Search
Close this search box.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

یکی از سوالاتی که افراد در ذهنشان نقش می بندد، تاثیر دستگاه وکیوم مردانه می باشد، چندیست که دستگاه وکیوم مردانه به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی در خصوص رفع اختلالات نعوظ و سایز آلت تناسلی مطرح شده است.

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

برای خرید دستگاه وکیوم مردانه به فروشگاه مستر کینگ مراجعه کنید!

این وسیله هر چند در سطح داخلی از شهرت چندانی برخوردار نیست اما امتحان خود را در کشورهای امریکایی پس داده و هم اکنون به عنوان یک وسیله کاربردی برای یک فعالیت جنسی موفق و راضی کننده معرفی می گردد. با وب سایت مستر کینگ در ادامه تاثیرات مطلوب و مثبت این دستگاه را مطالعه می کنیم.

برای خرید دستگاه وکیوم مردانه به بخش فروشگاهی مستر کینگ مراجعه کنید، کلیه محصولات به صورت کاملا محرمانه برای شما ارسال می گردند.

عوارض و مزایای استفاده از وکیوم مردان

در ادامه شما را با تاثیر دستگاه وکیوم مردانه یعنی عوارض و مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه آشنا می کنیم.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

آیا وکیوم مردانه تاثیر دارد ؟

جواب کوتاه است،بله!، دستگاه های وکیوم مردانه برای اکثر افراد در زمینه بهبود فعالیت های جنسی و رفع ناتوانی های جنسی موثر است. برخلاف آنچه که در تبلیغات این دستگاه ها گفته می شود که با این دستگاه اندازه آلت خود را تا 10 سانت افزایش دهید این یک فریب است.

افراد تنها با صرف روزی ۱۰ دقیقه در کمتر از ۶ ماه می توانند به سایز و اندازه ی مطلوب خود برسند و برای همیشه با مشکل تانوانی جنسی خداحافظی کنند.

چه کسانی نباید از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنند ؟

  • اگر سابقه بیماری های خونی دارید.
  • اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید.
  • اگر سابقه لختگی خون دارید. بادکش کردن امکان دارد این شرایط را تشدید کند.
  • اگر دچار کم خونی هستید.

شما می توانید دستگاه وکیوم مردانه را به صورت اینترنتی سفارش دهید و یا با مراجعه به داروخانه آن را تهیه کنید. مردانی که از خرید این دستگاه به صورت حضوری شرم دارند می توانند خیلی ساده از طریق اینرنت آن را بخرند. تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه چند سانت بزرگ میکند ؟

سعی کنید منطقی به این مورد نگاه کنید. و انواع تبلیغاتی که در این رابطه میشود را با دقت بررسی کنید. اندازه طول و قطر آلت تناسلی شما از هر روشی که استفاده کنید در حد محدود و منطقی قابل افزایش هست. یک از این روشها استفاده از دستگاه وکیوم مردانه هست. اجازه بدهید مثالی در این زمینه بزنیم.

فرض کنید طول اولیه آلت جنسی شما حدود ۱۲-۱۳ سانت باشد؛ با استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اصلی و انجام تمرینات آن به مدت ۳ تا ۵ ماه حداکثر ۴ سانت به طول و ۱.۵ سانت به قطر آلت می توانید اضافه کنید. علت اینکه بین ۳ تا ۵ ماه زمان بر هست این است که به هیچ عنوان نباید در استفاده از دستگاه عجله کنید و باید با صبر و حوصله تمرینات را ادامه بدهید. تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

در واقع به شما بستگی دارد که چقدر برای این افزایش حاضر باشید وقت بگذارید و تمرینات را انجام بدهید. بدوم انجام تمرینات یا انجام آن به صورت ناقص به هیچ عنوان به نتیجه نمی رسید و تاثیر دستگاه وکیوم مردانه به صفر می رسد.

بعضی از دستگاه های چینی بی کیفیت و ارزان قیمت در تبلیغات خود از افزایش طول در مدت یک ماه یا شبیه آن صحبت میکنند که به هیج عنوان صحت ندارد.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در افراد مختلف فرق میکند امکان دارد برای فردی ۴ سانت و برای فرد دیگری ۱ سانت موثر باشد. این مورد بعد از انجام تمرینات ۳ تا ۵ ماهه معلوم می شود. تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

پس شما در استفاده از دستگاه وکیوم مردانه برای افزایش طول و قطر آلت، نیاز به صبر و حوصله دارید. در صورتی که شما یا همسرتان دوست دارید سایز طول و قطر آلت تان را افزایش بدهید، باید تمرین ها را هر روز (روزی ۳ بار و هر دفعه ۲۰ دقیقه) و به مدت ۳ الی ۵ ماه انجام بدهید تا نتیجه بگیرید. مداوت منظم در تمرین ها در اثر بخشی آن بسیار موثر هست.

بعد از این مدت ۵ ماه هم بهتر است تمرین ها هفته ای دو بار انجام شود، تا افزایش طول و قطر برگشت نداشته باشد. همچنین داشتن رابطه جنسی بیشتر، درافزایش سایز و ماندگاری آن موثر است. تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه اورجینال به گونه ای طراحی شده که باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی میشود. این امر ایجاد نعوظ و سفتی بهتر و در نتیجه افزایش طول و قطر آلت تناسلی را برای بهبود یک رابطه جنسی خوب به همراه دارد. تمرین و ممارست در استفاده صحیح از دستگاه اثرات مثبت خود را بعد از مدتی نشان می دهد.

مزایای کلی و تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

مزایای کلی دستگاه وکیوم مردانه شامل اهدافی می گردد که در نتیجه ابداع و تولید آن نهفته است. این دستگاه با اهداف زیر تولید شده است:

  • رفع اختلالات نعوظ: اختلال نعوظ به حالتی از آلت تناسلی گفته می شود که با وجود تحریک جنسی، فرد شاهد سفت شدن عضلات تناسلی نبوده و یا با وجود سفت شدن عضلات مربوطه، آلت تناسلی دارای کجی قابل توجهی باشد به گونه ای که فعالیت جنسی را برای شریک جنسی خود بسیار آزار دهنده نماید. با این حال شل بودن آلت تناسلی در زمان تحریک جنسی، شایع ترین اختلال نعوظ پس از زود انزالی است.
  • افزایش سایز طولی و قطر آلت تناسلی: عمده ترین اهداف و تاثیر دستگاه وکیوم مردانه تغییر در سایز آلت تناسلی است. این دستگاه در بسیاری از موارد حتی توسط مردانی که آلت تناسلی کوتاهی ندارند نیز خریداری شده و بکار گرفته می شود چرا که افزایش طول و حجم آلت تناسلی با مسائل روانی بسیاری برای مردان و شریک جنسی آنان همراه است.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

تاثیرات جانبی استفاده دستگاه وکیوم مردانه

رفع اختلالات نعوظ و افزایش حجم و سایز طولی آلت تناسلی، ابتدایی ترین و البته مهمترین مزایا و تاثیر دستگاه وکیوم مردانه است با این حال تاثیرات جانبی بسیاری به دنبال استفاده از این دستگاه رخ می دهد که اصولا به ارتقای سطح کیفی یک رابطه جنسی می انجامد. این مزایا و تاثیرات مثبت عبارتند از:

  • عوارض استفاده دستگاه وکیوم مردانه بسیار کمتر از داروهای خوراکی است.
  • دستگاه وکیوم مردانه علاوه بر افزایش کیفیت رابطه جنسی، ارتقای سطح اعتماد بنفس مرد را نیز به دنبال دارد.
  • استفاده دستگاه وکیوم مردانه می تواند به رفع بسیاری از مشکلات روانی و عاطفی طرفین کمک نماید.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

مهمترین تاثیر استفاده دستگاه وکیوم مردانه

تمامی مزایای کلی و تاثیر دستگاه وکیوم مردانه به دنبال دریافت یک هدف مطلوب با عنوان افزایش لذت جنسی در زمان رابطه کامل است. استفاده از دستگاه وکیوم مردانه با افزایش قدرت عضلانی ناحیه تناسلی، افزایش طول و حجم آن، سفت شدن و افزایش عروق خونی، افزایش اعتماد بنفس و ارتقای قدرت روانی فرد همراه بوده و اجتماع این شرایط یک رابطه جنسی بسیار موفق را به دنبال خواهد داشت.

از آنجا که رابطه جنسی یکی از مهمترین ارکان زندگی خصوصی مردان است و کیفیت آن ارتقای تمامی شرایط کاری، روانی، فعالیت های روزمره و ارتباطات شخصی تا اجتماعی آنان را در بر می گیرد،  می توان گفت خرید وکیوم مردانه می تواند به یک ضرورت اساسی در زندگی مردان مبدل گردد.

این دستگاه برای درمان نعوظ کمک می کند و می تواند زود انزالی را به تعوق بیاندازد. اثر فیزیوتراپی ندارد. متاسفانه سایتهای سود جو با تبلیغات دروغین دستگاه وکیوم مردانه را به عنوان بزرگ کننده الت به فروش میرسانند. توصیه می کنیم فقط از مراکز مورد اعتماد که خدمات پس از فروش داشته باشند خرید کنید.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

آیا دستگاه وکیوم مردانه دارای عوارض جدی است؟

حالا باید به تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در جهت منفی یعنی عوارض آن اشاره کنیم. استفاده اصولی از دستگاه وکیوم مردانه هرگز مشمول عوارض جدی نمی گردد.

در صورتی که شما بدون رعایت قواعد مربوط به استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اقدام به استفاده غیر اصولی از آن نمایید باید منتظر عوارض جانبی آن نیز باشید. مهمترین عوارض جانبی دستگاه وکیوم مردانه عبارتند از:

  • ایجاد کبودی و تورم در ناحیه بیضه ها و آلت تناسلی
  • پاره شدن عروق خونی موجود در ناحیه تناسلی

این عوارض هرگز به دنبال استفاده اصولی از این دستگاه روی نمی دهند. پس در خرید محصول حساسیت به خرج دهید.

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

در خرید دستگاه وکیوم مردانه دقت کنید!

زمانی که از تاثیر دستگاه وکیوم مردانه به صورت مطلوب و مثبت این دستگاه سخن می گوییم به معنای این نیست که بدون هیچ گونه مطالعه علمی و پروهشی خاصی مبادرت به خرید دستگاه وکیوم آقایان نموده و از آن استفاده نمایید. فروش دستگاه وکیوم آقایان باید در یک موسسه و یا فروشگاه کاملا معتبر صورت گیرد و دارای تمامی علائم مربوط به یک کالا استاندارد باشد.

قیمت دستگاه وکیوم مردانه نیز بسیار حائز اهمیت است. دستگاه وکیوم مردانه ارزان ممکن است شما را با مسائل جدی در ناحیه تناسلی مواجه سازد اما این جمله به معنای تضمین کیفیت کالاهای گران قیمت نیست.

پیش از خرید دستگاه وکیوم مردانه مقالات معتبر را در این زمینه مطالعه نموده و پس از کسب اطلاعات کافی در این زمینه مبادرت به خرید آن نمایید. اگر می خواهید از تاثیر دستگاه وکیوم مردانه آگاه شوید، توصیه می کنیم نظرات دیگر استفاده کنندگان این محصول را بخوانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *