Search
Close this search box.

کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ و سفت کننده چه مزایا و معایبی دارد؟ کاندوم ها به عنوان مهمترین وسایل جنسی قادر هستند یک رابطه جنسی سالم و کاملا مطلوب را برای شما به همراه داشته باشند.

تا همین چند سال پیش به غیر از چندین نوع کاندوم بسیار ساده و یا کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری گونه دیگری از کاندوم ها در ایران عرضه نمی شدند اما با افزایش میزان طلاق و متارکه های متناوب که اغلب به علل مسائل جنسی به وقوع می پیوست، محصولات جنسی نوین از جمله انواع کاندوم همچون کاندوم بزرگ و سفت کننده در کانون توجهات برخی از سازمان های ملی قرار گرفته و در داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی مجوز فروش پیدا نمودند.

مشکلات جنسی مربوط به نعوظ و آلت تناسلی مردانه

اندازه و حجم آلت تناسلی مردانه یکی از مهمترین ارکان و ابعاد تعیین کننده کیفیت رابطه جنسی است. هر چند گفته می شود کیفیت رابطه جنسی بیشتر به مسائل روانی و نحوه عملکرد مرد و تا حدی به نحوه عملکرد زن مرتبط است با این حال نمی توان منکر سایز و حجم آلت تناسلی مردانه در خلق یک رابطه جنسی مطلوب گردید. کاندوم بزرگ و سفت کننده

اندازه و حجم آلت تناسلی در زمان سفت بودن و نعوظ کامل سنجیده می گردد و در یک تحریک جنسی با آلت تناسلی سست و ضعیف مورد سنجش واقع نمی شود. برخی از مردان به علل مختلف با مشکلاتی از قبیل کوتاه بودن و یا کم حجم بودن آلت تناسلی و یا عدم سفت شدن آن در حالت نعوظ مواجه هستند. کاندوم بزرگ و سفت کننده برای چنین افرادی مناسب بوده و میتواند یک عملکرد مطلوب را به دنبال داشته باشد.

کاندوم بزرگ و سفت کننده

اندازه نرمال آلت تناسلی در مردان چقدر است ؟

برای سنجش طول آلت، معیارهای گوناگونی به کار می روند مانند طول آلت در حالت نعوظ کامل یا بدون نعوظ و … اما معیاری که بیش از سایرین مورد تایید رفرنس های اورولوژی می باشد اندازه گیری طول آلت در حالت کشیده با دست(Stretched Penile Length ) می باشد. کاندوم بزرگ و سفت کننده

این میزان در یک فرد بالغ 10 تا 16.5 سانتیمتر می‌باشد.

فرمول: سن + اندازه + الت (cm)

  • نوزاد 0.4 + 3
  • 1-2 سالگی 0.8 + 4.7
  • 5-6 سالگی 0.9 + 6
  • 10-11 سالگی 1.1 + 6
  • بالغین 1.6 + 13.3

کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بیگ دات کاپوت

کاپوت بزرگ کننده

کاندوم ایکس دریم 12 تایی بزرگ کننده لارگو

تاثیر کاندوم بزرگ و سفت کننده به چه صورت است؟

ماده ای که با افزایش گردش خون عضله ای و افزایش حجم ناحیه مورد نظر تعبیه شده است در قسمت داخلی کاندوم قرار داشته و با تاثیر بر روی آلت تناسلی مردانه میزان حجم آن را افزایش می دهد. این کاندوم دقایقی پس از استفاده با افزایش حرارت آلت تناسلی و افزایش خون رسانی به این نقطه و با یک فرایند خاص، حجم آن را افزایش داده و موجب سفت شده آلت می گردد.

سفت شدن آلت که نشان دهنده نعوظ کامل است موجب می شود حجم و طول آلت تناسلی به بیشترین حد خود رسیده و با افزایش لذت جنسی طرفین همراه گردد. آلت تناسلی بزرگ و حجیم اصطکاک بیشتری را در دیواره واژن ایجاد می کند و افزایش لذت جنسی برای زن را نیز به دنبال خواهد داشت.

استفاده مداوم از کاندوم بزرگ و سفت کننده

آنچه که از عنوان این محصول پیداست افزایش لذت جنسی طرفین با توجه به افزایش حجم کلی آلت تناسلی مردانه است. افزایش حجم مورد نظر در دفعات اول کاملا موقتی بوده و در صورت استفاده مداوم همچون یک ورزش خاص عمل نموده و در یک دوره زمانی طولانی منجر به افزایش طول و حجم آلت تناسلی و رفع مشکلات نعوظ از جمله سست بودن و شل بودن آن در زمان تحریک جنسی به صورت دائم می گردد.

در صورتی که قصد ندارید از وسایل جنسی دیگر که به صورت دستگاه های مختلف و یا داروهای خوراکی و موضعی تولید و عرضه می گردند و با هدف افزایش حجم و سفت کردن آلت تناسلی روانه بازار می شوند استفاده کنید، می توانید استفاده از کاندوم بزرگ و سفت کننده را  در برنامه روابط جنسی خود قرار داده و نتایج علمی و عملی آن را به صورت کاملا ملموس تجربه نمایید.

کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ کننده

کاندوم بزرگ کننده یکی از انواع کاندوم های موجود در بازار جهانی است. این نوع کاندوم با مواد داخل خود باعث افزایش حجم گردش در عروق خونی آلت تناسلی مردان می شود. این موضوع باعث میشود آلت تناسلی مردان بزرگتر شود. و احساس نعوظ و سفتی بیشتری از سمت آلت خود حس کنند. این کاندوم بهترین گزینه برای افرادی است که احساس می کنند.آلتشان کوچکتر از حد معمول است. و از عدم حس آلت تناسلی خود توسط همسرشان احساس ناراحتی دارند.

این کاندوم بهترین گزینه برای افرادی است. که به علت قند خون بالا، فشار،استرس، مصرف قرص های افسردگی، افزایش سن و… با مشکل عدم نعوظ دست و پنجه نرم می کنند. شما با چند بار مصرف این محصول افزایش گردش خون را در آلت خود به راحتی احساس خواهید کرد و تغییر شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد میکنید.  این روش بسیار ایمن بوده و به هیچ عنوان عوارضی به دنبال ندارد.

قیمت کاندومهای بزرگ کننده با توجه به جنس و برند متفاوت است. شما می توانید قیمت انواع برند کاندومهای بزرگ کننده معتبر را دربخش فروشگاهی مستر کینگ مشاهده کنید. کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم سفت کننده

مکانیزم برانگیخته شدن آلت به این صورت است که پس از اعمال تحریکات ذهنی، تپش قلب بالا رفته و خون بیشتری به داخل فضای اسفنجی آلت نفوذ می کند، در نتیجه به خاطر وجود حجم بالای خون داخل آلت، آلت تناسلی شروع به سخت شدن می کند. کاندوم سفت کننده با تحریک پوستی آلت تناسلی باعث تشدید جریان خون در آلت شده و در نتیجه آلت سفت تر و بزرگ تر می شود

کاندوم سفت کننده یا کاندوم شق کننده (بهترین کاندوم برای نعوظ) یک کاندوم برای اختلال نعوظ است که برای سفت کردن آلت تناسلی مرد (نعوظ آلت تناسلی) کاربرد دارد و کمک می کند مشکل نعوظ ناقص در رابطه جنسی حل شده و بتوان رابطه جنسی لذت بخش و طولانی را تجربه کرد. شما با استفاده از کاندوم سفت کننده نیازی به قرص های ویگرا که دارای مضرات بالای قلبی و عروقی هستند نخواهید داشت. کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ و سفت کننده

آلت تناسلی بزرگ و سفت یکی از شاخصه های اصلی برای لذت زوجین به حساب می آید. کاندوم بزرگ و سفت کننده دارای هر دو ویژگی سفت کنندگی و بزرگ کنندگی است و شما با یک تیر سه نشان خواهید زد، 1: الت بزرگ تر 2:سفت تر 3:بهداشت جنسی

مزایای استفاده از کاندوم بزرگ و سفت کننده

اکنون که به صورت تخصصی با کاندوم بزرگ و سفت کننده آشنا شده اید بهتر است مزایای استفاده از آن را نیز دسته بندی نموده و ارائه نماییم. کاندوم بزرگ و سفت کننده دارای مزایای ذیل است:

  • یک روش مناسب جهت پیشگیری از بارداری ناخواسته می باشد.
  • یک روش مطمئن جهت پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی از جمله اچ آی وی، هپاتیت، هرپس و زگیل تناسلی است.
  • از بروز عفونت های باکتریایی و عفونت های قارچی شکل در ناحیه واژن به علت ورود اسپرم جلوگیری می کند.
  • با افزایش لذت جنسی برای مرد و زن همراه خواهد بود.
  • باعث افزایش اعتماد بنفس جنسی در مرد می گردد.

عوارض استفاده از کاندوم بزرگ و سفت کننده

کاندوم بزرگ و سفت کننده از جنس لاتکس بوده و لاتکس نیز به عنوان گونه ای پروتئین گیاهی در برخی از افراد ایجاد حساسیت می کند. دقت کنید که حساسیت به لاتکس به ندرت رخ داده و در برخی از افراد نیز به ندرت با علائم حساس و جدی همراه می گردد. علائم حساسیت به لاتکس عبارتند از :

  • سوزش
  • خارش
  • التهاب
  • بروز زخم در صورت تدوام استفاده

خرید کاندوم بزرگ و سفت کننده

برخی از انواع کاندوم ها به راحتی در داروخانه ها یافت می شوند اما برخی دیگر از  انواع کاندوم ها در بسیاری از داروخانه های قابل دسترسی نبوده و در صورت موجود بودن نیز با چالش اصل و یا تقلبی بودن همراه هستند. در این خصوص انتخاب یک فروشگاه کاملا مطمئن از حیث ارائه کالای اصل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فروشگاه مستر کینگ با توجه به فروش کاندوم بزرگ و سفت کننده یکی از گزینه های مناسب برای خرید این محصول جنسی ویژه است. شما می توانید قیمت کاندوم بزرگ و سفت کننده را در وب سایت مستر کینگ مشاهده کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را از وب سایت ما دارید با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس گرفته و آن را سفارش دهید.

ارسال کاندوم بزرگ و سفت کننده به صورت کاملا محرمانه صورت می گیرد

فروشگاه آنلاین مستر کینگ حرفه ای ترین مرکز فروش آنلاین کاندوم و محصولات زناشویی با بهترین قیمت و بیشترین تنوع کالایی در ایران است. خرید کاندوم از این فروشگاه بسیار آسان است و شما به اسانی می توانید از میان تنوع عالی کاندوم تاخیری، کاندوم ویبره، کاندوم آنتی باکتریال، کاندوم تنگ کننده، کاندوم حلقوی، کاندوم خاردار، کاندوم روان کننده، کاندوم میوه ای و کاندوم نازک لذت خرید آنلاین را با فروشگاه اینترنتی کاندوم تجربه کنید.

ارسال کالا به صورت کاملا محرمانه و بدون درج عنوان و نوع محصول صورت گرفته و صرفا به خریدار و یا شخصی که از جانب وی معرفی شده است تحویل داده می شود. بنابراین در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید نگران برخی از شرایط جانبی و مسائل فرهنگی جامعه نبوده و با خیالی آسوده این محصول را سفارش دهید.

علاوه بر کاندوم بزرگ و سفت کننده ارسال دیگر محصولات موجود در فروشگاه ما به صورت کاملا محرمانه بوده و تمامی شرایط احتیاطی جهت پنهان ماندن محتویات داخل بسته پستی بکار می رود.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *