Search
Close this search box.

کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم ضد قارچ و باکتری یک وسیله کاملا کاربردی در زندگی زناشویی و با هدف مراقبت از رابطه جنسی است. رابطه ای که با استفاده از کاندوم صورت گیرد به رابطه جنسی محافظت شده معروف بوده و بدین معناست که تمامی شرایط بهداشتی و اصول مراقبتی در این رابطه به صورت کامل رعایت شده است.

کاندوم ها به انواع و اقسام مختلفی دسته بندی می شوند چرا که هر یک دارای خصوصیات جداگانه و متمایزی بوده و این امر باعث می شود هر کدام از آن ها با یک اسم و رسم مجزا شناخته شوند با این حال اغلب کاندوم ها دارای کاربردهای عمومی و مزیت های اثبات شده ای هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم شادو 12 تایی ضد قارچ و باکتری

کاندوم ایکس دریم 12 تایی ضد باکتری و ضد قارچ

 

علائم حساسیت به کاندوم

ماده آنتی باکتریال به چه معناست؟

برخی از مواد در صورت ترکیب با بافت اصلی انواع قارچ ها، قادر به تخریب سلول های سازنده این موجودات بوده و می توانند آن ها را نابود کنند. ماده ای که قادر به تخریب سلول های تشکیل دهنده باکتری ها و قارچ ها باشد با عنوان آنتی باکتریال شناخته می شود. هم اکنون انواع داروهای خوراکی و موضعی با خاصیت آنتی باکتریال وجود دارند که می توان در این خصوص به کاندوم ضد قارچ و باکتری اشاره کرد.

تاثیر کاندوم ضد قارچ و باکتری

در کاندوم های آنتی باکتریال این ماده به صورت روغن و با خاصیت روان کنندگی به لایه بیرونی لاتکس کاندوم آغشته شده و پس از ورود به واژن با مایع داخل واژن در آمیخته و قادر به نابودی قارچ ها و باکتری ها می گردد.

دقت کنید که اگر میزان باکتری ها و قارچ های داخل رحم و دیواره واژن زیاد باشد این کاندوم نمی تواند تاثیر بسیار زیادی در خصوص از بین بردن آن ها داشته باشد. کاندوم ضد قارچ و باکتری صرفا برای مقابله با درصد بسیار کمی از باکتری ها بوده و از ایجاد عفونت های متداول پس از رابطه جنسی جلوگیری می کند.

جنس کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم ضد قارچ و باکتری از جنس لاتکس بوده و از گونه ای پروتئین گیاهی به دست می آید و صد در صد طبیعی می باشد. این ماده گیاهی با ضخامت های متفاوتی در تولید کاندوم بکار رفته است. اغلب کاندوم های تولید شده از جنس لاتکس هستند با این حال می توان برخی کاندوم های دیگر را با جنس های غیر لاتکس نیز تولید نمود و روانه بازار کرد. این کاندوم ها برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند مناسب است.

کاندوم ضد قارچ و باکتری و پیشگیری از بارداری

کاندوم ضد قارچ و باکتری نیز همچون بسیاری دیگر از کاندوم ها قابلیت پیشگیری از بارداری را در روابط جنسی دارد. در واقع کاندوم ها دومین شیوه موثر و تایید شده جهت پیشگیری از بارداری در سراسر جهان هستند.

کاندوم ضد قارچ و باکتری توانسته است تاییدیه  FDAامریکا را نیز به دست آورده و به عنوان یکی از محصولات معتبر جهانی معرفی گردد. بنابراین در صورت رعایت شرایط جانبی می توانید از این محصول به عنوان یک وسیله مناسب جهت پیشگیری از بارداری ناخواسته استفاده نمایید.

 

کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم ضد قارچ و باکتری و پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی

کاندوم بهترین روش شناخته شده برای پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی است. شما با استفاده از یک کاندوم مناسب، از آمیزش جنسی کامل و تداخل اسپرم با مایعات داخل رحم جلوگیری کرده و به ساده ترین شکل ممکن مانع انتقال ویروس مقاربتی می شوید. کاندوم ضد قارچ و باکتری نیز دارای چنین عملکردی بوده و از انتقال بیماری های مقاربتی از جمله ویروس HIV، ویروس هپاتیت، ویروس هرپس و زگیل جلوگیری می کند.

کاندوم ضد قارچ و باکتری و پیشگیری از عفونت رحم

کاندوم ها دارای خاصیت پیشگیری از بروز عفونت های زنانه به دنبال ورود اسپرم به داخل رحم و یا حتی دیواره واژن هستند.عفونت رحم یکی از بدترین بیماری های زنانه پس از ازدواج می باشد که قادر خواهد بود زن و مرد را به یک دوره طولانی جهت نقاهت و عدم رابطه جنسی وادار نماید.

عفونت رحم در برخی از موارد دوره نقاهت چند ماهه را می طلبد و پس از ابتلا به صورت دوره ای فرد را درگیر دوره های درمانی می نماید. شما به راحتی و با استفاده از یک محصول مناسب همچون کاندوم ضد قارچ و باکتری می توانید از بروز چنین مسائلی پیشگیری نمایید.

همان گونه که اشاره کردیم در صورتی که میزان عفونت بسیار اندک باشد، کاندوم آنتی باکتریال قادر است با عفونت ها و قارچ های موجود مقابله کرده و قادر به نابودی آن ها خواهد بود.

از خواص اصلی کاندوم انتی باکتریال: پاره نشدن

از جمله مشکلاتی که بیشتر افرادی که از کاندوم استفاده می کنند با آن مواجه اند، احتمال پاره شدن کاندوم است. پاره شدن کاندوم علل متفاوتی دارد اما یکی از مهم ترین علل پاره شدن کاندوم، افزایش اصطکاک در هنگام خشک بودن واژن و یا در حین انزال پس از ورود آب منی به کاندوم است. از خواص کاندوم انتی باکتریال، پاره نشدن آن است. جنس مواد سازنده کاندوم از الیاف طبیعی و نوعی پلاستیک مصنوعی ضدحساسیت است که مقاومت بسیار زیادی در برابر پاره شدن دارد.

کاندوم انتی باکتریال و خواص ضد قارچی

کاندوم ضد قارچ یکی از انواع کاندوم های آنتی باکتریال است. این کاندوم آغشته به مواد ضدعفونی کننده است و باعث می شود باکتری ها و قارچ های موجود در ناحیه تناسلی رشد نکنند و امکان ابتلا به بیماری کمتر شود. ضمن آنکه افرادی که نسبت به سلامتی طرف مقابل دارای نگرانی و عدم اطمینان کافی می باشند هم می توانند از انواع کاندوم های ضد قارچ و آنتی باکتریال بهره مند شوند. بیشتر کاندوم های ضد قارچ و انتی باکتریال دارای مواد تاخیری برای افزایش مدت زمان انزال می باشند.

تاریخچه کاندوم انتی باکتریال

ابتدا کاندوم صرفا برای پیشگیری از بیماری جنسی و بارداری تولید می شد، با گذر زمان محققان تصمیم گرفتند به کاندوم موارد دیگری اضافه کنند تا باعث حل شدن مشکلات دیگری هم شوند. در مرحله اول از ژل های روان کننده در کاندوم ها استفاده کردند. این کار دو مزیت داشت.

در مرحله اول باعث افزایش میل جنسی و کیفیت رابطه شد و در مرحله دوم مانع از پاره شدن کاندوم شد. در واقع ماده روان کننده از خشکی بیش از حد کاندوم پیشگیری کرد و این موضوع باعث روان شدن کاندوم و در نهایت پیشگیری از پاره شدن آن در حین رابطه شد.

پس از مدتی محققان تصمیم گرفتند خواص انتی باکتریال به کاندوم اضافه کنند. در این راستا ابتدا کاندوم را با نوعی ژل پر کردند. این ژل در جمعیت کوچک مورد آزمایش نتایج مطلوبی در از بین بردن ویروسHPV داشت اما در جمعیت بزرگ نتایج خوبی نداشت. در ادامه با تحقیقات بیشتر از نوعی نانو ژل برای ایجاد خواص آنتی باکتریال استفاده شد که پاسخ دهی بسیار مناسب و بالایی داشت.

در صورتی که شریک جنسی شما ترشحات دارای باکتری داشته باشد، استفاده از کاندوم آنتی باکتریال، جلوی رشد و انتقال بیماری به شما را خواهد گرفت. کاندوم ضد قارچ و باکتری

پیش از استفاده از این نوع کاندوم، خانم هایی که به سلامت جنسی خود علاقمند بوده اند، ژل های شست و شو برای واژن مناسب می باشند و باعث ایجاد مشکل نمی شوند، در حالیکه استفاده از صابون به علت Ph نامناسب، باعث حساس شدن واژن و همینطور از بین بردن باکتری های مفید بدن می شود. پس بهتر است با توجه به خواص کاندوم انتی باکتریال، یا از این نوع کاندوم استفاده کنید، یا برای بهبود شرایط از ژل های شست و شوی مناسب با شرایط خود استفاده کنید. کاندوم ضد قارچ و باکتری

روغن خراطین

کاندوم انتی باکتریال و نقش در حساسیت

حساسیت به لاتکس در بیشتر افراد باعث ایجاد مشکلاتی شده است.  اگر پس از رابطه که با کاندوم انجام شده، در ناحیه تناسلی، احساس خارش، قرمزی، برآمگی، التهاب، کهیر و یا جوش های پوستی داشتید احتمالا به لاتکس موجود در کاندوم حساسیت دارید. حساسیت شدید می تواند باعث ایجاد شوک آنافیلاکسی شود پس نسبت به این موضوع حساسیت به خرج دهید.

علت ایجاد حساسیت به لاتکس چیست؟

استفاده از لاتکس طبیعی به علت داشتن پروتئین باعث ایجاد حساسیت می شود. بدن این پروتئین ها را به عنوان آنتی زن شناسایی کرده و باعث ایجاد واکنش در برابر آن می شود. تحقیقات نشان میدهد 40 تا 60 درصد از افراد به لاتکس حساسیت دارند و از این میزان، 30 تا40 درصد از افراد، حساسیت بسیار زیادی نسبت به بعضی غذاها دارند.

مصرف بعضی غذاها حساسیت نسبت به لاتکس را هم افزایش می دهند. کاندوم ضد قارچ و باکتری

این غذاها شامل: آووکادو، موز، کیوی، شاه بلوط انواع توت، گوجه فرنگی و مواد حساسیت زای دیگر است. این حساسیت صرفا برای کاندوم های لاتکسی نیست و امکان دارد افراد به بعضی دیگر از کاندوم ها هم حساسیت نشان دهند. در اینجاست که خواص کاندوم انتی باکتریال به کمک می آید، کاندوم آنتی باکتریال به علت خواص ضد قارچی مزایای زیادی دارد. این کاندوم نوعی لاتکس مرغوب و مخصوص دارد که در کمتر از 1 درصد از افراد ایجاد حساسیت می کند.

راهکارهای مقابله با حساسیت به کاندوم چیست؟

برای مقابله با حساسیت های به علت کاندوم، می توان از انواع کاندوم های غیر لاتکسی استفاده کرد. برای مثال کاندوم های ساخته شده با پلی اورتان ایکی از انتخاب های مناسب است. کاندوم های پلی اورتان هم از خواص کاندئم انتی باکتریال برخوردار می باشند و در بعضی از انواع انها، از مواد انتی باکتریال استفده می شود. کاندوم ضد قارچ و باکتری

این دسته از کاندوم ها دارای لوبریکانت هم می باشند که باعث عملکرد بهتر در حین رابطه می شود. علت این امر خشکی بالاتر نسبت به نوع کاندون لاتکسی است. کاندوم پلی اورتان از کشسانی کمتری برخوردار است به همین علت امکان پارگی آنها، بیشتر است

کاندوم های پلی ایزوپرون هم دسته دیگری از کاندوم های غیرلاتکسی می باشند که علاوه بر خاصیت کشسانی، قابلیت انتقال گرمای بسیار بالایی دارند و این موضوع باعث افزایش حس جنسی در طی رابطه می شود.

این کاندوم ها خواص آنتی باکتریال ندارند نکته بعد در مورد این دسته از کاندوم ها،تک جنسیتی بودن آنها است. سایر کاندوم ها هم به صورت مردانه و هم به صورت زنانه تولید می شوند، اما کاندوم های پلی ایزوپرون، صرفا از نوع مردانه می باشند.

کاندوم ضد قارچ چیست ؟

کاندوم ضد قارچ یکی از انواع کاندوم موجود در بازار است که در دسته کاندوم های آنتی باکتریال و کاندوم ساده قرار می گیرید. این کاندوم به علت آغشته بودن به مواد ضد عفونی کننده باعث پیشگیری از رشد قارچ ها و باکتری ها در ناحیه جنسی می شود. هم چنین این کاندوم از جنس لاتکس صد در صد طبیعی ساخته شده است. پس باعث ایجاد حساسیت نخواهد شد. به همین علت است که این کاندوم یک کاندوم ضد حساسیت و عفونت و آنتی باکتریال است.

  • بهترین کاندوم ضد قارچ کاندوم ضد قارچ و باکتری

این کاندوم توسط شرکت یا برند ایکس دریم تولید شده است. محصولات این برند داخل ایران تولید می شوند و دارای پروانه بهداشت، نشان سیب و نشان استاندارد می باشند. به جرات میتوان گفت کاندوم ضد حساسیت و عفونت ایکس دریم، بهترین کاندوم ضد قارچ موجود در بازار است.

در ساخت این کاندوم از لاتکس با ضخامت بسیار کم استفاده شده است و باعث شده ویژگی یک کاندوم نازک را هم داشته باشد. این کاندوم در فروشگاه مسترکینگ با ضمانت اصالت و سلامت کالا عرضه می شود.

کاندوم آنتی باکتریال و ضد قارچ

سوالی که برای اکثر افراد ایجاد می شود معنی کلمه آنتی باکتریال است. کاندوم آنتی باکتریال و ضد قارچ آغشته به ماده ای است که باعث ضد عفونی ناحیه جنسی می شود. آنتی باکتریال بودن هم به این معنی است که نسبت به باکتری ها و قارچ ها واکنش نشان میدهد و از رشد میکروب ها در ناحیه جنسی پیشگیری می کند.

خاصیت آنتی باکتریال بودن، در ژل لوبریکانت هم وجود دارد. شما برای اثر بخشی بیشتر میتوانید از ژل لوبریکانت و کاندوم آنتی باکتریال و ضد قارچ به صورت همزمان استفاده کنید.

برای خرید کاندوم ضد قارچ و باکتری به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید.

کاندوم ضد حساسیت

کاندوم ضد حساسیت چیست؟ همانطور که در ابتدای توضیحات به آن اشاره شد، این کاندوم از جنس لاتکس صد در صد طبیعی ساخته شده است. به این معنی که در ساخت این کاندوم به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نشده است. جنس لاتکس این کاندوم کاملا سازگار با پوست بدن انسان است. پس موجب ایجاد حساسیت و عوارض برای فرد بهره مند شونده نمی شود.

به همین علل است که کاندوم ضد قارچ ایکس دریم یک کاندوم ضد حساسیت است. استفاده از این کاندوم بسیار مناسب برای افرادی است که نسبت به استفاده از بعضی کاندوم ها حساسیت دارند. کاندوم ضد قارچ و باکتری

کاندوم ضد قارچ و عفونت

استفاده از این مدل کاندوم مناسب افرادی است که ترس از ابتلا به بیماری های مقاربتی دارند. از جمله بیماری های معروف مقاربتی میتوان به عفونت دهانه واژن، سوزاک و زگیل تناسلی اشاره کرد. برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها انتخاب شریک جنسی بسیار مهم است. هم چنین استفاده از کاندوم ضد قارچ و عفونت هم میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

با علم بر این که برقراری رابطه مقعدی زیان آور است و ممکن است سبب بروز بیشتر مشکلات در افراد شود. اما برقراری رابطه مقعدی برای خیلی از زوج ها لذت بخش است. توصیه ما به زوج هایی که تمایل به بر قراری این نوع رابطه را دارند، استفاده از ۲ محصول زیر است. کاندوم ضد قارچ و باکتری

  • ژل لوبریکانت مقعدی
  • کاندوم ضد قارچ و عفونت و آنتی باکتریال

علت توصیه ما به استفاده از محصولات گفته شده چیست؟ مقعد محل رشد بیشتر عفونت ها است. بر قراری رابطه مقعدی بدون کاندوم و ژل ها می تواند احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی رو بسیار افزایش دهد. در صورت استفاده از این محصولات علاوه بر اینکه میتوانید باعث کاهش درد در این نوع رابطه شوید، میتوانید تا حد زیادی از مبتلا شدن به بیماری هم پیشگیری کنید.

قیمت و خرید کاندوم ضد قارچ

برای خرید این محصول شما از دو روش میتونید استفاده کنید. روش اول خرید حضوری از داروخانه است. شما برای خرید محرمانه این محصول از داروخانه میتوانید با نشان دادن عکس محصول به فروشنده اقدام به خرید آن کنید. اما پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول، سفارش به صورت آنلاین و اینترنتی است.

سخن آخر  کاندوم ضد قارچ و باکتری

در این مقاله به بررسی نکات و خواص کاندوم انتی باکتریال پرداختیم. این کاندوم ها مزایای بسیار زیادی دارند. یکی از مهم ترین مزایای آن از بین بردن قارچ ها و باکتری های موجود در ناحیه تناسلی است. این عملکرد باعث می شود تا نیاز به دکتر و حتی درمان های دارویی در بیشتر موارد از بین برود و فرد با استفاده از این کاندوم ها در مقابل بیماری ها مقاوم باشد.

هم چنین این کاندوم تا حد زیادی از حساسیت های همیشگی بیشتر افراد نسبت به لاتکس و کاندوم پیشگیری می کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. از شما درخواست می کنیم نظرات و تجربیات خود را از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

خرید کاندوم ضد قارچ و باکتری

فروش کاندوم ضد قارچ و باکتری  در وب سایت مستر کینگ صورت می گیرد. محصولات این فروشگاه کاملا اصل و اورجینال بوده و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همچنین می توانید قیمت کاندوم ضد قارچ و باکتری را در وب سایت مستر کینگ مشاهده نمایید.

ارسال این کالا به صورت کاملا محرمانه صورت می گیرد و بسته پستی مورد نظر بدون درج نام و عنوان کالا خواهد بود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره قبل از خرید و یا مشاوره در خصوص استفاده و عملکرد این محصول با ما تماس بگیرید.

کاندوم ضد قارچ و باکتری

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *