پیدا می کند به راحتی با دستگاه وکیوم سینه زنان می توان خطر ابتلا به آن را کاهش داد، بادکش کردن سینه ها باعث جریان آزادانه لنف در سینه ها شده و از سرطان سینه پیشگیری می کند.

 ابتدا لیوان یا کاپ با سایز مناسب را انتخاب کرده و آن را در موقعیت مناسب بر روی سینه خود به نحوی قرار دهید تا بالشتک لاستیکی که در انتهای لیوان ها قرار گرفته کاملا از نشت و خروج هوا جلوگیری نماید.

پمپ دستگاه وکیوم سینه زنان را بوسیله شلنگ رابط به انتهای محفظه لیوانی متصل نمائید و جهت بادکش محفظه لیوانی دستگاه وکیوم سینه زنان را اندکی به آرامی به سمت بالا کج کرده تا از برخورد نوک سینه به انتهای محفظه جلوگیری شود محفظه را با یک دست گرفته و به سینه بچسبانید و با دست دیگر عمل مکش و تخلیه هوا را به وسیله کشیدن دسته پمپ به آرامی انجام دهید.

در این حالت دقت نمائید از پمپ زدن سریع و بیش از حد خودداری نمائید پیشنهاد می گردد پس از هر بار مکش به وسیله پمپ 2 ثانیه بشمارید و مجددا دسته پمپ را بکشید در نظر داشته باشید پس از آنکه مقدار کافی مکش کردید و افزایش حجم سینه را ملاحظه کردید به وسیله کشیدن سوپاپ انتهای محفظه اجازه دهید هوا به درون محفظه برگردد و بدین صورت این عمل را در مدت 10 دقیقه این روش را برای سینه دیگر انجام دهید.

نکات مهم برای استفاده از دستگاه وکیوم سینه زنان

  • سینه های خود را قبل از استفاده با یک دستمال نم دار تمیز نمائید.
  • قبل و بعد از هر بار استفاده ,لیوان ها باید با آب ولرم و شوینده ملایم تمیز گردد.
  • ازمکش کردن بیش از حد که بر اثر فشار زیاد در سینه ها باعث کبودی شود خودداری کنید.
  • از سپردن محفظه های لیوانی خود به افراد دیگر ,اکیدا خودداری کنید.
  • در صورتی که دچار مشکلات قلبی یا عروقی بوده اید از بکار بردن دستگاه خودداری کنید.
  • در هنگام خستگی یا گرسنگی از دستگاه استفاده ننمائید.
  • در صورت وجود زخم یا خراش در سینه خود و یا در دوران حاملگی و شیر دهی خودداری کنید.

مصرف همزمان روغن خراطین با دستگاه وکیوم سینه زنان روند درمان را بهبود می بخشد قبل از استفاده از پمپ چند قطره از روغن را کف دست ریخته و سینه های خود را به صورت دورانی ماساژ دهید از اعمال فشار زیاد بر سینه ها خودداری کنید. گرم شدن سینه ها با روغن موجب گسترش بافت های چربی می شود و همین امر موجب فرم دهی و حجیم شدن سینه ها می شود. از خرید روغن های تقلبی و دست ساز و بدون تاریخ تولید و انقضا اکیدا خودداری نمایید.

برای خرید وکیوم سینه و روغن خراطین به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید دستگاه وکیوم سینه زنان از داروخانه

امروزه امکان خرید دستگاه وکیوم سینه در داروخانه ها فراهم شده و شما به راحتی قادر به خرید این دستگاه در برخی از داروخانه های سراسر کشور هستید. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید لازم  است به اطلاعات موجود بر روی بسته اصلی دستگاه توجه نموده و از خرید محصولاتی که دارای مجوز سازمان وزارت بهداشت نیستند، جدا خودداری نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه وکیوم سینه زنان

در صورتی که قصد خرید اینترنتی دستگاه بادکش سینه را  دارید می توانید  از طریق وب سایت مستر کینگ اقدام نمایید. قیمت دستگاه وکیوم سینه را می توانید به صورت آنلاین در این وب سایت مشاهده کنید. وب سایت مستر کینگ علاوه بر فروش دستگاه وکیوم سینه دیگر دستگاه های مربوط به اندام های جنسی در زنان و مردان را نیز به فروش می رساند. خرید دستگاه وکیوم سینه زنان از این فروشگاه با ضمانت کیفیت و مجوز سازمان وزارت بهداشت همراه است.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *