Search
Close this search box.

کاندوم فوق العاده ایمن

کاندوم فوق العاده ایمن

کاندوم فوق العاده ایمن می تواند استرس شما را هنگام برقراری رابطه جنسی از بین ببرد. کاندوم یکی از برترین وسایل جنسی است که با توجه به قیمت مناسب و دسترسی آسان محبوبیت بسیاری در جوامع مختلف و برای برقراری یک رابطه جنسی سالم دارد. استفاده از این وسیله دارای سابقه فراوانی در طول تاریخ است اما انواع صنعتی و مدرن آن سابقه چندانی نداشته و استفاده از آن در ایران به کمتر از نیم قرن می رسد.

این وسیله به عنوان یک محصول کاملا مطمئن با قطعیت صد در صد جهت پیشگیری از بارداری و یا پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی شناخته نمی شود اما عدم آشنایی عموم با انواع کاندوم و استفاده غیر اصولی از آن ها و خرید کاندوم های تقلبی اصلی ترین علت کاهش اعتماد زوجین به این وسیله بسیار کاربردی است.

با توجه به کاهش اعتماد عمومی به انواع کاندوم ها، گونه ای کاندوم بسیار مطمئن با عنوان کاندوم فوق العاده ایمن طراحی گردید که با عنوان کاندوم سوپر سیف نیز شناخته می شود. ما در این جا قصد داریم شما را با این محصول فوق العاده مطمئن آشنا سازیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

کاندوم فوق العاده ایمن

خرید کاندوم بسیار ایمن

کاندوم ایکس دریم 12 تایی بسیار ایمن (کلیک کنید)

کاندوم کاپوت مشکی بسیار ایمن (کلیک کنید)

 

 

تاثیر کاندوم فوق العاده ایمن بر لذت جنسی

اصولا کاندوم ها خالی از تاثیر بر ادارک جنسی آلت تناسلی مرد و یا حتی واژن نیستند. اغلب کاندوم ها با کاهش میزان تحریک پذیری ناگهانی آلت تناسلی و افزایش مدت زمان رابطه جنسی همراه هستند. این امر به شرط اینکه رابطه جنسی را از حالت نرمال خارج نسازد باعث افزایش لذت جنسی طرفین شده و می تواند به عنوان یک مزیت کاملا مطلوب در رابطه جنسی مطرح گردد.

کاندوم فوق العاده ایمن نیز دارای چنین عملکردی بوده و در صورتی که مرد با مشکلات جدی مربوط به عدم نعوظ و یا انزال دیر رس مواجه نباشد می تواند از آن ها استفاده نموده و یک رابطه جنسی مطلوب را تجربه نماید.

تاثیر کاندوم فوق العاده ایمن بر پیشگیری از بارداری

شاید تصور کنید این کاندوم بسیار ضخیم بوده و به علت ضخامت بیش از حد، کاندوم فوق العاده ایمن نام گرفته است اما بهتر است بدانید که این کاندوم از حیث ضخامت تفاوت چندانی با دیگر انواع کاندوم های معمولی ندارد.

کاندوم فوق العاده ایمن دارای یک ماده ویژه به عنوان ماده اسپرم کش است که قابلیت از بین بردن اسپرم را به محض خروج از آلت تناسلی دارد. ماده مورد نظر در لایه داخلی کاندوم قرار داشته و حتی در صورت پارگی کاندوم قابلیت تاثیر بر روی اسپرم ها را دارد.

کاندوم فوق العاده ایمن ممکن است آغشته به مواد دیگری باشد که با اهداف مختلف صورت می گیرد با این حال وجود ماده اسپرم کش برای این کاندوم ضروری بوده و در غیر این صورت نمی توان وسیله مورد نظر را کاندوم فوق العاده ایمن نامید.

تاثیر کاندوم فوق العاده ایمن بر پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی

کاندوم فوق العاده ایمن اسم و رسم خود را به علت ماده اسپرم کش به دست آورده است و این ماده بر عملکرد آن در پیشگیری قطعی از بارداری اشاره دارد و به معنای قطعی بودن امنیت رابطه جنسی با امکان انتقال بیماری های مقاربتی نیست. دقت نمایید که این توضیح به معنای عدم کاربرد مناسب کاندوم فوق العاده ایمن برای پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی نمی باشد بلکه به معنای تاثیر آن همچون تاثیر دیگر انواع کاندوم هاست.

با این حال علوم پزشکی مربوط به سلامت جنسی تا بحال روشی قطعی تر از کاندوم ها را برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی ابداع نکرده است. بنابراین در صورت برقراری رابطه جنسی می توانید کاندوم فوق العاده ایمن را به عنوان یک وسیله مناسب جهت انجام رابطه جنسی محافظت شده استفاده نمایید.

استفاده از کاندوم فوق العاده ایمن و کاهش عفونت واژن

درصد بسیار زیادی از زنان به عفونت های خفیف تا بسیار شدید در ناحیه تناسلی مبتلا هستند. ورود اسپرم به داخل واژن یکی از مهمترین علل بروز عفونت های باکتریایی در زنان است. در صورتی که ورود اسپرم به داخل واژن به دفعات بسیار زیاد و به مدت طولانی صورت گیرد احتمال ابتلا به عفونت های شدید و یا افزایش سطح عفونت های موجود وجود دارد.

عفونت واژن با علائم مختلفی همچون سوزش، خارش، التهاب، درد، بوی نامطبوع و مواردی از این قبیل همراه بوده و در اغلب موارد به شدت برای زن و مرد آزار دهنده است. کاندوم فوق العاده ایمن با توجه به لایه لاتکس از برخورد مستقیم اسپرم با واژن و تداخل آن با مایع داخل رحم جلوگیری کرده و در نتیجه قادر است از بروز عفونت های زنانه جلوگیری کند.

 

کاندوم فوق العاده ایمن

خرید کاندوم ضد عفونت

کاندوم ناچ کدکس ضدعفونت کالندولا آلوئه ورا (کلیک کنید)

کاپوت کلاسیک ضد عفونت (کلیک کنید)

 

 

عوارض استفاده از کاندوم فوق العاده ایمن

کاندوم فوق العاده ایمن نیز همچون دیگر انواع کاندوم ها دارای عوارض جدی و موثر نیست با این حال در صورت مشاهده هرگونه حساسیت به لاتکس باید استفاده از آن ها را  متوقف نمود.

حساسیت به لاتکس در ابتدا به صورت التهاب های کاملا جزیی نمایان می شود اما در صورت استفاده مکرر به زخم های عمیق نیز منجر می گردد. احساس سوزش و خارش جزیی نیز از دیگر علائم حساسیت به لاتکس است که باید مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت به مشکلات جدی تری منتهی خواهد شد.

قیمت کاندوم فوق العاده ایمن

فروش کاندوم فوق العاده ایمن در کنار دیگر محصولات جنسی صورت می گیرد. این کاندوم را ممکن است با عنوان کاندوم سوپر سیف نیز عرضه نمایند. قیمت کاندوم فوق العاده ایمن در مقایسه با کاربرد و عملکرد خود کاملا منصفانه بوده و برای بسیاری از افراد قابل خریداری است. شما می توانید قیمت آنلاین و به روز شده این محصول را در وب سایت مستر کینگ مشاهده کنید. قیمت کاندوم فوق العاده ایمن در این وب سایت با توجه به برند کالا و کیفیت آن درج شده و بسیار مناسب می باشد.

خرید کاندوم فوق العاده ایمن

در صورتی که قصد خرید کاندوم فوق العاده ایمن را دارید ما به شما وب سایت مستر کینگ را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه مستر کینگ با فروش برترین و با کیفیت ترین محصولات جنسی، گام بسیار محکمی در راستای رفع مشکلات جنسی مردان و زنان برداشته است.

شما نیز می توانید با خرید کاندوم فوق العاده ایمن و دیگر محصولات موجود در فروشگاه با توجه به نیاز خود، در راستای رفع مشکلات زناشویی خود اقدام نمایید. این کالا و دیگر محصولات موجود در فروشگاه به صورت کاملا محرمانه ارسال شده و صرفا به شما و یا فردی که از جانب شما تایید شده باشد، تحویل داده می شود.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *