Search
Close this search box.

دستگاه اکستندر مگنت

دستگاه اکستندر مگنت

در میان داروها و دستگاه های حجم دهنده آلت تناسلی مردانه، عنوان دستگاه اکستندر مگنت چندان معروف و شناخته شده نیست. این دستگاه در مقایسه با دیگر انواع دستگاه های مربوط به افزایش حجم آلت تناسلی، دارای سابقه کمتر و در نتیجه از شهرت کمتری برخوردار است با این حال می توانید مطمئن گردید به عنوان یک دستگاه مدرن تر، کاستی های موجود در دیگر انواع دستگاه های جنسی را کاهش داده است. با مستر کینگ همراه باشید!

دستگاه اکستندر مگنت

هدف از تولید دستگاه اکستندر مگنت

مهمترین هدف از تولید دستگاه اکستندر مگنت رفع مسائل جنسی آقایان در رابطه با سایز آلت، رفع سست بودن آن در زمان تحریک جنسی و همچنین کجی آلت تناسلی است. عملکرد این دستگاه از یک روش سنتی در افزایش برخی از اندام های بدن همچون گردن زنان در قبایل باستان گرفته شده و می توان گفت این وسیله امتحان خود را در زمان باستان پس داده است. این دستگاه را می توان طراحی مدرن تر و صنعتی تر چنین روش هایی دانست که قطعا با نتیجه مطلوب همراه خواهد بود.

رفع شلی آلت تناسلی با استفاده از دستگاه اکستندر مگنت

آلت تناسلی مردانه مهمترین اندام جنسی آقایان است که عملکرد آن به شدت در کیفیت زندگی شخصی و خانوادگی آن ها تاثیر گذار است. رابطه جنسی مطلوب می تواند تمام مسائل شخصی تا اجتماعی یک فرد را تحت تاثیرات مطلوب خود قرار داده و نتایج موفقی را به دنبال داشته باشد.

در مقابل می توان به یک رابطه جنسی ناموفق و یا نامطلوب اشاره نمود. مسلما هیچ مردی از دیدن آلت تناسلی سست و غیر محکم خود در زمان رابطه جنسی خوشحال نمی گردد. این معضل علاوه بر شخص، شریک جنسی وی را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. آلت تناسلی سست علاوه بر کاهش عدم امکان ارضا شدن، لذت جنسی خاصی را برای فرد و شریک جنسی وی ایجاد نمی کند.

دستگاه اکستندر مگنت با عملکرد خاص خود باعث افزایش قدرت آلت تناسلی مردانه و تقویت عروق خونی شده و با ایجاد بافت منسجم می تواند باعث ایجاد یک آلت تناسلی سفت و محکم در زمان رابطه جنسی گردد.

بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه با استفاده از دستگاه اکستندر مگنت

علاوه بر سست بودن، کوتاه بودن و باریک بودن آلت تناسلی نیز مطلوب هیچ مردی نخواهد بود. آلت تناسلی حجیم و طویل در افزایش اعتماد بنفس مرد بسیار تاثیر گذار بوده و لذت بیشتری در زمان رابطه جنسی ایجاد می کند. در صد بسیاری از مردان این دستگاه را با هدف افزایش سایز آلت تناسلی خود خریداری می کنند و جامعه کثیری از آنان با نتایج مطلوبی همراه بوده اند.

طبق تحقیقات صورت گرفته نیمی از مردان نسبت به سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند. این آمار بسیار قابل توجه است. به دنبال نیاز مردان به کشف روش های افزایش سایز آلت تناسلی، روش های مدرن و مختلفی وارد بازار شده اند که می توان به دستگاه اکستندر مگنت به عنوان یک نمونه کاملا موفق اشاره نمود.

دستگاه اکستندر مگنت

رفع کجی آلت تناسلی با استفاده از دستگاه اکستندر مگنت

تعداد محدودی از مردان به صورت مادرزادی و برخی نیز به دنبال شکستگی آلت تناسلی، با یک ظاهر ناخوشایند و کج در این ناحیه رو به رو هستند. کج بودن آلت تناسلی یک تصور بسیار آزار دهنده بوده و بهتر است پیش از ازدواج به رفع این عارضه جدی اقدام نمود.

دستگاه اکستندر مگنت با توجه به ایجاد فعالیت فیزیکی در سلول های داخل بافت آلت تناسلی، کمک بسیاری در کاهش کجی و یا حتی صاف شدن آن خواهد نمود. در صورتی که مبتلا به عارضه کجی آلت تناسلی هستید، از خرید دستگاه اکستندر مگنت غافل نگردید.

تاثیرات جانبی دستگاه اکستندر مگنت

به تاثیرات غیر مستقیم دستگاه اکستندر مگنت در خلال مباحث بالا اشاره کردیم. در صورتی که بخواهیم این تاثیرات را دسته بندی نماییم، می توانیم آن ها را به صورت زیر بیان کنیم:

  • افزایش اعتماد بنفس جنسی
  • افزایش لذت جنسی فرد و شریک جنسی وی
  • ارتقای سطح کیفی روابط فرد
  • افزایش تمرکز در فعالیت های روزمره
  • بالا رفتن سطح انرژی روزانه

نحوه استفاده  از دستگاه اکستندر مگنت

طرز کار با دستگاه اکستندر مگنت در بسته خریداری شده موجود است با این حال فرروشنده موظف به ارائه مشاوره 24 ساعته در خصوص نحوه استفاده از این دستگاه خواهد بود. فیلم های آموزشی متعددی نیز در این رابطه منتشر شده است.  بهتر است روش استفاده از این دستگاه را از مشاوران موسسه ای که دستگاه را خریداری نموده اید جویا شده و طبق دستورالعمل موجود پیش بروید.

عوارض دستگاه اکستندر مگنت

این دستگاه عارضه خاصی ندارد. دراقع حتی اگر نحوه کار با این دستگاه را بلد نباشید و یا از آن به صورت اصولی استفاده نکنید، مسئله خاصی برای شما پیش نمی آید و صرفا ممکن است اندکی ورم و کبودی در ناحیه آلت تناسلی مشاهده کنید. این عوارض پس از چندی به صورت خود بخود از بین می روند و اصلا جای نگرانی ندارنداین در حالیست که بسیاری از داروهای موضعی با اقسام مختلفی از عوارض گوناگون به بازار عرضه می شوند و بسیاری از مردان به علت صرفه جویی در هزینه ها مبادرت به خرید آن ها می نمایند.

بهترین سن استفاده از دستگاه اکستندر مگنت

در حالت عادی رشد آلت تناسلی مردانه در سن بیست سالگی متوقف می گردد اما با روش های پزشکی امکان رشد اعضای بدن و بخصوص آلت تناسلی مردانه وجود دارد. در صورتی که در محدوده سنی 15 تا 30 سالگی هستید بهترین زمان برای خرید دستگاه اکستندر مگنت را در اختیار دارید. در این محدوده امکان رشد آلت تناسلی به راحتی میسر بوده و در یک دوره زمانی کوتاه قادر به دریافت نتیجه مطلوب خواهید بود.

تاثیر دستگاه اکستندر مگنت بعد از سی سالگی

پس از سی سالگی نیز قادر به خرید دستگاه اکستندر مگنت و استفاده از آن هستید با این تفاوت که تاثیر دستگاه را دیر تر مشاهده خواهید نمود و مدت و دوره درمانی طولانی تری را سپری خواهید کرد. بیشترین میزان خریداران این دستگاه از میانسالان بوده اند و با نتایج رضایت بخشی نیز رو به رو شده اند. بنابراین بهتر است بگوییم که هر چند این دستگاه در میان افراد جوان تر، نتیجه دهی بیشتری دارد اما در میانسالی نیز خرید آن موثر و کار آمد خواهد بود.

دستگاه اکستندر مگنت

تاثیر دستگاه اکستندر مگنت چه مدت ماندگار است؟

این سوال یکی از متداول ترین پرسش هایی است که در سراسر جهان و در خصوص تاثیر عملکرد دستگاه اکستندر مگنت مطرح می گردد. این دستگاه تاثیر دائمی بر آلت تناسلی شما داشته و نتیجه آن به هیچ وجه قابل بازگشت نمی باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت اقدام با استفاده از دستگاه اکستندر مگنت نموده و پس از گذشت چند ماه، تاثیر آن را برای تمام طول عمر خود مشاهده کنید.

دستگاه اکستندر مگنت اصل

دستگاه اکستندر مگنت در اصل محصول کشور اسپانیاست با این حال برخی از کشورها اقدام به طراحی و فروش نوعی از این دستگاه با عملکرد یکسان و کیفیت پایین تر نموده اند. قیمت دستگاه اکستندر مگنت غیر اصل ارزان تر از محصول اصلی بوده و به راحتی در بازارهای داخلی قابل خریداری است.

در صورتی که می خواهید دستگاه اکستندر مگنت اصل را خریداری کنید باید توجه نمایید که نمونه اصل این دستگاه در جعبه های چوبی قرار دارد و محصولات موجود  در جعبه های مقوایی، در داخل کشور تولید شده اند. دستگاه اکستندر مگنت اصل دارای نماد گمرک، بارکد کالای وارداتی و اسکن مندرج بر روی کالا برای دریافت اصالت محصول است.

قیمت دستگاه اکستندر مگنت

با توجه به نوسانات بازار در سالیان اخیر نمی توان قیمت ثابتی را برای محصولات درج نمود با این حال شما می توانید قیمت های آپدیت شده را در وب سایت مستر کینگ مشاهده کنید. قیمت دستگاه اکستندر مگنت اصل مسلما بیشتر از دستگاه ایرانی است اما از کیفیت بهتر و نتیجه دهی بیشتری نیز برخوردار است.

خرید اینترنتی دستگاه اکستندر مگنت

در صورتی که تصور می کنید خرید دستگاه اکستندر مگنت می تواند به رفع مشکلات جنسی شما کمک کند می توانید اقدام به سفارش این کالا از طریق وب سایت مستر کینگ نمایید. امکان دریافت مشاوره پیش از خرید و پس از آن فراهم شده است. این مشاوره شبانه روزی بوده و شما در هر ساعتی قادر به تماس و دریافت مشاوره خرید و طرز استفاده خواهید بود.

احتیاطات لازم در هنگام استفاده از دستگاه حجیم کننده آلت اکستندر مگنت

  • در هنگام ورزش و دفع ادرار و اجابت مزاج، دستگاه را در بیاورید.
  • اگر در حالت منعوظ هستید، نگران نباشید زیرا کاملا طبیعی است که آلت در برود و از دستگاه خارج شود.
  • در صورت آزار پایه کلاهک، پیشنهاد می شود از پوشش مضاعف استفاده کنید. ( یک پوشش به شکل گاز یا پارچه کتان و دیگری در بیخ آلت )
  • اگر هنگام استفاده از دستگاه گلدن ار کت احساس درد یا کبودی و یا بی حسی کردید، دستگاه را در بیاورید. کلاهک آلت را ماساژ دهید و پس از یک ساعت مجددا ان را بپوشید
  • گاهی پیش می آید که دستگاه به دلایل نامشخصی، پیش از روزهای گذشته شما را اذیت می کند. فردای آن روز، همه چیز دوباره طبیعی می شود. اگر دچار کمی ورم روی کلاهک می شوید، نگران نباشید. این امر به احتباس مایع ( به دلیل کشش آلت ) مربوط می شود و با مالش کلاهک با انگشتان، از بین می رود.
  • اگر جراحت و یا زخمی دارید طی دوره کامل معالجه و درمان از دستگاه بزرگ کننده الت استفاده نکنید.
  • استفاده از داروهای درمان طاسی، و برخی از داروهای بدنسازی باعث کاهش رشد آلت می شود.
  • وقتی دستگاه گلدن ار کت را در می آورید متوجه حس عجیب و ناراحتی و یا خواب رفتگی می شوید، طبیعی است این مربوط می شود به سستی بافت هایی که تحت فشار کمی بودند و هم طبیعی است که هر دو ساعت کم و بیش احساس ناراحتی کنید. این به معنی آن است که باید بافت ها را شل کرد. باید دستگاه حجم دهنده آلت را در بیاورید و مدتی روی کلاهک و بدنه آلت را بمالید. ( 2 دقیقه کافی است )
  • در صورت حساسیت و یا زخم به مدت یک هفته از دستگاه گلدن ار کت استفاده نکنید و در این زمان از پماد هیدروکور تیزن یک بار در روز و از مخلوط پماد ویتامین D+A , ZINCOXIDE دوبار در روز به مدت یک هفته استفاده کنید.

دستگاه اکستندر مگنت

سوال های متداول در مورد استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر 

دستگاه حجم دهنده آلت اکستندر بر چه اصولی کار می کند ؟

دستگاه بزرگ کننده حجم طولی و قطری آلت گلدن ار کت یا همان اکستندر بر مبنای اصل کشش یا تراکشن کار می کند. یعنی هر گاه آلت به نحو کنترل شده ای تحت کشش قرار می گیرد و این کشش تدریجا افزایش یابد موجب رشد لیگامانهای نگهدارنده ( corpus spongisum ) و بقیه بافت های آلت می شود.

آیا قبلا هم در علم پزشکی از کشش به عنوان شیوه درمانی استفاده شده است ؟

بله، در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست، افزایش طول استخوان و ایجاد پوست نو، ( دارای مو ) برای پوشاندن نواحی طاس و بی مو استفاده می شود البته از قدیم از این روش استفاده می شده است. مثلا زنان بیرمانی برای دراز کردن گردن خود و هم بعضی از قبایل افریقایی برای بزرک کردن اندام های گوناگون بدن از این روش استفاده می کردند.

در جوامع و فرهنگ های قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندام های مختلف بدن استفاده می کردند. برای مثال زنان قبیله پادوانگ در برمه که به زنان زرافه ای مشهور شده اند، با استفاده از روش کشش، گردن خود را دراز می کنند یا قبایلی در افریقا و آمازون با استفاده از همین روش لبها و گوشهای خود را بزرگ می کنند. آن ها برای این کار وزنه هایی را به قسمت های مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.

بیشترین افزایش طول آلت با استفاده از از دستگاه گلدن ار کت اکستنر به چه میزان است ؟

بستگی به شخص دارد ولی به طور تقریبی 2 تا 5 سانتیمتر افزایش طول در تعداد زیادی از مصرف کنندگان گزارش شده است.

حداقل افزایش طول پس از استفاده از دستگاه حجم دهنده قطر و طول آلت چقدر می باشد ؟

حداقل افزایش طول 1/5 سانتیمتر می باشد.

آیا این افزایش طول، هم در حالت عادی و هم در حالت نعوظ وجود دارد ؟

بله این افزایش سایز آلت در هر دو حالت عادی و نعوظ دیده می شود.

آیا استفاده از دستگاه اکستندر در اصلاح انحنای آلت تناسلی به ما کمک می کند ؟

بله در مدت 6 تا 7 ماه می توان انحنای آلت را برطرف کرد و بهبود محسوسی را شاهد بود.

آیا این افزایش طول و بقیه تغییرات دائمی و پایدار خواهند بود ؟

بله، زیرا بافت جدید ساخته می شود.

آیا افزایش طول باعث لاغر شدن آلت نمی شود ؟

خیر، رشد آلت هم در طول و هم در قطر آلت صورت می گیرد، چون که هم در طول و هم در قطر آلت بافت جدیدی به وجود می آید.

سن مناسب برای استفاده از این روش چه سنی می باشد ؟

از 18 سالگی به بعد، همچنین مردان مسن هم می توانند از این روش استفاده کنند.. مطالعات ما نشان داده که حتی مردان 60 تا 70 ساله هم می توانند از این روش بهره ببرند، زیرا عمل کشش موجب تحریک رشد بافت در هر سنی می شود.

آیا استفاده از دستگاه اکستندر مگنت درد دارد؟

خیر، این وسیله یک ابزار مکانیکی بدون درد است. در ابتدا شخص وجود آن را حس می کند اما پس از مدت کوتاهی حتی وجود آن را حس نخواهد کرد.

آیا هنگام ادرار و اجابت مزاج باید دستگاه بزرگ کننده آلت را در آورد ؟

بله و سپس مجددا دستگاه را به آلت وصل کنید.

چگونه می توان از دستگاه اکستندر مگنت استفاده کرد، بدون اینکه اعضائ خانواده ام متوجه موضوع شوند؟

از دستگاه در زمان هایی که خارج از منزل هستید و یا اینکه سر کار هستید، استفاده کنید.

آیا می توان در طول شب هم از آن استفاده کرد ؟

بله گرچه بسیاری از افراد که این کار را می کنند، صبح موقع بیدار شدن متوجه می شوند که دستگاه جا به جا شده، این جا به جایی به علت غلت خوردن در حین خواب و نعوظ موقع خواب است. در این صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت می بایست از دستگاه اکستندر استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که در روزهای اول، از آن در شب استفاده نکنید تا پس از گذشت مدتی کاملا با آن احساس راحتی کنید.

اگر حین پوشیدن دستگاه دچار نعوظ شدم، چه اتفاقی می افتد؟

کمی احساس فشار خواهید کرد، اما درد نخواهد داشت.

آیا هنگام استفاده از این دستگاه می توان شلوار جین یا تنگ پوشید ؟

اگر شلوار خیلی تنگ نباشد، مشکلی پیش نمی آید.

اگر کار من طوری باشد که باید برای مدت زمان طولانی بنشینم، آیا می توانم از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر، استفاده کنم ؟

بله، پزشک مشاور به شما خواهد گفت که در این قبیل موارد چگونه دستگاه را تنظیم کنید.

آیا اگر آب به دستگاه بخورد زنگ نمی زند ؟ آیا میتوان دستگاه را شست ؟

دستگاه اکستندر مگنت زنگ نمی زند. این دستگاه را می توان هفته ای یک بار تمیز کرد.

آیا موهای اطراف آلت باید تمیز باشد ؟

بله باید تمیز باشد.

مبنای کار دستگاه اکستندر مگنت چیست ؟ آیا باتری نیاز دارد، آیا شوک الکتریکی می دهد؟

اکستندر مگنت، یک دستگاه کاملا مکانیکی است. این دستگاه برای کشش آلت ( موقعی که در حالت نعوظ نباشد ) به کار می رود و به هیچ باتری یا برق نیاز ندارد و بنابراین شوک الکتریکی ایجاد نمی کند.

بله گرچه بسیاری از افراد که این کار را می کنند، صبح موقع بیدار شدن متوجه می شوند که دستگاه جا به جا شده، این جا به جایی به علت غلت خوردن در حین خواب و نعوظ موقع خواب است. در این صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت می بایست از دستگاه اکستندر استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که در روزهای اول، از آن در شب استفاده نکنید تا پس از گذشت مدتی کاملا با آن احساس راحتی کنید.

وب سایت مستر کینگ علاوه بر فروش دستگاه اکستندر مگنت در زمینه فروش دیگر وسایل جنسی و مورد نیاز آقایان و بانوان

با هدف افزایش سطح کیفی یک رابطه جنسی فعالیت دارد.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *