Search
Close this search box.

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی و درمانی بوده که از یک کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا استخراج می شود.

روغن خراطین خواص زیادی برای پوست دارد و همینطور حجم دهنده مناسبی برای اندام های بدن است. تاثیرات روغن خراطین برای بدن به خاطر طبیعی بودن این روغن هیچ ضرری ندارد.

این روغن خارق العاده یکی از روغن های طبیعی بوده که برای افزایش حجم نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. درواقع شما می توانید با استفاده منظم از این روغن بدون نیاز به بعضی از عمل های جراحی پروتز خطرناک و پر عارضه به صورت طبیعی حجم دهی مناسبی در بعضی از نقاط بدن خود مثل لب ها، سینه ها و باسن داشته باشید.

همینطور در آقایانی که در مورد سایز آلت تناسلی خود نگران می باشند، بسیار مفید است. نتیجه استفاده از روغن خراطین یک رویا نیست و حتی ازنظر علمی هم خاصیت آن به اثبات رسیده است.

این روغن معمولا از طریق نوعی کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا که بومی کشور هند است، تهیه می شود. البته در حال حاضر به خاطر اثرات بسیار عالی این روغن در حجم دهی و رفع بعضی عوارض، میزان مصرف آن در دنیا افزایش پیداکرده و در بسیاری از کشورها این کرم خاکی برای تهیه روغن خراطین اصل پرورش داده می شود.

در این کرم ترکیبی به نام الانتیین وجود دارد که می تواند مثل یک حجم دهنده طبیعی عمل کند. همینطور طبق تحقیقات انجام شده تاکنون 30 نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن انسان شناخته شده که 18 نوع آن در بدن این کرم و روغن خراطین هم وجود دارد.

برای همین از این روغن در طب سنتی در آسیا و اروپا استفاده می شود و جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی و عمل های تهاجمی مثل پروتز باسن، کاشت لب و بزرگ کردن سینه است.

خرید روغن خراطین طراوت – کلیک کنید

برای خرید روغن خراطین برای صورت و مو باید حسابی توجه نشان دهید، روغن خراطین اگر اصل نباشد هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت!

روغن خراطین برای صورت اصل را از کجا تهیه کنیم

باید ابندا بدانیم روغن خراطین اصل چه خصوصیاتی دارد که در تهیه آن دچار اختلال نشویم.

خصوصیات روغن خراطین

  • دقت کنید که روغن به شکل مایع باشد. جامد بودن و استفاده آن به شکل کرم نشان از تقلبی بودن آن دارد.
  • روغن خراطین بوی نامطلوبی دارد.
  • روغن به شکل غلیظ بوده و رنگ آن قهوه ای است.
  • روغن خراطین در دمای اتاق قابل نگه داری است.
  • نکته مهم در استفاده از روغن خراطین برای صورت این بوده که این روغن فقط برای مصرف پوستی بوده و از خوردن آن خودداری کنید. اگر به شکل اتفاقی روغن خورده شد؛ به پزشک مراجعه کنید.

روغن خراطین اصل چه رنگی است

بسیاری می پرسند روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟ در جواب باید بگویم روغن خراطین اصل به خاطر مواد پپتیدی و عصاره ای که از کرم گرفته شده به رنگ قهوه ای بوده و در بسیاری از عطاری ها و مراکز فروش آن را در قوطی های تیره قرار می دهند تا قهوه ای به نظر آید پس باید حواستان جمع باشد.

رنگ روغن خراطین اصل

آیا روغن خراطین برای صورت مناسب است؟

اثر روغن خراطین افزایش حجم گونه، لب و پوست صورت است. در افرادی که می خواهند به صورت طبیعی افزایش حجم لب و داشته باشند و از پروتز سینه و روش های جراحی می ترسند؛ استفاده از روغن خراطین مناسب است.

این روغن در پر کردن گودی زیر چشم هم تاثیرگذار است. همینطور چون روغن خراطین باعث افزایش حجم و سفتی پوست می شود؛ در پیشگیری از چین و چروک هم مفید است.

روغن خراطین برای صورت چگونه استفاده شود؟

برای استفاده از روغن خراطین برای صورت باید پوست صورت را به خوبی شست و شو دهید. بعد از خشک شدن صورت، پوست صورت را ماساژ دهید تا جریان خون افزایش پیدا کند. بعد چند قطره روغن خراطین را به پوست بمالید و دوباره صورت را ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. برای تاثیرگذاری بهتر روغن خراطین برای پوست باید این کار را قبل از خواب انجام دهید تا در طی شب روی پوست اثر کند.

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت چند روزه جواب می دهد؟

انتظار اثر شگفت انگیز و فوق العاده از روغن خراطین برای پوست صورت نداشته باشید. اثر روغن خراطین فوری نیست و بعد از مصرف در طی چهار تا شش ماه استفاده اثرات خود را نشان می دهد.

اثر روغن خراطین برای لک صورت چگونه است؟

در بعضی منابع طب سنتی ادعا شده که استفاده از روغن خراطین می تواند پوست را شفاف کند. همینطور باعث کاهش چین و چروک پوست شود. ماساژ روغن خراطین روی پوست صورت، می تواند خون رسانی به شکل را افزایش دهد و باعث شادابی و نشاط پوست صورت شود.

قیمت روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین به نسبت گران بوده و قیمت آن بستگی به کشور تولید کننده و اندازه بسته بندی دارد. به صورت حدودی قیمت یک شیشه 30 سی سی آن چهل هزار تومان است.

روغن خراطین برای آقایان

روغن خراطین اثر حجم دهی دارد. بعضی از آقایان که تمایل دارند آلت تناسلی بزرگتری داشته باشند از این روغن استفاده می کنند. اما همانگونه که قبلا گفته شد اثر روغن خراطین به سرعت ظاهر نمی شود. همینطور نباید انتظار اثرات و تغییر اندازه چشم گیر از روغن خراطین داشته باشید.

آیا روغن خراطین برای زخم های کهنه پوستی تاثیرگذار است؟

در یک آزمایش که توسط متخصصان چینی انجام شد. طبق نتایج به دست آمده مشخص شد که روغن خراطین در بهبود زخم های پوستی تاثیرگذار است. روغن خراطین همینطور برای کم کردن التهاب پوستی تاثیرگذار و خواص ضد باکتریایی، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی دارد.

استفاده از روغن خراطین برای ورزشکاران

روغن خراطین اثر حجم دهی دارد. ولی این اثر روی بافت های اسفنجی مثل لب و سینه بیشتر نشان داده می شود. با این حال ورزشکاران هم می توانند برای افزایش حجم عضلات و خونرسانی بیشتر به بافت عضله از روغن خراطین استفاده کنند.

استفاده از روغن خراطین برای مو

روغن خراطین برای مو هم تاثیرگذار است. این روغن میزان شوره سر را کاهش می دهد و از ریزش مو پیشگیری می کند. چند قطره از روغن را به کف سر بمالید و بعد از چند ساعت سرتان را بشویید.

آیا استفاده از روغن خراطین برای صورت در بارداری مجاز است؟

برای احتیاط بیشتر در زمان بارداری و شیردهی از روغن خراطین استفاده نکنید. چون امکان دارد باعث بروز حساسیت در کودک و جنین شود.

روغن خراطین

خطرات استفاده از روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین یک روغن کاملا طبیعی بوده و معمولا خطری ندارد. اما اگر از نوع تقلبی استفاده شود امکان دارد برای پوست صورت ضرر داشته باشد. همینطور امکان دارد در بعضی از افراد حساسیت پوستی ایجاد کند. روغن خراطین برای صورت و مو تاثیرات بسیار شگفت انگیزی دارد.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات احتمالی که امکان دارد برای شما درباره روغن خراطین برای صورت و مو به وجود آید را پاسخ می دهیم.

روغن خراطین برای چی خوبه؟

بر طبق تحقیقات منتشره در ncbi روغن خراطین برای صورت و مو به عنوان یک داروی ضد پیری و ازبین برنده لک صورت بوده و همینطور به عنوان حجم دهنده مثلا برای چاقی صورت مفید است.

ایا روغن خراطین باعث تیرگی پوست می شود؟

از فواید روغن خراطین خاصیت شفافیت پوست است اما اگر نگران هستید می توانید مقداری از آن را روی پوست امتحان کنید اگر مثبت بود استفاده کامل کنید.

 

 

ذوستان عزیز برای استفاده از روغن خراطین برای صورت و مو حتما توجه نشان دهید که روغن خراطین اصل خریداری کنید، این نوع روغن اگر اصل نباشد هیچ نتیجه ای عاید شما نخواهد شد. پس برای خرید روغن خراطین ارجینال به بخش فروشگاهی مستر کینگ مراجعه کنید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *