Search
Close this search box.

کاندوم بی حس کننده

کاندوم بی حس کننده

کاندوم یک محافظ و پوشش مناسب برای آلت تناسلی است و چند سالیست که در ایران و دیگر نقاط جهان به شکل گسترده توزیع می شود. کاندوم بی حس کننده یکی از مهمترین وسایلی است که به دنبال انقلاب صنعتی و گسترش یکباره جمعیت جهان، به جهانیان معرفی شد و کارخانه های بسیاری مبادرت به تولید آن نمودند.

کاندوم های اولیه بسیار ساده بودند و صرفا با هدف پیشگیری از بارداری روانه داروخانه ها شدند اما امروزه در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند و از کارکردها و ضخامت های متفاوتی نیز برخوردارند. یکی از پرکاربردترین کاندوم های امروزی، کاندوم بی حس کننده است که عموما با عنوان کاندوم دیلی و یا تاخیری شناخته می شود و با هدف پیشگیری از بارداری و درمان موقتی انزال زود رس به صورت همزمان تولید می گردد. با مستر کینگ همراه باشید!

 

کاندوم بی حس کننده

کاندوم کدکس جینسینگ

کاپوت خاردار حلقوی تاخیری اورگاسمیک

کاپوت انرژی زا و تاخیری

 

کاندوم بی حس کننده

انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس در میان جوانان و افرادی که اوایل دوران مربوط به روابط جنسی را تجربه می کنند به شدت متداول است. در واقع خروج اسپرم از مرد در مدت زمان اندکی پس از شروع و یا پیش از شروع فعالیت جنسی به علت تحریک بسیار زیاد را انزال زودرس و یا زود انزالی می نامند. انزال زودرس دارای لذت مطلوب برای فرد و یا شریک جنسی وی نیست.

انزال زودرس اگر مبتنی بر یک بیماری پایه ای باشد باید درمان گردد اما اگر به علت فعالیت جنسی جدید و یا بدون سابقه باشد با استفاده از برخی وسایل و به صورت موقت درمان می گردد. بدین معنا که فرد در هر بار رابطه جنسی با استفاده از برخی از وسایل، مدت زمان رابطه را افزایش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. یکی از این وسایل که بسیار محبوب جوانان است کاندوم بی حس کننده و یا تاخیری نام دارد.

تاثیرات کاندوم بی حس کننده

همانگونه که اشاره شد کاندوم بی حس کننده با هدف افزایش رابطه جنسی تولید می گردد. اینکه کاندوم بی حس کننده را کاندوم تاخیری و یا کاندوم دیلی نیز می نامند بدین جهت است. این کاندوم حاوی ماده ای بی حس کننده است که در صد بی حس کنندگی آن کم و مدتی پس از استفاده از بین می رود.

اگر اثر ماده بی حس کننده دیر از بین برود، برای مرد و شریک جنسی وی بسیار آزار دهنده خواهد بود. از بین رفتن دیر هنگام تاثیر ماده بی حس کننده ممکن است به خستگی کمر و شل شدن آلت تناسلی پیش از ارضای جنسی منتهی گردد.

امروزه برندهای محبوب و مشهور در زمینه تولید و عرضه کاندوم بی حس کننده بسیار به این امر دقت می نمایند و با تعیین میزان ماده موجود در کاندوم، اثر بی حس کنندگی آن را تقلیل داده و آن را برای مدت زمان مطلوبی در نظر گرفته اند.

مزایای استفاده از کاندوم بی حس کننده

همانگونه که اشاره کردیم افزایش لذت جنسی به وسیله افزایش مدت زمان سفت بودن آلت تناسلی، مهمترین مزیت استفاده از این وسیله است اما علاوه بر این مزیت فوق العاده می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود.

  • پیشگیری از بارداری
  • پیشگری از حساسیت واژن
  • پیشگیری از بیماریی های مقاربتی

در ادامه به تشریح این مسائل خواهیم پرداخت.

نقش کاندوم بی حس کننده در پیشگیرری از بارداری

زنان در بسیاری از دوره های تاریخی، روش خاصی برای پیشگیری از بارداری نداشتند و این امر به سپری کردن دوره های طولانی مدت مربوط به بارداری و شیردهی منجر می شد. بارداری های متعدد و شیردهی های دوره ای بسیاری از زنان را در سنین جوانی، میانسالی و بخصوص سالمندی با مسائل مختلف روحی و جسمی مواجه می ساخت.

در این میان بسیاری از زنان با هدف پیشگیری از بارداری به مصرف قرص های هورمونی روی آوررند اما مصرف قرص های هورمونی با تاثیر بر سیستم عصبی زنان، مضرات روحی را به دنبال داشت و با کاهش میل جنسی زنان همراه بود. علاوه بر مشکلات روحی و کاهش میل جنسی، افزایش وزن را نیز به دنبال داشت.

زمانی که فکر طراحی و ساخت کاندوم های اولیه به ذهن پزشکان خطور کرد، یک وسیله مناسب با هدف پیشگیری از بارداری مد نظر بود. کاندوم بی حس کننده نیز خالی از این مزیت نیست.

نقش کاندوم بی حس کننده در پیشگیری از حساسیت واژن

ورود اسپرم با دفعات مکرر به درون واژن با مسائل متعددی همچون ایجاد حساسیت و حتی عفونت های مقاربتی همراه است. دستگاه تناسلی زنان در حالت عادی قادر است عفونت های ایجاد شده بر اثر اسپرم را نابود کند اما در گذر زمان این توانایی کاهش یافته و به ایجاد حساسیت های مختلف، خارش، التهاب و بد بو شدن این ناحیه منجر می گردد.

کاندوم ها از جمله کاندوم بی حس کننده قادر به ایجاد یک رابطه جنسی کاملا بهداشتی و بدون ورود اسپرم به داخل واژن هستند. در واقع می توان گفت که کاندوم از جمله کاندوم بی حس کننده بهترین روش برای حفظ رعایت بهداشت جنسی زن و مرد است.

بهترین روش برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی

تا پیش از معرفی کاندوم، بیماری های مقاربتی با سرعت قابل توجهی در حال افزایش بودند این سرعت در کشورهایی که دارای روابط آزاد بودند بسیار چشم گیر و نگران کننده به نظر می رسید. استفاده از کاندوم یکی از تاثیر گذار ترین روش های ممکن برای کاهش میزان مبتلایان به بیماری های مقاربتی و بخصوص اچ ای وی است.

امروزه کاندوم ها با عناوین مختلف و کارکردهای متفاوتی روانه بازار می شوند. مثلا کاندوم تاخیری یا همان کاندوم بی حس کننده فرد را قادر می سازد بی آنکه به مصرف قرص خاصی جهت تاخیر در انزال نیاز باشد و صرفا با استفاده از یک وسیله ساده مبادرت ب فعالیت جنسی نماید.

این وسیله نه تنها لذت ارضا شدن را افزایش می دهد با پیشگیری از بیماری های مختلف نیز همراه است. لازم به ذکر است که تمامی کاندوم ها اعم از بی حس کننده و دیگر انواع آن ها قادر به پیشگیری از بیماری های مقاربتی هستند.

 

کاندوم بی حس کننده

 

مضرات استفاده از کاندوم بی حس کننده

در خصوص استفاده از کاندوم تاخیری مضرات و معایب خاصی بیان نشده است بلکه ممکن است فرد به واسطه شریک جنسی خود مجبور به عدم استفاده از آن گردد. بدین معنا که امکان دارد فرد به واسطه حساسیت شریک جنسی به لاتکس کاندوم، مجبور به عدم استفاده از آن گردد البته ممکن است مرد نیز به لاتکس حساسیت داشته باشد با این حال احتمال حساسیت مرد به لاتکس بسیار محدود است.

یکی از معایب دیگر، انزال بسیار دیررس می باشد که ممکن است به دنبال استفاده از این وسیله پیش آید. انزال دیررس می تواند به اندازه انزال زودرس و حتی بیش از آن آزار دهنده باشد. بنابراین در صورتی که با مشکل خاصی در خصوص مدت زمان رابطه جنسی بدون استفاده از کاندوم و داروهای تاخیری همراه نیستید، ضرورتی در خصوص استفاده از کاندوم بی حس کننده و سایر داروها نیز وجود ندارد.

قیمت کاندوم بی حس کننده

خرید یک بسته کاندوم می توانند برای یک دوره زمانی مطلوب کفایت کند با این حال قیمت کاندوم ها از جمله قیمت کاندوم بی حس کننده چندان زیاد نبوده و بسیاری از اقشار جامعه به راحتی قادر به خرید آن از داروخانه های سراسر کشور هستند. ضخامت کاندوم، کیفیت آن و مدت زمان تاثیر ماده بی حس کننده به همراه برند مربوطه از مهمترین کاراکترهای تعیین کننده قیمت کاندوم تاخیری هستند.

کاندوم بی حس کننده چقدر تاثیر دارد ؟ – کاندوم بی حس کننده چقدر تاخیر ایجاد می کند ؟

یکی از سوالات پر تکرار افراد این است که کاندوم بی حس کننده چقدر تاخیر ایجاد می کند ؟ باید گفت تاثیر بی حسی این کاندوم ها وابسته به چند مسئله است. در درجه اول میزان زود انزالی فرد و توان کنترل او بر روی انزال خود بسیار مهم است. این مسئله بین افراد کاملا تفاوت ایجاد می کند و باعث می شود که تاثیر گذاری کاندوم تاخیر ی از نظر افراد مختلف متفاوت باشد.

مسئله تاثیرگذار دیگر، نوع کاندوم و میزان و نوع مواد تاخیری به کار رفته در آن ها است. برای مثال کاندوم های دارای دز تاخیری بیشتر و همچنین کاندوم های حلقه دار، قدرت کاملا بیشتری در به تعویق انداختن انزال شما دارند.

یک کاندوم بی حس کننده خوب شاید بتواند تا حدود ۴۵ دقیقه تاخیر ایجاد می کند. البته باز هم می گوییم که این زمان به خود فرد هم بستگی دارد. این زمان در استفاده از اسپری تاخیری بیشتر می شود. کاندوم های تاخیری در شرکت های مختلفی ساخته می شوند. بنابراین میزان کیفیت آن ها متفاوت است.

کاندوم بی حس کننده

نحوه استفاده از کاندوم بی حس کننده

آموزش استفاده از کاندوم بی حس کننده به دلیل وجود ماده تاخیری در درون آن اهمیت دارد. طرز استفاده این کاندوم ها به این دلیل مهم است که اگر ماده بی حسی با محیط واژن همسر شما تماس پیدا کند، باعث خواهد شد که واژن زن بی حس شده و انزال او بیش از پیش به تاخیر افتد. در زیر می توانید روش صحیح استفاده از کاندوم را مشاهده کنید.

  1. کاندوم را از لبه مشخص شده آن باز کنید.
  2. با نگاه کردن به آن، پشت و روی آن را تشخیص می دهید.
  3. در هنگام استفاده از کاندوم، آلت شما باید کاملاً در حالت بلند شده و سفت باشد.
  4. دقت کنید که کاندوم را به آرامی بر روی آلت خود قرار دهید تا کاندوم آسیب نبیند و پاره نشود.

خرید اینترنتی کاندوم بی حس کننده

امروزه شاهد فروش کاندوم بی حس کننده در داروخانه های سراسر  کشور هستیم با این حال گزارشات بسیاری در خصوص شکایت برخی از مشتریان به علت پارگی زود هنگام کاندوم در زمان رابطه جنسی و یا سوراخ بودن آن در زمان بسته بندی ارائه شده است. در صورتی که قصد دارید یک خرید مطمئن انجام دهید می توانید از طریق وب سایت مستر کینگ این مهم را به انجام رسانید.

در صورت تمایل به خرید کاندوم بی حس کننده با شماره تلفن های موجود در وب سایت ما تماس گرفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید. مشاوران ما در وب سایت مستر کینگ آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما در خصوص کاندوم بی حس کننده، تاخیری، دیلی و دیگر محصولات جنسی موجود در وب سایت هستند.

جدیدترین مقالات

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین برای صورت و مو

روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *