Search
Close this search box.

راهنمای خرید کاندوم

راهنمای خرید کاندوم

ما با مقاله راهنمای خرید کاندوم بازهم پیش شما آمده ایم تا در این زمینه اطلاعات شما را افزایش دهیم. با توجه به وجود انواع کاندوم، انتخاب یک کاندوم مناسب بر خلاف آنچه تصور می کنید، کار ساده ای نیست. در اینجا قصد داریم بر اساس پر اهمیت ترین معیارها به شما برای خرید کاندوم کمک کنیم.

در راهنمای خرید کاندوم انتخاب کاندوم به معیارهای مختلف وابسته و بر اساس نیاز مختلف قابل تغییر است. اما همیشه یک مدل از کاندوم وجود دارد که برای همه کاربردی بوده و آن هم چیزی نیست جز کاندوم ساده.

با خرید کاندوم ساده که به آن کاندوم کلاسیک هم گفته می شود، علاوه بر اینکه رضایت شما از برقراری رابطه زناشویی حفظ می شود، بالاترین درصد پیشگیری از بارداری را تجربه خواهید کرد. پس اگر تجربه زیادی در مقاربت ندارید یا پارنتر مقاربت خود را به خوبی نمی شناسید انتخاب کاندوم ساده بهترین گزینه برای شما است.

راهنمای خرید کاندوم از سایز تا نوع آن

همانطور که گفته شد کاندوم آقایان دارای تنوع زیادی است اما اگر بخواهید می توانیم به شکل کلی آن ها را به چند قسمت کلی تقسیم کرد:

در راهنمای خرید کاندوم کاندوم ساده محبوبیت فراوانی دارد و فروش بالایی در ایران و جهان دارد. این کاندوم مناسب همه نوع آلت تناسلی است. کاندوم نازک نوع دیگری از این دسته کاندوم است.

کاندوم خاردار باعث افزایش میل جنسی در زن شده و ارگاسم بهتری را در پارنتر شما ایجاد می کند. پس برای لذت بخشیدن به پارنتر خود می توانید از این نوع کاندوم استفاده کنید. کاندوم عروسکی و کاندوم فضایی هم نوعی از کاندوم خاردار می باشند که خصوصیات بیشتری دارند. در این نوع کاندوم از ژل لوبریکانت بیشتر استفاده می شود. راهنمای خرید کاندوم

کاندوم تاخیری بیشتر مورد نظر آقایان بوده و با داشتن لیدوکایین زمان انزال را به تاخیر می اندازد. کاندوم تاخیری دارای زمان های مختلفی برای تاخیر در انزال بوده که به حجم استفاده شده از لیدوکایین در آن وابسته است.

توجه: از ترکیبات مختلف کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری انواع مختلف دیگری هم ایجاد می شود که می توان به کاندوم شیاردار، کاندوم حلقوی و کاندوم چند منظوره اشاره کرد.

انواع دیگر: انواع دیگری از کاندوم وجود دارد که بیشتر برای تفنن یا کاربرد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در نهایت باید تمرکز استفاده خود را روی آن ها نگذارید.

انتخاب سایز کاندوم

انتخاب سایز کاندوم

برعکس عقیده بیشتر ما، کاندوم ها تک سایز یا اصطلاحا freesize نیستند! برای این که رابطه بهتری داشته باشید، باید از کاندوم های مناسب خود استفاده کنید. علت اصلی این که فکر می کنیم هر کاندومی برای ما مناسب است، ماهیت کشسان یا اصطلاحا استرچ آن ها است.

ولی الزاما چون کشسان می باشند برای هر شخصی مطلوب نیستند. احتمال پاره شدن کاندوم هایی که برای شما کوچک هستند زیاد است چون بیش از حد تحمل خود کش می آیند.

در طرف مقابل اگر کاندوم برای شما بزرگ باشد، احتمال لیز خوردن و افتادن آن زمان رابطه بدون این که متوجه شوید وجود دارد. هر یک از این حالات امکان دارد شما را در معرض بیماریها و عفونت های جنسی و یا حاملگی ناخواسته قرار دهد. ما سفارش می کنیم مدام از یک کاندوم سایز عادی شروع کنید و حسب تجربه در صورت احتیاج به سایزهای دیگر فکر کنید.

  • کاندوم کوچک – ۴۴ میلی متر در ۱۶۰ میلی متر
  • کاندوم متوسط – ۵۰ میلی متر ۲۰۰.۶۶ میلی متر
  • کاندوم بزرگ – ۵۳ میلی متر ۲۰۰.۶۶ میلی متر
  • کاندوم فوق العاده بزرگ – ۵۷.۱۵ میلی متر ۲۰۵.۷۴ میلی متر

 

  • کاندوم کوچک برای افرادی بوده که تازه به بلوغ رسیده یا سایز آلت آن ها کوچک است پیشنهاد می شود.
  • کاندوم متوسط سایز استاندارد یا معمول کاندوم بوده که بیشتر برندهای داخلی و خارجی آن ها را تولید می کنند و مناسب سایز آلت آقایان است.
  • کاندوم بزرگ سایز نسبتا محبوبی بوده که برای افرادی پیشنهاد می شود که سایز آلت تناسلی آن ها کمی بلندتر یا کلفت تر از دیگر افراد است.
  • کاندوم ایکس لارج یکی از سایزهای خیلی بزرگ بوده که برای افرادی استفاده می شود که اندازه سایز آلت آن ها بیش از اندازه و به شکل غیرمعمول بزرگ باشد.

کاربرد کاندوم چیست؟

از نکات مهم دیگر در راهنمای خرید کاندوم انتخاب نوع آن است. کاندوم ها در ضخامت ها، اشکال و خواص مختلفی ساخته می شوند که هر یک از آن ها برای یک نیاز مشخصی می باشند.

برای مثال کاندوم خاردار و کاندوم گرم کننده مناسب زوجینی بوده که در زمان رابطه، خانم از مقاربت لذت کمی می برد یا اختلالی ندارد اما می خواهد لذت بیشتری ببرد. کاندوم تاخیری و کاندوم سرد کننده مناسب آقایانی بوده که از اختلال زود انزالی رنج می برند و می خواهند مدت زمان رابطه خود را افزایش دهند.

کاندوم ضخیم برای کسانی مناسب است که در زمان مقاربت خود سرعت بالایی دارند و نگران پارگی کاندوم می باشند. کاندوم نازک برای کسانی مناسب است که از داشتن رابطه با کاندوم فراری اند چون حسشان کم می شود. کاندوم های نازک به خاطر ضخامت کم جداره خود، این امکان را آماده می کند تا گرما و برجستگی های آلت مرد و زن حس شود.

در راهنمای خرید کاندوم کاندوم طعم دار یا کاندوم میوه ای برای کسانی مناسب است که دچار اختلال بد بویی واژن می باشند یا می خواهند به رابطه خود تنوع دهند.

کاندوم تنگ کننده برای کسانی مناسب است که اختلال گشادی واژن دارند و در زمان رابطه لذت کمی را تجربه می کنند. کاندوم سفت کننده مناسب آقایانی بوده که دچار اختلال نعوظ می باشند و آلت آن ها در طول رابطه کاملا سفت نشده و نمی توانند رابطه خوبی را تجربه کنند.

هر یک از این کاندوم ها برای مصارف مختلفی ساخته شده اند و در نظر گرفتن راهنمای خرید کاندوم می تواند به شما کمک کند رابطه کامل تر و جذاب تری تجربه کنید. امیدواریم که این مطلب مفید واقع شود.

قیمت کاندوم

قیمت کاندوم چقدر است؟

قیمت کاندوم به صورت کلی در یک بازه کلی تعریف می شود:

  • در نظر داشته باشید تعداد کاندوم ها در بسته های استاندارد ۱۲ عددی عرضه می شود؛ اما در بعضی مدل ها تعداد کمتر یعنی ۶ عددی هم وجود دارد.
  • در مورد کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی تعداد کاندوم در هر بسته یک عدد است.

برای مشاهده قیمت کاندوم به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید.

خرید اینترنتی کاندوم

برای خرید کاندوم راه های مختلفی وجود دارد، از جمله مکان هایی که می توانید با مراجعه به آن به خرید کاندوم بپردازید عبارت می باشند از:

  • داروخانه
  • خرید اینترنتی کاندوم
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • فروشگاه های لوازم بهداشتی
  • بعضی از سوپرمارکت ها

چرا افراد ترجیح می دهند از روش خرید کاندوم اینترنتی استفاده کنند؟

همه این مراکز برای شما در دسترس می باشند تا بتوانید کاندوم مورد نظر خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که خرید کاندوم در ایران یک نوع تابو است پس از مراکزی خرید کنید که به سادگی و بدون دردسر بتوانید اطلاعات آن را بخوانید و با کمک راهنمای خرید کاندوم بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای اینکه بتوانید با خیال آسوده بهترین کاندوم را خریداری کنید فروشگاه اینترنتی مستر کینگ است چون به شکل محرمانه می توانید کاندوم خود را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل دریافت کنید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *