Search
Close this search box.

کاندوم شب نما

کاندوم شب نما

کاندوم شب نما یکی از حدیدترین کاندوم های بازار محصولات جنسی است. محصولات جنسی در برخی از مواقع ممکن است جنبه تفریحی به خود بگیرند. ایجاد شرایط جدید با هدف تجربه یک رابطه جنسی متفاوت یکی از بهترین روش های پیشنهاد شده از جانب علم روانشناسی و سکسولوژی برای ارتقای سطح رابطه جنسی در زندگی مشترک است.

تولید و عرضه کاندوم شب نما نیز با این هدف صورت گرفته و مورد استقبال بسیاری از افراد واقع شده است. در ادامه به معرفی جامع تر و کاربردی تر این کاندوم عجیب و غریب خواهیم پرداخت.

برای خرید کاندوم شب نما به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید.

کاندوم شب نما

کاندوم کاندوم شب نما – شب رنگ چیست؟

کاندوم شب رنگ گونه ای از کاندوم های نسل جدید هست که قابلیت درخشش در شب و در زمان ایجاد رابطه جنسی را دارند. این کاندوم ها از سه لایه تشکیل شده اند. دو لایه داخلی و بیرونی آن که با آلت تناسلی مرد و دیواره واژن زن در ارتباط هستند از جنس لاتکس بوده و لایه میانی حاوی رنگ دانه هایی خاص است که قابلیت تشکیل نور در تاریکی را دارند.

برای اینکه قابلیت نوردهی کاندوم را مشاهده کنید، باید پس از تحریک جنسی و سفت شدن آلت تناسلی، کاندوم را پوشیده و سی ثانیه در معرض نور قرار بگیرید. اگر این مدت زمان به یک دقیقه برسد نتیجه دهی بهتری خواهد داشت. این عمل باعث ذخیره سازی نور در لایه میانی کاندوم شده و پس از خاموش کردن چراغ ها شاهد درخشش کاندوم خواهید بود. به همین علت این کاندوم با عنوان کاندوم شب نما نیز شناخته می شود.

تاثیر کاندوم شب رنگ

کاندوم هایی که در شب می درخشند صرفا جنبه تفریحی داشته و مناسب زوجینی می باشند که به شدت خواستار تغییر موقعیت های معمول در زمان رابطه جنسی هستند. تغییر در روند معمولی و تکراری روابط جنسی بیشتر در میان افرادی که مدت هاست رابطه جنسی خود را آغاز نموده اند دیده می شود. بنابراین بهتر است از تمامی روش های نوین جهت ایجاد تغییر در حالات مربوط به رابطه جنسی استقبال نموده و لحظات متفاوتی را برای خود و شریک جنسی تان خلق نمایید.

تاثیرات جانبی کاندوم شب رنگ

کاندوم شب نما همچون دیگر انواع کاندوم های عرضه شده تا کنون، قادر است از انتقال بیماری های مقاربتی پیشگیری کرده و همچنین زن را از مصرف داروهای ضد بارداری بی نیاز نماید. کاندوم شب نما از جنس کلی کاندوم ها با عنوان لاتکس ساخته می شود و جز در موارد بسیار محدود، حساسیت خاصی را در افراد ایجاد نمی کند. این کاندوم ممکن است به قابلیت های دیگر کاندوم ها آمیخته شده و به عنوان مثال به صورت تاخیری و یا تحریک کننده عرضه شود.

کاندوم شب نما

عوارض استفاده از کاندوم شب رنگ

در خصوص کاندوم شبرنگ عارضه خاصی گزارش نشده است و مشکلات مربوطه همچون ایجاد حساسیت به انواع کاندوم های موجود مرتبط می گردد و صرفا مختص به کاندوم شب نما نمی باشند. بنابراین در صورت خرید این کاندوم نگران عوارض ناشی از بکارگیری آن نباشید. با این حال حتما کاندوم شب نما را از داروخانه های معتبر و یا وب سایت های رسمی و تایید شده خریداری نمایید.

مزایای کاندوم شب رنگ

خرید کاندوم می تواند سر گرم کننده باشد زیرا کاندوم های بسیاری در بازار وجود دارد اما قبل هر چیز باید هدف مصرف خود را مشخص کنیم یعنی هدف ما از مصرف کاندوم چیست ؟

می خواهیم فقط برای جلو گیری از بارداری باشد یا محافظت از بیماری های قابل انتقال جنسی باشد و یا می خواهیم به صورت تفریح و تنوع در رابطه جنسی از آن استفاده کنیم.

برای دو مقصود اول هر انتخاب می تواند جواب گوی ما باشد اما در مورد هدف سوم باید شروع به جستجو کنیم تا بتوانیم آنچه بیشتر ما را به هیجان می آورد انتخاب کنیم مانند :

کاندوم های شب نما که در شب با درخشش حالت خاصی در رابطه جنسی به وجود می آورد. این محصولات از سه لایه تشکیل شده است که لایه داخلی و خارجی از جنس لاتکس ساخته شده است و لایه وسط دارای رنگ دانه هایی بوده که در تاریکی درخشان است.

این محصول غیر سمی است و می توان بدون نگرانی از آن ها استفاده کرد زیرا به صورت ایمن ساخته شده اند و سطح تماس کاندوم از دو طرف چه واژن و چه آلت تناسلی مرد لاتکس می باشد.

برای مصرف کاندوم های شب نما کافی است قبل از مصرف فقط سی ثانیه تا یک دقیقه آن را در معرض نور قرار داد تا بتواند درخشندگی خود را بدست آورد. حالت کاندوم شب نما می تواند یک تجربه خاص در رابطه جنسی به ارمغان آورد.

همانگونه که اشاره کردیم کاندوم شب نما از سه لایه مجزا و پرس شده تشکیل شده است. دولایه لاتکس و یک لایه حاوی رنگ دانه های دریافت و انتشار نور باعث شده است بسیاری از زنان علاقه خاصی به خرید این کاندوم داشته باشند چرا که با افزایش حجم و قطر آلت تناسلی مرد همراه بوده و لذت جنسی بیشتری را خلق می کند.

افزایش ضخامت کاندوم از یک جهت دیگر نیز مزیت دارد چرا که امکان پارگی آن در زمان رابطه جنسی تقلیل یافته و احتمال بارداری ناخواسته را به شدت کاهش می دهد.

کاندوم شب نما

خرید کاندوم کاندوم شب نما

مدت زمان بسیاری از ورود این کاندوم به ایران نمی گذرد. فروش کاندوم شب نما در سطح گسترده ای صورت نگرفته و بنابراین ممکن است پس از مراجعه به داروخانه های اطراف محل زندگی خود با جواب منفی مواجه گردید. جای هیچ نگرانی نیست چرا که شما می توانید اقدام به خرید کاندوم شب نما از طریق وب سایت مستر کینگ نمایید.

قیمت کاندوم شب نما در وب سایت مستر کینگ با توجه به کیفیت و برند کالا درج می گردد و شما قادر به سفارش گزینه مطلوب خود هستید. خرید کاندوم شب رنگ از وب سایت ما با تضمین کیفیت همراه بوده و مشمول ارسال کالا بدون درج نام محصول در آدرس مورد نظر شما می گردد. علاوه بر کاندوم شب نما می توانید دیگر محصولات جنسی وب سایت ما را مشاهده نموده و در صورت تمایل خریداری نمایید. ما در کنار شما خواهیم بود!

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *