Search
Close this search box.

کاندوم تنگ کننده

کاندوم تنگ کننده

کاندوم تنگ کننده یکی از محصولات جدیدی است که در مدت زمان کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است! زمانی که از مسائل جنسی زنانه صحبت می شود صرفا بهداشت جنسی و یا تاخیر در انزال با هدف افزایش لذت جنسی زن مطرح نمی باشد بلکه قطر دهانه و لوله داخلی واژن نیز یکی از مهمترین ابعاد یک رابطه جنسی مطلوب است. قطر دهانه و لوله داخلی واژن باید به صورتی باشد که در زمان رابطه جنسی اصطکاک مناسبی میان آلت تناسلی و ماهیچه های داخلی واژن صورت گیرد.

تنگ بودن واژن هر چند به عنوان یک مزیت اساسی برای لذت جنسی مرد مطرح می گردد با این حال تاثیر بسیاری در افزایش لذت جنسی زن داشته و همچنین تاثیر بسیاری بر افزایش اعتماد بنفس جنسی زن خواهد گذاشت. در این مقاله سعی شده است تا اطلاعات کاربردی را در خصوص کاندوم های تنگ کننده ارائه دهیم.

 

کاندوم تنگ کننده

کاندوم ایکس دریم 12 تایی تنگ کننده

کاندوم شادو 12 تایی تاخیری تنگ کننده پلاتینیوم

کاندوم ناچ کدکس تاخیری اناری رنگی خاردار حلقوی سرد

 

عملکرد کاندوم تنگ کننده چیست؟

معمولا اگر در هر کدام از اعضای بدن، گردش خون افزایش یابد میزان انقباض و افزایش حجم عضله ای نیز مشاهده می گردد. واژن نیز عضوی از بدن زنان است که از این قاعده فنی و ورزشی پیروی کرده و در صورت افزایش گردش خون دچار انقباض می گردد.

با توجه به اینکه دیواره های واژن به صورت استوانه ای شکل هست، عضلات منقبض شده به قسمت داخل ساختار استوانه ای واژن کشیده شده و فضای داخلی واژن را کاهش می دهند. این عمل باعث تنگ تر شدن لوله واژن و افزایش لذت جنسی زن و مرد در زمان رابطه جنسی می گردد.

کاندوم تنگ کننده با توجه به لایه بیرونی کاندوم که به مواد تنگ کننده آغشته می باشد، قادر است گردش خون عضله ای را در ناحیه واژن بالا برده و پس از چند دقیقه از آغاز رابطه جنسی، مرد به خوبی قادر به درک انقباض ماهیچه های واژن و تنگ شدن آن خواهد بود. تنگ شدن واژن شاید توسط زن احساس نگردد اما افزایش اصطکاک آلت تناسلی با دیواره واژن و افزایش لذت جنسی زن بهترین روش درک این موضوع خواهد بود.

مزایای استفاده از کاندوم تنگ کننده

کاندوم تنگ کننده دارای مزایای ذیل است. برخی از این مزایا در میان کاندوم ها عمومی بوده و برخی دیگر صرفا به کاندوم های تنگ کننده اختصاص دارند. این موارد عبارتند از:

  • کاندوم تنگ کننده یک وسیله مناسب برای پیشگیری از بارداری است.
  • کاندوم تنگ کننده یک وسیله جنسی تایید شده برای پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی می باشد.
  • کاندوم تنگ کننده از بروز عفونت های قارچی و باکتریایی در ناحیه تناسلی زنانه جلوگیری می کند.
  • تنگ نمودن واژن با استفاده از کاندوم های تنگ کننده کم هزینه تر و کم خطر تر از روش های جراحی و ترمیم واژن است.

کاندوم کدکس اناری

عوارض تنگ کردن واژن از طریق عمل جراحی در بیمارستان

بسیاری از زنان به دنبال شکایت های صورت گرفته از جانب همسر خود مجبور به تحمل تیغ جراحی و تغییر فرم عمومی واژن می شوند. این عمل ممکن است با عوارض کلی استفاده از داروهای بی حسی موضعی و یا بی هوشی همراه بوده و فرد باید مدت زمان بسیاری را به عنوان دوره نقاهت سپری کند. در دوره نقاهت به فرد و همسر وی اجازه رابطه جنسی داده نمی شود.

در برخی از موارد ممکن است تغییر فرم واژن با ایجاد اختلال در عملکرد نقطه جی و کلیتروس همراه شده و به شدت از لذت جنسی زن بکاهد. در برخی دیگر از شرایط تنگ کردن واژن با مسائلی همچون تنگ کردن های ناهماهنگ و یا بخیه زدن های غیر اصولی همراه می گردد. بنابراین می توان این گونه گفت که روش عمل جراحی بسیار پر خطر، پرهزینه و پر دردسر است در حالی که استفاده از کاندوم های تنگ کننده می تواند بدون دردسر واژن شما را برای یک رابطه جنسی مطلوب تنگ نموده و عارضه خاصی را نیز به دنبال نخواهد داشت.

 

کاندوم تنگ کننده

کاندوم ناچ کدکس اناری

کاندوم ناچ کدکس قرمز تاخیری اناری

کاندوم شادو 12 تایی تنگ کننده اناری

کاندوم تنگ کننده واژن (کاندوم تنگ کننده اناری) یکی از انواع کاندوم های پرفروش بازار است که در ساخت آن از یک لایه و قشر مواد تنگ کننده استفاده شده. این مواد باعث می شود تا پوست و بافت واژن زن جمع شده و تماس و اصطکاک آلت مرد با واژن زن به حداکثر برسد و زوجین لذت بیشتری را تجربه و حس کنند.

کاندوم تنگ کننده واژن با تاثیرات خاص خود به اندازه ای واژن را تنگ می کند که شما نخستین رابطه جنسی مشترک خود را به یاد میاورید. شاید با خودتان بپرسید واقعا آیا کاندوم واژن را تنگ می کند؟ در طول برقراری رابطه بله. اگرچه گشاد شدن واژن یک پروسه طبیعی است و برای هر خانمی ممکن است بعد از 40 سالگی به وجود آید، اما سفت کردن واژن روش هایی دارد.

معمولا این کاندوم ها با بکارگیری اسانس انار موجب تقویت دیواره های واژن شده و عمل انقباض واژن را به راحتی انجام می دهند. کاندوم اناری دارای متریال روان کننده است که انجام رابطه جنسی را راحت تر می کند و با لیز کردن واژن، درد را کمتر می کند.

کاندوم انار (کاندوم با طعم انار) یک کاندوم تنگ کننده با خاصیت تنگ کنندگی دو برابر (کاندوم تنگ کننده قوی) از برند کدکس است. بسیاری از زنان به دلیل وارفتگی واژن و پایین آمدن سطح اصطکاک دیواره های واژن با آلت تناسلی، دچار نارضایتی و عدم ارضای کامل حین روابط جنسی می شوند.

بسیاری از زوجین در دراز مدت احساس شوق و لذت اولیه دوران زندگی مشترک خود را به دلایل گوناگون از دست می دهند که از مهمترین عوامل یکنواختی و سردی روابط جنسی می باشد.

برای بسیاری که غرق در مسائل روزمره و کار و تلاش هستند، شاید مسئله بی اهمیتی به شمار آید اما در حقیقت منشاء بسیاری از اختلافات و سردی های بعدی در زندگی مشترک شما از همین جا شروع می شود.

کاندوم با طعم انار برای چه کسانی مناسب است ؟

  • خانم هایی که چندین فرزند به دنیا آورده اند.
  • خانم هایی که سن آنها بالا رفته و در محدوده میانسالی یا بیشتر هستند.
  • خانم هایی که سالهای زیادی از ازدواجشان می گذرد و تعداد بسیار زیادی رابطه را تجربه کرده اند.

کاندوم تنگ کننده مناسب چه زوجهایی است؟

این کاندوم علاوه بر خانم هایی که از گشادی واژن رنج می بند. می تواند برای مردهایی که آلت کوچکی دارند. نیز بسیار کاربرد داشته باشد. چون باعث می شود آلت آنها در واژن به خوبی حس شود. استفاده از این کاندوم فوق العاده شما را از هزینه های گزاف واژینوپلاستی خلاص خواهد کرد. تیم مشاوره مستر کینگ کاندوم تنگ کننده را به شما پیشنهاد می کند. تا از شر هزینه های بالای عمل های جراحی خلاص شوید. و دور از هرگونه ریسک بتوانید. از روابط زناشویی خود مانند دوران جوانی لذت ببرید.

قیمت کاندوم های تنگ کننده با توجه به جنس و برند متفاوت است.برخی دارای مواد تاخیری هستند. برخی دیگر دارای تنگ کننده مضاعف و شما می توانید قیمت کاندوم های تنگ کننده را در بخش فروشگاهی مستر کینگ مشاهده کنید.

کاندوم های تنگ کننده با لوبریکانت خاص خود باعث ایجاد لایه محافظ در واژن میشوند. و آلت را به مکانی گرم و نرم و تنگتر از قبل هدایت می کنند.
اگر سرد مزاجی همسرتان خسته تان کرده است. اگر روابط خود را با دیگران مقایسه می کنید. اگر به فکر رابطه با افرادی به جز همسرتان هستید. راهتان را گم کرده اید. شما به تعویض شریک جنسی خود نیازی ندارید شما باید به فکر تغییر در نوع پوزیشن، کاندوم و نحوه به ارگاسم رساندن بهتر همسرتان باشید.

تاثیر ارگاسم در روابط جنسی

هر زن یا مرد اگر در حریم گرم خانواده به ارگاسم و رضایت جنسی نرسد. با توجه به فرهنگ سازی های غرب، فیلم های ترکیه ای، و نوع پوشش و آدم رخنه کرده در جوامع ایرانی دست به طلاق یا خیانت جنسی خواهد زد. بهتر است قبل از اینکه این مشکلات برای شما و زندگیتان رخ دهد به فکر راه چاره باشید. برای خرید کاندوم تنگ کننده به بخش فروشگاهی مستر کینگ مراجعه کنید.

خرید کاندوم تنگ کننده

فروش کاندوم تنگ کننده در سطحی گسترده صورت نمی گیرد و در اغلب داروخانه های و حتی فروشگاه های مجازی نیز به سختی یافت می شود. با این حال شما به راحتی قادر به خرید این کاندوم از وب سایت مستر کینگ هستید. وب سایت مستر کینگ در عرضه فروش محصولات جنسی نوین فعالیت نموده و برترین محصولات را با متعادل ترین قیمت ممکن به فروش می رساند. شما می توانید قیمت کاندوم تنگ کننده را به صورت آنلاین در این وب سایت مشاهده نمایید.

در صورتی که تمایل به خرید کاندوم تنگ کننده دارید با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه تماس گرفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید. فروشنده اصل بودن و کیفیت کالا را کاملا تضمین می کند و از ارائه محصولات نامرغوب به شدت پرهیز نموده است. ارسال کاندوم تنگ کننده در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا محرمانه صورت گرفته و از درج نام و عنوان کالا بر روی بسته پستی خودداری خواهد گردید. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی این محصول را سفارش داده و آن را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید.

 

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *