Search
Close this search box.

عوارض دستگاه وکیوم آقایان

عوارض دستگاه وکیوم

عوارض دستگاه وکیوم چیست؟ مشکلات زناشویی با صور مختلفی بروز می کنند. اختلالات مربوط به نعوظ و همچنین کوچک بودن سایز آلت تناسلی در مردان یکی از مهمترین اختلالات موجود در این زمینه است که باید درمان  گردد چرا که عدم توجه به این مسئله موجبات یک رابطه زناشویی ناموفق را فراهم می آورد.

با پیشرفت علم شاهد افزایش داروها و وسایل مربوط به درمان اختلالات زناشویی هستیم. در ادامه به صورت تفصیلی این مشکلات و همچنین راه حل درمانی نوین با عنوان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان و عوارض استفاده نادرست از آن را بیان می کنیم. با مستر کینگ همراه شوید! عوارض دستگاه وکیوم

دقت داشته باشید که این وسیله برای افرادی که دچار بیماری های خاص از جمله افراد دارای بافت حساس تناسلی، بیماران قلبی و سایر بیماری های خاص هستند بایستی با مشورت پزشک متخصص مورد استفاده قرار بگیرد.

نحوه عملکرد وکیوم مردانه به این صورت است که با ایجاد یک مکش قوی روی آلت تناسلی مردانه و افزایش شدت جریان خون ورودی به آلت تناسلی سبب ایجاد نعوظ حداکثری و در صورت استفاده صحیح و مستمر، کمک به درمان اختلال در نعوظ میشود.

دستگاه وکیوم مردانه

اختلال نعوظ به چه معناست؟

نعوظ در یک رابطه سالم و مطلوب به صورت کامل اتفاق می افتد. نعوظ سست نمی تواند به یک لذت جنسی کامل و پایدار برای طرفین منجر گردد. تداوم این وضعیت و روابط جنسی بی کیفیت به دنبال عدم نعوظ کامل می تواند مشکلات زناشویی و عصبی بسیاری را برای طرفین به دنبال داشته باشد. در واقع حالاتی از آلت تناسلی مرد به صورت شل بودن در زمان تحریک جنسی، کج بودن و یا از بین رفتن نعوظ بدون ارضای مرد را اختلال در نعوظ می نامند.

کوچک بودن آلت تناسلی

سایز آلت تناسلی در زمان تحریک جنسی یکی از مهمترین مسائل روانی مرد و به تبع آن حائز اهمیت برای شریک جنسی وی می باشد با این حال تقریبا نیمی از مردان از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند. این عدم رضایت شامل سایز طولی و قطر آلت تناسلی است. در گذشته درمان خاصی برای حل چنین مسئله ای وجود نداشت اما امروزه دستگاه وکیوم آقایان به عنوان راه حل علمی و کاربردی در این زمینه مطرح شده است. عوارض دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

به احتمال زیاد شما نیز با تبلیغات دستگاه وکیوم مردان مواجه بوده اید اما ممکن است کسی که تجربه شخصی در خصوص استفاده از این دستگاه را داشته باشد سراغ نداشته باشید. کاملا منطقی است چرا که این دستگاه مراحل اولیه معرفی خود در ایران را سپری می کند با این حال در کشورهای آمریکای شمالی به خوبی شناخته شده است.

این دستگاه با ایجاد خلا در میان محفظه از طریق دستگاه پمپ هوا، فشار خون در ناحیه تناسلی را افزایش داده و آلت مردانه را به آخرین حد نعوظ می رساند. آخرین حد نعوظ در مردان متفاوت بوده و با توجه به شرایط جسمی و جنسی تعیین می گردد. عوارض دستگاه وکیوم

خرید دستگاه وکیوم

عوارض دستگاه وکیوم آقایان

این دستگاه به خودی خود دارای عارضه جدی نیست اما استفاده غیر اصولی از آن می تواند به آلت تناسلی مردانه آسیب های جدی وارد کند. مهمترین آسیب های وارده به علت استفاده نادرست از این دستگاه عبارتند از:

  • ایجاد کبودی و ورم در بیضه ها و آلت تناسلی
  • پارگی عروق در آلت تناسلی
  • احتمال پارگی خفیف کاندوم و بروز حاملگی ناخواسته

چگونه از عوارض دستگاه وکیوم آقایان پیشگیری کنیم؟

هر دستگاهی که با اصالت واقعی و تضمین شده تولید گردد و روانه بازار شود، دارای دفترچه راهنما و یا سی دی های آموزشی است. با توجه به اینکه خرید دستگاه وکیوم مردانه چندان در میان ایرانیان جا نیافتاده است بهتر است پیش از استفاده، چندین بار سی دی های آموزشی و دفترچه راهنما را مطالعه نموده و حتی در صورت لزوم به متخصصین این امور برای فراگیری استفاده صحیح از این دستگاه مراجعه کنید. پیشنهاد می شود در صورت عدم اطلاع از نحوه بکارگیری این دستگاه، هرگز به صورت خودسرانه اقدام به استفاده از آن ننمایید. عوارض دستگاه وکیوم

عوارض دستگاه وکیوم آقایان

درمان عوارض دستگاه وکیوم

در صورتی که پس از استفاده از دستگاه وکیوم با کبودی و یا ورم های خفیف در ناحیه بیضه و آلت تناسلی مواجه شدید، می توانید با درمان های خانگی مربوط به رفع کبودی و التهاب آنها را از بین ببرید. در اغلب موارد کبودی و ورم های خفیف در مدت زمان اندکی از بین می روند.

در صورتی که بر اثر استفاده غیر اصولی از دستگاه وکیوم با عارضه های جدی همچون پارگی عروق مواجه شدید حتما با مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و علت موضوع را بیان کنید. درمان پارگی عروق طولانی تر بوده و برای یک دوره زمانی محدود شما را از فعالیت جنسی منع می کند. عوارض دستگاه وکیوم

مسئله دیگر در خصوص بارداری ناخواسته است که به صورت واقعی در زمره رفع مسائل مربوط به دستگاه وکیوم مردان قرار نمی گیرد و ممکن است بدون استفاده از این دستگاه نیز رخ دهد.

کارایی دستگاه وکیوم مردانه در چه زمینه ای است و کار دستگاه چیست؟

بدون شک دستگاه وکیوم مردانه یکی از بهترین ابزارها برای افزایش اندازه آلت و به دست آوردن حالت نعوظ مناسب است، اما آیا کارایی دستگاه وکیوم آقایان قابل قبول و استاندارد هست؟ به عنوان پاسخ کوتاه، کارایی این دستگاه در طول زمان برای دانشمندان و محققان علم پزشکی ثابت شده است و اکثر آن ها به این دستگاه اعتماد کامل دارند.

عدم شناخت مردان نسبت به پمپ وکیوم آلت باعث به وجود آمدن ابهاماتی در رابطه با کارایی آن ها شده است. با این تفاسیر بحث کردن در مورد کارایی دستگاه وکیوم آقایان می تواند بخش مهمی از نگرانی آن ها را از بین ببرد و افراد بیشتری برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اقدام کنند. پس با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

دستگاه وکیوم آقایان به عنوان دستگاهی برای کمک به مردان برای به دست آوردن حالت نعوظ بزرگتر، تر و طولانی تر است که به کیفیت رابطه جنسی آن ها کمک می کند. این دستگاه ها به عنوان راهکار اصلی برای مبارزه با مشکل نعوظ به بازار عرضه می شوند، اگرچه نمی توان آن ها را به عنوان درمان اصلی در از بین بردن علائم مشکلات نعوظ معرفی کرد.

این دستگاه ها از خلاء هوا به عنوان ابزاری برای خون رسانی به آلت و بالا بردن جریان خون در آن کمک می کنند. در نتیجه  با نعوظ بهتر مواجه می شود و می تواند زندگی جنسی بهتری را نصیب مرد و شریک زندگی کند. انواع مختلفی از دستگاه وکیوم آقایان وجود دارد که پیدا کردن گزینه ای مناسب در بازار را سخت می کند. از طرف دیگر این موضوع ابهام در مورد کارایی دستگاه آقایان را افزایش می دهد و باعث ابهام می شود.

مهم ترین نکته در انتخاب دستگاه وکیوم مردانه این است که فرد بعد از استفاده از آن ها چه وضعیتی دارد و آیا از عملکرد نعوظ آلت و شرایط آن برای برقراری رابطه جنسی راضی هست یا خیر؟!

نحوه استفاده از وکیوم

آمادگی لازم قبل از شروع استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

  • اصلاح کردن و شیو کردن موهای زائد اطراف الت
  • آغشته نمودن آلت به وسیله روانساز های قابل شستشو به وسیله آب ( ژل لوبریکانت )
  • قرار دادن کش لاستیکی مناسب بر روی محفظه شیشه ای دستگاه

برای حفظ حالت نعوظ در حین نزدیکی از کش های لاستیکی کوچکتر استفاده  کنید تا اولا به خوبی جلوی نشتی هوا را بگیرید ، یعنی کاملا به آلت بچسبد و ثانیا مانع از بازگشت خون وارده شده به آلت به درون بدن شود نکته قابل توجه اینکه حلقه مناسب در نزدیکی برای افراد با قطر آلت بزرگ ، حلقه سایزمتوسط می باشد و حلقه مورد استفاده در مرحله تمرین ، یک سایز بزرگ تر از مرحله نزدیکی می باشد .

 

دستگاه وکیوم مردانه به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد :

  • قبل از نزدیکی به عنوان روشی برای ایجاد و برقراری نعوظ
  • تمرین در طول درمان

 

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه قبل از نزدیکی

یکی از حلقه های لاستیکی همراه دستگاه وکیوم را متناسب با سایز آلت خود انتخاب کرده و بر روی دهانه محفظه شیشه ای بکشید به گونه ای که دهانه کوچکتر حلقه لاستیکی ، در میان  دهانه محفظه شیشه ای قرار گرفته و دور تا دور آن کاملا پوشیده باشد به گونه ای که هوا از کناره های آن وارد محفظه شیشه ای نشود.

مقداری از سر آلت را به وسیله ژل  روانسازمانند لوبریکانت آغشته کرده و از طریق دهانه حلقه لاستیکی وارد محفظه نمایید . توجه داشته باشید در پمپ زدن باید پس از هر بار پمپ زدن دو ثانیه بشمارید و سپس مجددا دسته پمپ را بکشید . عمل پمپ زدن را تا حدی ادامه دهید تا درد یا فشار ایجاد نشود و پس از برافراشته شدن آلت سوپاپ شاخی انتهای محفظه شیشه ای را بدون جدا کردن محفظه بکشید و سپس مجددا عمل پمپاز زا تکرار کنید .

جهت پر شدن کامل تمام بافت های اسفنجی از خون ، بسته به شدت ضعف یا نیاز نیاز به جبران نعوظ باید عمل کشیدن سوپاپ و پمپاژ مجدد را حداقل 5 تا 6 بار تکرار کرد . پس از ایجاد نعوظ کامل ، جهت جدا کردن وسیله از آلت بدون اینکه هوایی وارد محفظه کنید و آن را از جای خود تکان دهید کش لاستیکی را یکباره از روی محفظه به بیخ آلت بلغزانید و محفظه را از روی آلت جدا کنید .

 

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به عنوان وسیله ای جهت تمرین درمانی

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه جنسی به عنوان تمرین درمانی می تواند یک روز در میان به مدت 30 دقیقه به صورت 2 نوبت 15 دقیقه ای با یک استراحت 5 دقیقه ای ما بین آن به صورت ماساژ درمانی صورت گیرد .

برای شروع تمرین مراحل آماده سازی را همانطور که  در بالا به آن اشاره شد انجام دهید . در این روش پس از به نعوظ رساندن کامل ، آلت را داخل محفظه شیشه ای به مدت  15 دقیقه نگه دارید . دقت کنید هر 30 ثانیه یک بار شلنگ انتهای محفظه را جدا کرده و با کشیدن سوپاپ ، هوای داخل محفظه را خالی کنید و مجددا شروع به پمپاژ نمایید .

 

نکات مهم در زمان استفاده از دستگاه وکیوم جنسی مردانه

  • کش لاستیکی را بیش از 15 دقیقه در حین نزدیکی بر روی آلت نگذارید .
  • برای نظافت ، تنها محفظه و کش های لاستیکی را با آب ولرم و صابون بشویید .
  • از مکش بیش از حد که منجر به ایجاد درد یا فشار بر روی آلت گردد ، اکیدا خودداری کنید .

 

به دلایل زیر دستگاه واکیوم یک انتخاب خوب برای درمان مشکلات نعوظ است:

  • دستگاه واکیوم موثر است. با تمرین و استفاده صحیح، اکثریت مردان می توانند نعوظ کافی برای رابطه جنسی دریافت کنند.
  • در مردانی که مشکل نعوظ آن ها ناشی از بیماری های زمینه ای دیگر مانند دیابت می باشد با کمک دستگاه واکیوم می توانند نعوظ خود را بدست آورند.همچنین استفاده از این دستگاه می تواند بر سایر بیماریهای آلت همانند پیرونی( یک بافت فیبروتیک در آلت که باعث کجی آن می شود )موثر باشد و در صورت استفاده مداوم از این دستگاه، بیماری پیرونی فرد بهبود یابد. عوارض دستگاه وکیوم آقایان
  • دستگاه واکیوم را می توان با درمان های دیگر بصورت همزمان استفاده کرد. دستگاه واکیوم را می توان همراه با دارو و یا ایمپلنت آلت استفاده  کرد. برای بعضی از مردان، ترکیبی از درمان در مشکل نعوظ عملکرد بهتری دارد.
  • هزینه های درمان بصورت کلی پایین تر است. پس از خرید اولیه دیگر هزینه ای برای درمان نیاز نمی باشد.
  • دستگاه واکیوم غیر تهاجمی است. نیاز به جراحی ندارد و بسیار کاربردی آسان دارد. عوارض دستگاه وکیوم آقایان
  • دستگاه واکیوم نسبت به درمان های دیگر عوارض جانبی کمتری دارد.
  • با کمک واکیوم حتی بعد از جراحی پروستات و سایر اعمال جراحی می توانید نعوظ خود را بدست آورید. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

انتخاب یک دستگاه واکیوم:

بعضی از پمپ های آلت مردانه  بدون نسخه در دسترس هستند، اما قبل از خرید با  دکتر خود مشورت کنید. دکتر شما امکان دارد توصیه و یا تجویز به یک مدل خاص را نماید. به این ترتیب شما می توانید مطمئن باشید که آن مناسب نیازهای شماست  و توسط یک تولید کننده معتبر ساخته شده است.

پمپ های آلت مردانه که در اینترنت تبلیغ می شوند و یا  در مجلات و تبلیغات جنسی وجود دارند امکان دارد ایمن  و یا موثر نباشند.مطمئن شوید که از یک تولید کننده ی معتبر مورد تائید پزشکتان دستگاه واکیوم را تهیه می کنید تا آسیبی به شما نرسد. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

پمپ های آلت مردانه برای بزرگ کردن آلت

در تبلیغات مختلف در اینترنت و مجلات امکان دارد ببینید که با کمک دستگاه واکیوم می توانید سایز آلت خود را افزایش دهید ،باید توجه کنید که این وسیله امکان دارد باعث افزایش اندازه الت کردد ولی در صورت استفاده نادرست می تواند به الت اسیب هم برساند و بایستی از عجله و ایجاد خلا دردناک و شدید حتما پرهیز نمود در ضمن با کمک دستگاه واکیوم می توانید نعوظ خود را حفظ کنید و پس از جراحی پروستات به شکل طبیعی آن بازگردید و همچنین در صورتی که دچار بیماری پیرونی هستید بهبودی یابید. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

 آیا می توانم بدون تجویز پزشک خرید دستگاه وکیوم مردانه را انجام دهم؟

انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار موجود است که بسیاری از آن ها توسط وزارت بهداشت یا آژانس های بهداشتی تأیید نشده اند. شاید بهتر باشد که برای خرید این دستگاه ها به سراغ شرکت های معتبر و شناخته شده در سطح بازار و اینترنت بروید و یا فروشگاه هایی را پیدا کنید که به صورت آنلاین محصول مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهند. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

مستر کینگ فقط دستگاه های وکیوم تایید شده را به فروش می رساند. از این رو بدون دغدغه می توانید خرید خود را ثبت کنید.

 چه چیزهایی به هنگام خرید دستگاه وکیوم آقایان (خرید دستگاه وکیوم مردانه) باید در نظر داشته باشم؟

موارد زیادی در هنگام انتخاب پمپ وکیوم وجود ندارد اما لازم است که چند مورد را در نظر داشته باشیم. یکی از این موارد، محدود کننده خلأ است. این ابزار باعث می شود که فشار هوای داخل لوله بیش از حد کاهش می یابد و به صورت بالقوه به آلت شما لطمه نزند. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

اندازه حلقه که در اطراف پایه آلت قرار می گیرد هم اهمیت ویژه ای دارد. اندازه این حلقه باید با اندازه آلت شما همخوانی داشته باشد که نه خیلی تنگ و ناراحت کننده باشد و نه خیلی باز باشد که مقاومت چندانی در برابر جریان خون ایجاد نکند. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

قیمت دستگاه وکیوم آقایان به چه صورت است؟

از آنجایی که پمپ آلت برای درمان مشکلات نعوظ تجویز می شود، احتمالاً شرکتهای بیمه برای آن پوشش خاصی نداشته باشند. قیمت این دستگاه ها با توجه به نوع آن ها با یکدیگر متفاوت است و امکان دارد شما برای هر مدل با یک قیمت مواجه شوید. بنابراین برای اطلاع از قیمت دستگاه وکیوم آقایان بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند. عوارض دستگاه وکیوم آقایان

نکات نهایی

در آخر و برای جمع بندی مقاله عوارض دستگاه وکیوم آقایان چیست؟ به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • برای جلوگیری از عوارض های ذکر شده حتما دستورالعمل دستگاه را به دقت مطالعه کنید.
  • در صورت مشکلات خونی حتما با پزشک مشاوره کنید.
  • استفاده از محصولاتی مانند ژل های روان کننده یا لوبریکانت برای بکارگیری راحت تر خصوصا برای قرار دادن یا برداشتن واشرها و همچنین داشتن یک رابطه دلپذیرتر مفید است.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *