Search
Close this search box.

کاندوم طعم دار

کاندوم طعم دار

محصولات جنسی اغلب با اهداف خاصی طراحی شده و به خط تولید می رسند. در این میان می توان به انواع کاندوم طعم دار اشاره کرد که متداول ترین محصولات جنسی در قرن حاضر هستند. این محصول امروزه در انواع مختلفی تولید شده و اقسام مختلفی دارد. از جمله پرطرفدارترین کاندوم های مردانه، کاندوم طعم دار است که امروزه با برندهای متنوع و کیفیت های مختلفی تولید می شود.

شاید در ابتدا تصور کنید اطلاعات شما در خصوص کاندوم طعم دار کامل بوده و نیازی به مطالعه چنین مطالبی ندارید اما تحقیقات صورت گرفته ثابت نموده است که بسیاری از زنان و مردان با مزایا و معایب این نوع کاندوم آشنا نبوده و استفاده کلی از آن را نمی دانند. بنابراین بهتر است تا انتهای معرفی این محصول ما را همراهی نمایید.

مقصود از کاندوم های طعم دار چیست؟

این نوع کاندوم دارای اسانس میوه طبیعی از جمله توت فرنگی، موز، خیار و برخی دیگر از خوراکی های خوشمزه همچون شکلات و کاکائو است. با توجه به اسانس اضافه شده به کاندوم، رنگ آن نیز با رنگ دیگر انواع کاندوم ها و با اسانس های مختلف، متفاوت بوده و می تواند تصویر واقعی یک میوه یا خوراکی واقعی را در ذهن طرفین یک رابطه جنسی ایجاد نماید.

اسانس میوه در لایه بیرونی لاتکس کاندوم قرار داشته و به همین علت مشکل خاصی را برای آلت تناسلی مردانه ایجاد نمی کند. عطر و اسانس میوه مورد نظر به محض باز نمودن پلمپ کاندوم طعم دار در فضا منتشر شده و به مدت چند دقیقه ماندگار است. پس از گذشت چند دقیقه، عطر و طعم کاندوم صرفا در فاصله بسیار اندک قابل درک خواهد بود.

 

کاندوم طعم دار

کاپوت تاخیری فروتی کرم میوه ای (کلیک کنید)

کاندوم کاپوت الترا ثین خیلی نازک بلوبری (کلیک کنید)

 

 

هدف از تولید کاندوم های طعم دار

اگر شما به رابطه دهانی علاقه دارید دلیل بر این نیست که شریک جنسی تان نیز چنین چیزی را دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد. بسیاری از زنان علاقه خاصی به لمس دهانی آلت تناسلی مردانه ندارند و این عدم علاقه را باید در ذهنیت های مختلف آنان اعم از عدم بهداشت و یا ناخوشایند بودن کلی آن جست و جو کرد. با این حال رابطه دهانی برای بسیاری از مردان حائز اهمیت بوده و به شدت مورد علاقه آن هاست. برای حل این مشکل، کاندوم طعم دار بهترین راه حل ممکن بود.

کاندوم طعم دار به گونه ای عمل می کند که قرار گیری آلت تناسلی مردانه در داخل دهان زن نه تنها با احساس نامطلوبی همراه نباشد بلکه به افزایش علاقه زن جهت معاشقه دهانی منجر گردد. افزایش بازار فروش کاندوم طعم دار نشان دهنده موفقیت آمیز بودن تولید چنین محصولی در سالیان اخیر بوده است.

کاندوم های طعم دار برای پیشگیری از بارداری مناسب نیستند

کاندوم طعم دار هرگز نباید وارد واژن گردد. انجام فعالیت جنسی با استفاده از کاندوم طعم دار با ایجاد عفونت و ترکیب قند و اسانس های موجود بر روی کاندوم با مایع داخل واژن همراه بوده و قادر است شرایط لازم برای تشکیل عفونت های باکتریایی را فراهم نماید.

کاندوم طعم دار صرفا برای افزایش لذت جنسی مرد طراحی شده و هرگز وسیله ای مناسب برای پیشگیری از بارداری نخواهد بود. این محصول با توجه به کاربرد خود از دوام مناسب در زمان رابطه جنسی برخوردار نبوده و نمی تواند به عنوان وسیله ای مطمئن، شرایط یک رابطه جنسی محافظت شده را فراهم نماید.

بنابراین بهتر است پس از تحریک جنسی و آمادگی لازم برای شروع رابطه، کاندوم طعم دار را با یکی از کاندوم های معمولی همچون کاندوم کلاسیک و یا کاندوم تاخیری معاوضه نموده و سپس رابطه جنسی را انجام دهید.

کاندوم های طعم دار و پیشگیری از بیماری های مقاربتی

کاندوم طعم دار در برخورد با انواع بیماری های مقاربتی دو عملکرد کاملا متمایز دارد. برخی از بیماری های مقاربتی همچون ایدز و یا هپاتیت از طریق خون منتقل شده و برای انتقال نیاز به یک رابطه جنسی کامل دارند. در این صورت نمی توان از کاندوم طعم دار استفاده نمود. چرا که با  توجه به مطالب بیان شده، این کاندوم دارای دوام چندانی نبوده و ممکن است در زمان برقراری رابطه جنسی به راحتی پاره شود.

اما عملکرد دیگر کاندوم طعم دار را باید از حیث بیماری های مقاربتی بدون نیاز به رابطه جنسی کامل بررسی نمود. احتمال انتقال ویروس تبخال و زگیل تناسلی از طریق رابطه دهانی وجود داشته و استفاده از کاندوم طعم دار بهترین شیوه ممکن برای جلوگیری از انتقال این دو بیماری و بیماری های مشابه به قسمت دهان می باشد.

لازم به ذکر است که این دو ویروس ممکن است بر روی آلت تناسلی موجود باشند ولی با چشم غیر مسلح قابل رویت نباشند. بنابراین اگر تا کنون اقدام به آزمایش خون برای چک کردن سلامت بدن در خصوص این دو بیماری نکرده اید، هرگز بدون کاندوم طعم دار مباردت به رابطه دهانی نکنید.

عوارض استفاده از کاندوم های طعم دار

در صورتی که کاندوم طعم دار اصل را خریداری کرده باشید و صرفا برای معاشقه دهانی از آن استفاده نمایید، عارضه خاصی برای شما و شریک جنسی تان پیش نمی آید. با این حال دقت کنید که عده ی کمی از افراد به جنس لاتکس حساس بوده و پس از برخورد آن با پوست بدن دچار التهاب، خارش، حساسیت و حتی زخم های کم عمق تا عمیق می گردند.

شدت عوارض بیان شده به میزان استفاده فرد از کاندوم لاتکس بستگی دارد. بنابراین اگر فرد به محض مشاهده اولین علائم حساسیت، استفاده از این وسیله را ادامه دهد هرگز با مشکل خاصی مواجه نمی گردد.

مسئله دیگر در خصوص استفاده از کاندوم طعم دار به عنوان وسیله ای جهت پیشگیری از بارداری و یا انتقال بیماری های مقاربتی است که مناسب نبوده و نباید وارد واژن گردد.

قیمت کاندوم های طعم دار

کاندوم طعم دار در زمره محصولات جنسی ارزان قیمت قرار دارد و به راحتی در داروخانه های سراسر کشور قابل دسترسی است. با این حال بهتر است کاندوم طعم دار را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید چرا که امکان فروش کاندوم نامرغوب و غیر اصل بسیار زیاد بوده و با توجه به بازار فروش مناسبی که دارد، شرایط مناسبی برای افراد سو استفاده کننده فراهم نموده است.

شما می توانید قیمت کاندوم طعم دار اصل را در وب سایت مستر کینگ مشاهده نمایید. این وب سایت قیمت تمام محصولات جنسی خود اعم از قیمت انواع کاندوم را به صورت کاملا آپدیت شده در وب سایت مورد نظر درج می کند.

فروش کاندوم های طعم دار

با توجه به کاربرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه، فروش کاندوم های طعم دار رونق بسیای دارد. فروش این محصول در بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی داخلی صورت می گیرد. همانگونه که اشاره کردیم، وب سایت مستر کینگ یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات جنسی و از جمله فروش کاندوم طعم دار است. تمامی محصولات این فروشگاه کاملا اصل بوده و با کیفیت بالایی عرضه می گردد و فروشنده خود را در قبال کیفیت محصول با توجه به قیمت آن مسئول می داند.

خرید کاندوم طعم دار

شما می توانید با خرید اینترنتی کاندوم های طعم دار آن را درب منزل و یا هر آدرس دیگری که مد نظرتان است تحویل بگیرید. نگران نباشید! این کالا همچون دیگر محصولات موجود در فروشگاه به صورت کاملا محرمانه ارسال می گردد و هیچ فردی تا پیش از باز نمودن بسته پستی قادر به تشخیص محتویات آن نخواهد بود. بنابر شرایط احتیاطی بسته صرفا به شما و یا فرد تعیین شده دیگری از جانب خودتان تحویل می گردد. جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *