Search
Close this search box.

کاندوم غیر لاتکس

کاندوم غیر لاتکس

حساسیت به کاندوم یکی از مسائلی است که در صورت استفاده از کاندوم های لاتکس رخ می دهد و در اغلب موارد با استفاده از کاندوم غیر لاتکس نیستند مرتفع می گردد. شاید از خود بپرسید مگر کاندوم بدون لاتکس نیز وجود دارد؟

بله! برخی از کاندوم ها پلی اروتان و برخی دیگر از جنس پلی ایزوپرن هستند با این حال درصد بسیار زیادی از کاندوم های موجود از جنس لاتکس بوده و به احتمال بسیار زیاد دسترسی به کاندوم های بدون لاتکس بسیار مشکل باشد.

ما در این مقاله یکی از بهترین کاندوم های بدون لاتکس را به شما معرفی می کنیم. این کاندوم که با عنوان کاندوم غیر لاتکس و یا کاندوم پلی ایزوپرن نیز شناخته می شود در سال 2008 میلادی تایید کیفیت شد و در داروخانه های غرب عرضه گردید.

 

  • خرید غیر لاتکس

کاندوم غیر لاتکس

کاندوم پلی اورتان ساگامی نرمال 0.02

 

 

حساسیت به لاتکس

لاتکس با استفاده از پروتئین گونه ای درخت به دست می آید و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. لاتکس در ساخت بسیاری از محصولات جنسی و بویژه تولید کاندوم کاربرد فراوانی داشته و باعث شده است روابط جنسی به درصد بسیار بالایی از محافظت برسند.

حساسیت به لاتکس در برخی از افراد رخ می دهد اما میزان حساسیت در افراد مختلف کاملا متفاوت بوده و در برخی از افراد به راحتی قابل تحمل است. با این حال گروه دیگری از افراد با عوارض جدی ناشی از بکارگیری لاتکس مواجه شده و مجبور به ترک استفاده از کاندوم لاتکس می گردند.

لازم به ذکر است که حساسیت به لاتکس نباید منجر به ترک استفاده از کاندوم در زمان رابطه جنسی گردد. کاندوم همچنان به عنوان بهداشتی ترین شیوه مراقبت از رابطه جنسی شناخته می شود و در صورت حساسیت به یک مورد، بهتر است اقسام دیگر را با جنس های متفاوت امتحان نمایید.

علائم حساسیت به لاتکس چگونه است؟

علائم حساسیت به لاتکس در افراد مختلف کاملا متفاوت بوده و ممکن است درصد متفاوتی از سوزش، خارش، التهاب و یا زخم های جزئی و عمیق را شامل گردد. با این حال در اغلب افرادی که به لاتکس حساسیت دارند صرفا علائم سوزش و التهاب نمایان شده و در صورت تداوم استفاده به عوارض جدی تر مبدل می گردد.

حساسیت به کاندوم لاتکس صرفا در مردان بروز نمی کند. برخی از زنان نیز به محض ورود آلت تناسلی پوشیده شده با کاندوم لاتکس، در دیواره های واژن سوزش های خفیف تا شدید را احساس می کنند که این احساس می تواند نشان دهنده حساسیت به کاندوم لاتکس باشد.

با این حال دقت کنید اگر لوله واژن بسیار تنگ باشد و یا در جداره های واژن زخم سطحی و یا عمیق وجود داشته باشد، ممکن است باعث سوزش شده و این علامت با علائم حساسیت به لاتکس اشتباه گرفته شود. در صورتی که دچار چنین علائمی شدید بهتر است در فواصل زمانی طولانی تری مبادرت به استفاده از کاندوم لاتکس کنید. این عملکرد می تواند حساسیت و یا عدم حساسیت به لاتکس را برای شما نمایان سازد.

مشخصات کلی کاندوم غیر لاتکس

کاندوم غیر لاتکس از جنس پلاستیک با خاصیت کشسانی بوده و دارای پروتئین گیاهی نیست. این کاندوم دارای خصوصیات ذیل است:

  • بسیار نرم و انعطاف پذیر است.
  • قابلیت دریافت مواد روان کننده، تاخیری، بی حس کننده، اسپرم کش و موارد دیگر را دارد
  • از دوام و کیفیت مناسبی برخوردار است
  • قیمت آن در مقایسه با کاندوم پلی اورتان کمتر است.
  • قیمت آن نسبت به کاندوم لاتکس گران تر است.

کاندوم غیر لاتکس

کاندوم غیر لاتکس و پیشگیری از باداری

این کاندوم برای پیشگیری از بارداری همچون دیگر انواع کاندوم های لاتکس و پلی اورتان عمل می کند یعنی به عنوان دومین وسیله موثر پیشگیری از بارداری شناخته می شود. کاندوم غیر لاتکس با ایجاد لایه محافظتی بر روی آلت تناسلی، از ورود اسپرم به داخل رحم جلوگیری کرده و به صورت قطعی مانع از آمیزش اسپرم ها با تخمک می گردد.

با این حال کاندوم غیر لاتکس نیز همچون دیگر انواع کاندوم ها با احتمال پارگی در زمان رابطه جنسی مواجه هستند. این احتمال بیشتر در صورت ایجاد رابطه خشن و ضربات شدید ایجاد می گردد و در روابط جنسی نرمال احتمال پارگی کاندوم به حداقل ممکن می رسد.

علاوه بر رابطه خشن، خرید کاندوم تقلبی و غیر اصل یا خرید کاندوم غیر لاتکس ارزان نیز ممکن است با پارگی در زمان رابطه جنسی همراه بوده و به بارداری ناخواسته منجر گردد. بنابراین اگر آمادگی لازم را برای پذیرش فرزند ندارید بهتر است از خرید کاندوم غیر لاتکس ارزان منصرف گردید.

آیا کاندوم غیر لاتکس برای پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی مناسب است؟

در عصر حاضر کاندوم ها به عنوان مناسب ترین وسیله پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی شناخته می شوند. در خصوص این مسئله باید به کیفیت و سالم بودن کاندوم غیر لاتکس به شدت دقت نمایید. کمترین بی توجهی و یا پارگی در کاندوم مورد نظر می تواند شما را برای همیشه با یکی از بیماری های مقاربتی درگیر نماید.

کاندوم غیر لاتکس اصل در روابط نرمال قادر است با ایجاد پوشش حفاظتی از برخورد کامل پوست و اسپرم با مایع داخل واژن جلوگیری نماید. این روش سالم ترین روش و بهداشتی ترین شیوه مقابله با انتقال بیماری در حین فعالیت جنسی است. از این کاندوم می توان برای برقراری رابطه دهانی نیز استفاده نمود. در صورت ابتلا یکی از طرفین به ویروس HPV (چ پی وی) و یا ویروس هرپس نوع دو استفاده از کاندوم از جمله کاندوم غیر لاتکس در رابطه دهانی نیز ضروری می باشد.

آیا کاندوم غیر لاتکس بر میزان عفونت های داخلی واژن و رحم موثر است؟

باید بگوییم بله و تاثیر بسیار زیادی نیز بر کاهش عفونت های موجود خواهد داشت. ورود اسپرم به داخل رحم و یا حتی دیواره واژن ممکن است با مسائل جدی و ایجاد عفونت های زنانه همراه باشد چرا که بسیاری مردان بی آنکه اطلاع داشته باشند به انواع مختلفی از عفونت ها در دستگاه تناسلی خود مبتلا هستند.

به همین علت بسیاری از زنان پس از ازدواج با انواع عفونت های ساده تا بسیار جدی مواجه شده و دوره های درمانی متفاوتی را سپری می کنند و پس از دوره نقاهت به علت ورود مجدد اسپرم به عفونت های دوره ای مبتلا می شوند. بنابراین استفاده از انواع کاندوم ها از جمله کاندوم لاتکس را در خصوص کاهش عفونت های دستگاه تناسلی جدی بگیرید.

قیمت کاندوم غیر لاتکس

قیمت کاندوم غیر لاتکس در مقایسه با کاندوم های لاتکس بیشتر است با این حال عوارض و مضرات کمتری داشته و قادر است یک رابطه جنسی سالم را به بهترین شکل ممکن ایجاد کند بی آنکه حساسیت و مشکل خاصی را برای زن و یا مرد به وجود آورد. فروش کاندوم غیر لاتکس در سطح گسترده ای صورت نمی گیرد و این مسئله تاثیر بسیاری در افزایش قیمت تمام شده این محصول در مقایسه با دیگر انواع کاندوم های لاتکس دارد.

با توجه به عدم گستره فروش و عرضه کاندوم غیر لاتکس ممکن است مجبور به خرید آن از داروخانه ها با قیمت بسیار بالا گردید با این حال بهتر است قیمت واقعی این محصول را در وب سایت مستر کینگ مشاهده نموده و از خرید کاندوم هایی با قیمت های غیر واقعی خودداری نمایید.

خرید اینترنتی کاندوم غیر لاتکس

خرید اینترنتی کاندوم غیر لاتکس یکی از بهترین طرق دسترسی به این محصول جنسی با قیمت واقعی و کاملا منصفانه است. شما در وب سایت مستر کینگ قیمت این محصول را به صورت آنلاین مشاهده می نمایید. در صورت تمایل می توانید این محصول را سفارش داده و آن را با یک قیمت مناسب خریداری کنید.

علاوه بر قیمت باید به اصل بودن و مرغوب بودن کالای مورد نظر نیز اشاره نمود. وب سایت ما با ارائه محصولات اصل اعتماد درصد بسیاری از مشتریان و کاربران فضای مجازی را به دست آورده و رضایت شما را عالی ترین هدف تجاری و اقتصادی خود قرار داده است.

کالای مورد نظر شما اعم از کاندوم غیر لاتکس و یا دیگر محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی به صورت کاملا محرمانه ارسال می گردند و هیچ گونه عنوان یا مشخصه خاصی بر روی بسته پستی درج نمی گردد. کالا را می توانید درب منزل و یا هر آدرس دیگری که مد نظرتان است دریافت نموده و در روابط خصوصی خود مورد استفاده قرار دهید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *