Search
Close this search box.

کاندوم میوه ای

کاندوم میوه ای

کاندوم دارای اسانس، کاندوم طعم دار و یا کاندوم میوه ای همگی به گونه خاصی از کاندوم ها اشاره دارند که بیش از هر چیزی با هدف ارتقای سطح کیفی معاشقه دهانی بکار می روند. معاشقه دهانی برای مردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و مرز میان یک رابطه مطلوب و لذت بخش با یک رابطه  کاملا عادی را مشخص می کند.

در مقایسه با محصولات جنسی نوین، کاندوم میوه ای از شهرت بیشتری برخوردار بوده و بسیاری از زوجین جوان تر برای یک بار هم که شده این کاندوم را امتحان کرده اند. در این مقاله اطلاعات کاربردی و بسیار جامعی را در خصوص این کاندوم ارائه می نماییم.

مقصود از کاندوم میوه ای چیست؟

کاندومی که لایه بیرونی آن با استفاده از اسانس های خوراکی طعم دار شده و عطر و رایحه یک میوه خاص را تداعی می کند، کاندوم میوه ای نام دارد. به عنوان مثال می توان به استفاده از رنگ قرمز و اسانس توت فرنگی برای تداعی حس خوردن توت فرنگی و یا رنگ زرد و اسانس موز برای تداعی خوردن موز اشاره کرد.

اسانس توت فرنگی متداول ترین اسانس موجود در میان کاندوم های میوه ای بوده و دیگر انواع میوه ها همچون موز، خیار، کیوی، آناناس و مواردی از این قبیل در رده های بعدی قرار دارند. شما نیز می توانید با توجه به سلیقه شریک جنسی تان مبادرت به خرید یک کاندوم میوه ای با اسانس مناسب کنید.

 

کاندوم میوه ای

کاندوم ایکس دریم 12 تایی میوه ای (کلیک کنید)

کاندوم شادو 12 تایی میوه ای (کلیک کنید)

کاندوم ناچ کدکس میوه‌های گرمسیری (کلیک کنید)

 

 

تاثیر کاندوم میوه ای بر رابطه دهانی چگونه است؟

در تحقیقات صورت گرفته بسیاری از زنان ادعا نموده اند که قرار گرفتن گوشت آلت تناسلی مردانه و یا لاتکس کاندوم درون دهان با یک احساس بسیار ناخوشایند همراه بوده و به  همین دلیل بسیاری از آنان حاضر به خوردن آلت تناسلی و یا همان معاشقه دهانی نیستند. این در حالیست که معاشقه دهانی برای مردان بسیار حائز اهمیت بوده و شمار بسیاری از مردان آن را به عنوان یکی از مهمترین ارکان ارضای روحی و افزایش اعتماد بنفس جنسی پیش از آغاز رابطه جنسی کامل دانسته اند.

کاندوم میوه ای قادر است احساس ناخوشایند قرار گیری آلت تناسلی و یا لاتکس کاندوم در دهان را با احساس شیرین یک میوه خوشمزه جایگزین کرده و کیفیت رابطه دهانی را ارتقا دهد. بنابراین اگر همسر شما در مقابل معاشقه دهانی مقاومت می کند پیشنهاد می دهیم این وسیله را امتحان کنید.

کاندوم میوه ای با افزودنی های شیرین

در صورتی که کاندوم میوه ای آغشته به قند باشد صرفا برای رابطه دهانی تولید شده است و نباید وارد واژن گردد. قند یکی از موادی است که در تکثیر و رشد باکتری های قارچی شکل در درون واژن نقش قابل توجهی داشته و می تواند زن را با مسائل جدی بهداشتی مواجه سازد. این کاندوم ها در رابطه دهانی تاثیر بیشتری بر افزایش کیفیت رابطه گذاشته و با توجه به شیرین بودن طعم، حس خوشایندی را در زن ایجاد می کند. شما پس از تحریک جنسی و آمادگی کامل برای شروع رابطه جنسی باید کاندوم میوه ای حاوی قند را با نوع دیگری از کاندوم های مناسب رابطه جنسی و دخول تعویض نمایید.

کاندوم میوه ای بدون قند

این کاندوم شیرینی و اسانس کمتری دارد. در زمان معاشقه دهانی شاید اندکی طعم لاتکس نیز حس شود با این حال در حدی نخواهد بود که شریک جنسی شما را آزرده خاطر نماید. این کاندوم نیز همچون انواع کاندوم های میوه ای با افزودنی های شیرین، دارای انواع مختلفی از اسانس های خوشمزه و پر طرفدار است.

مزیت کاندوم میوه ای بدون قند این است که در رابطه جنسی کامل نیز مورد استفاده واقع شده و باعث بروز عفونت های قارچی و باکتریایی در ناحیه واژن نمی گردد. بنابراین پس از معاشقه دهانی و آمادگی شما برای برقراری رابطه جنسی ملزم به تعویض آن نخواهید بود.

 

  • خرید کاندوم طعم دار

کاندوم میوه ای

کاندوم ناچ کدکس تاخیری فیزیکی تاخیری گیاهی و میوه ای دبل دیلی (کلیک کنید)

کاندوم ناچ کدکس تاخیری و میوه ای (کلیک کنید)

کاندوم ناچ کدکس تاخیری خاردار میوه ای (کلیک کنید)

 

 

مزیت استفاده از کاندوم میوه ای

کاندوم میوه ای اگر بدون قند باشد دارای مزیت های ذیل خواهد بود:

  • قابلیت پیشگیری از بارداری
  • قابلیت پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی
  • قابلیت پیشگیری از ورود اسپرم به داخل واژن و بروز عفونت باکتریایی
  • افزایش لذت جنسی مرد به دنبال معاشقه دهانی

مزیت استفاده از کاندوم میوه ای حاوی قند نیز به صورت ذیل خواهد بود:

  • پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی همچون زگیل و هرپس در ناحیه دهان و دندان
  • افزایش بسیار شدید لذت جنسی مرد به دنبال ارتقای کیفیت معاشقه دهانی از جانب زن

خرید کاندوم میوه ای

خرید کاندوم میوه ای کار چندان دشواری نیست با این حال امکان دارد انواع پیشرفته آن که به صورت خاردار، تاخیری و مواردی از این قبیل تولید شده اند به سادگی قابل دسترسی نباشند. ما به شما خرید کاندوم میوه ای با طراحی متفاوت و کاربردهای متنوع از وب سایت مستر کینگ را پیشنهاد می دهیم.

وب سایت مستر کینگ علاوه بر فروش کاندوم میوه ای بسیاری دیگر از محصولات جنسی را نیز عرضه نموده است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت کاندوم میوه ای از محصولاتی که در این قسمت قرار داده شده اند بازدید نموده و هر یک از محصولاتی که مد نظرتان قرار گرفته است را به صورت اینترنتی و یا تلفنی خریداری نمایید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *