Search
Close this search box.

بهترین کاندوم های ضد حساسیت

بهترین کاندوم های ضد حساسیت

در این مطلب قصد داریم به بهترین کاندوم های ضد حساسیت و کاندوم های ضد عفونت بپردازیم، اگر خارش مکرر و بدون علت مشخصی را پس از رابطه جنسی و استفاده از یکی از انواع کاندوم تجربه می کنید، می تواند نشانه ای از واکنش آلرژیک باشد. واکنش آلرژیک ممکن است آلرژی به نوعی از انواع کاندوم و یا مواد دیگری مثل اسپری شما یا شریک جنسی شما باشد.

اگرچه این امکان وجود دارد که افراد به نوع خاصی از انواع کاندوم حساسیت داشته باشند اما لاتکس مهم ترین دلیل بیشتر حساسیت هاست و استفاده از انواع کاندوم ضد حساسیت راه حل ماجراست. آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا نشان می دهد که بین 1 تا 6 درصد اشخاص به انواع کاندوم لاتکس حساسیت دارند.

علائم واکنش آلرژیک به انواع کاندوم

در زیر شایع ترین علائم حساسیت به کاندوم را می خوانید:

  • خارش
  • قرمزی
  • برجستگی
  • تورم
  • کهیر
  • بثورات جلدی

در موارد شدید حساسیت، امکان واکنش در تمام بدن (سیستمیک) امکان پذیر است. خانم ها بیشتر اوقات واکنش سیستمیک را تجربه می کنند. این اتفاق به این دلیل است که غشاهای مخاطی موجود در مهبل، پروتئین های لاتکس را سریع تر از غشاهای روی آلت تناسلی مرد جذب می کنند. به این دلیل انواع کاندوم ضد حساسیت روی مخاط و پروتئین ها تاثیر می گذارند.

علائم یک واکنش آلرژیک سیستمیک به انواع کاندوم عبارت اند از:

  • کهیر در مناطقی که با کاندوم در تماس نبوده
  • تورم در مناطقی که با کاندوم در تماس نبوده
  • آبریزش بینی
  • اشک چشم
  • خارش گلو
  • قرمزی صورت

معرفی بهترین کاندوم های ضد حساسیت و عفونت

کاندوم کاپوت مدل Choco Sensitive، کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ

این محصول از جنس لاتکس نازک و ضد حساسیت تولید شده، دارای رایحه جذاب شکلات است و با افزایش گرما در ناحیه تناسلی، موجب افزایش لذت جنسی خواهد شد. اگر به دنبال یک کاندوم ضد قارچ کلاسیک هستید، این کاندوم کاپوت انتخاب خوبی به نظر می رسد.

کاندوم کدکس مدل Happy Lady، بهترین کاندوم خاردار ضد حساسیت

جنس کاندوم هپی لیدی برند کدکس ، از لاتکس بسیار نازک و مقاوم بوده و ضد حساسیت است. این محصول حاوی ژل انار بوده و باعث تنگ شدن واژن خانم ها می شود. علاوه بر آن با ایجاد حس گرما و داشتن خارهای درشت منعطف و محکم، ارگاسمی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.

کاندوم ایکس دریم، بهترین کاندوم ضد قارچ و عفونت

این محصول حاوی مواد ضد قارچ و آنتی باکتریال بوده و بسیار چرب و شفاف است.  یکی از نمونه های بهترین کاندوم ضد قارچ و عفونت توسط برند ایکس دریم عرضه شده است. علاوه بر آن، کاندوم ایکس دریم از لاتکس نازک و صد در صد طبیعی ساخته شده و ضد حساسیت می باشد.

کاندوم کاپوت مدل Classic Fungless، بهترین کاندوم ضد قارچ و عفونت

کاندوم ضد عفونت و قارچ کاپوت حاوی عصاره های درخت چای، کالاندولا و آلوئه ورا بوده و از انتقال قارچ یا عفونت های باکتریایی بین شرکای جنسی جلوگیری می کند.  این محصول ضمن متعادل کردن PH ناحیه تناسلی، بالاترین حفاظت را در حین رابطه جنسی به عمل می آورد. کاندوم ضد قارچ کاپوت محصولی کلاسیک و ساده بوده که از لاتکس نازک و مقاوم ساخته شده است. این محصول دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی نیز می باشد.

کاندوم کدکس مدل Prolong Delay، بهترین کاندوم ضد حساسیت

کاندوم کدکس مدل Prolong Delay از لاتکس طبیعی ساخته شده و ضمن دارا بودن خاصیت ارتجاعی فوق العاده، امکان بروز حساسیت را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. این محصول حاوی روان کننده تخصصی و مرطوب بوده و با داشتن میزان مناسبی از پودر بنزوکائین، با تاخیر در انزال رابطه جنسی را طولانی تر می کند.

کاندوم تاخیری و ضد حساسیت کدکس در دو بسته بندی ۳ و ۱۲ عددی به بازار عرضه شده است. برند ایرانی کدکس یکی از بزرگ ترین شرکت های وارد، تولید و توزیع کننده محصولات بهداشت جنسی است.

در این مطلب، شما را با بهترین کاندوم های ضد حساسیت آشنا کردیم، نظر شما چیست؟ تجربه استفاده از کدام محصول را دارید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. همینطور برای خرید انواع کاندوم های ضد حساسیت و کاندوم ضد عفونت توصیه می کنیم به بخش فروشگاهی وب سایت مستر کینگ مراجعه کنید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *